به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

قیمت و خرید شیر خشک کودکان بالای یکسال (آپتامیل 3) 400 گرم | بتادارو

 

میکروارگانیسم ها شیرخشک آپتامیل در پودرهای شیر

D. Lindsay، ... R. van Hekezen، in Reference Module in Science Food، 2020

 

خلاصه

پودر شیر به عنوان یک محصول تجاری را می توان از اوایل سال 1868 جستجو کرد و از آن زمان به عنوان یک محصول غذایی میکروبیولوژیکی پایدار و ایمن سابقه طولانی داشته است. با این حال ، شیرخشک یک محصول استریل نیست. باکتری های غالب در پودرهای شیر ، تشکیل دهنده هاگ هستند و توانایی زنده ماندن در مراحل مختلف گرمایش را دارند که در طی فرآیند خشک کردن اعمال می شود. این جمعیت هاگ ساز می توانند ریشه در شیر خام (از منابع داخل مزرعه) (مزوفیل ها) و یا در فرآیند تولید خود (ترموفیل ها و ترموفیل های اختیاری) داشته باشند. فصل زیر جمعیت مهم میکروبی موجود در تولید پودر شیر را گسترش می دهد.

 

کیفیت غذا در طول ماندگاری تغییر می کند

E. Moschopoulou ، ... E.H. Drosinos ، در کیفیت غذا و ماندگاری مواد غذایی ، 2019

 

4.5 پودر شیر

پودرهای شیر به دلیل پایین بودن میزان فشار هوا ، می توانند چندین ماه نگه داشته شوند ، اما مهم است که میزان رطوبت آنها بین 2 تا 4 درصد باشد تا از خرابی در طول ماندگاری جلوگیری شود. ماندگاری پودر شیر کامل به تیمار از قبل گرم شده با شیر ، aw و شرایط نگهداری بستگی دارد (Stapelfeldt et al.، 1997). همچنین تحت تأثیر تغییر مشخصات اسیدهای چرب ناشی از لیپازهای مقاوم در برابر حرارت میکروبی است. کیفیت حسی ، اکسیداسیون لیپید و رادیکال های آزاد در پودر کم حرارت نسبت به پودر متوسط ​​یا زیاد در حین نگهداری در دمای 45 درجه سانتیگراد بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند. فعالیت های آب بین 0.11 تا 0.23 کیفیت پودر شیر کامل را جدا از عملیات حرارتی تضمین می کند.

 

سرانجام ، شیر خشک بدون چربی که در کیسه های سد در دمای محیط طبیعی نگهداری می شود ، بیش از یک سال ماندگاری دارد. نقص کیفی ممکن است توسط هاگ ​​و آنزیم های پایدار در برابر گرما از باسیلوس باشد. و Clostridium spp. (McHugh et al.، 2017؛ Sadiq et al.، 2018).

 

اکسیداسیون و محافظت از شیر و محصولات لبنی

S.E. دانکن ، جی بی وبستر ، در اکسیداسیون در مواد غذایی و آشامیدنی و برنامه های آنتی اکسیدانی: مدیریت در بخشهای مختلف صنعت ، 2010

 

4.5.2 محصولات پودر شیر خشک

محصولات پودر شیر خشک اغلب به عنوان مواد تشکیل دهنده در نوشیدنی های فرموله شده و محصولات غذایی گنجانیده می شوند. پودر دوغ خشک ، با محتوای چربی شیر حداقل 4.5٪ ، منبع غنی از فسفولیپیدها و اسیدهای چرب اشباع نشده مونو و چند اشباع نشده است که به اکسیداسیون بسیار حساس هستند. پودرهای شیر مرغوب دارای بو و عطر و طعم تمیز ، شیرین و دلپذیری هستند اما محصولات اکسید شده بویی دارند که به صورت کارتن مرطوب یا روغن های اکسیده مشخص می شود. پودرهای بسیار اکسیده بویی شبیه پیه گوشت گاو کهنه دارند و به عنوان "پیه" یا "رنگی" ترشح می شوند و خوشایند نیستند (Rankin، 2009). مواد بسته بندی که از محصول در برابر طول موج های ماوراlet بنفش و قابل مشاهده محافظت می کنند ، اکسیژن فضای اصلی را کنترل می کنند و منبع غیرمستقیم آنتی اکسیدان های فرار را فراهم می کنند می توانند از کیفیت محصول شیر خشک محافظت کنند (Rankin، 2009؛ van Aardt et al.، 2007). دمای ذخیره سازی و فرآوری ، اسیدیته محصول ، نمک های فلزی و فعالیت آب بر توسعه و میزان اکسیداسیون پودرهای شیر تأثیر می گذارد. پودرهای آب پنیر ترش در یک امولسیون روغن بادام زمینی حاوی کاتالیزورهای اکسیداسیون لیپید ، توانایی آنتی اکسیدانی در pH پایین ، بهتر از همه آنتی اکسیدان های معمول ، با شناسایی یک کاربرد بالقوه مواد تشکیل دهنده (Shon and Haque، 2007) را نشان دادند.

 

کازئین ها

B.T. O’Kennedy ، در کتابچه راهنمای پروتئین های غذایی ، 2011

 

2.4.7 نانوایی

SMP و پودر شیر کامل اغلب در محصولات نانوایی استفاده می شود اما بندرت از پودرهای حاوی کازئین بالا استفاده می شود. تحقیقات فعلی با هدف جایگزینی گلوتن به طور کامل با یک ماده اصلی حاوی کازئین بالا (Stathopoulos and O’Kennedy، 2008) انجام می شود. اصل پشت این رویکرد این است که با افزایش غلظت کلسیم به یک ماده مطلوب در ماده کازئین / کازئینات ، می توان تحت pH صحیح و شرایط قدرت یونی ، جایگزین پیوندهای SS بسیار عملکردی (کووالانسی) در یک گلوتن شد

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 41
تاریخ : یکشنبه 27 مهر 1399 زمان : 16:21 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

سئو چیست؟ | 5 تکنیک عالی برای گرفتن رتبه یک در نتایج گوگل | سه سوت وب

1. مرور سایت خود را آسان کنید

سایت های خبری اطلاعات مربوط به هر رویداد جالب در جهان را به شما می دهند. به عنوان محصول جانبی این مأموریت ، آنها در نهایت به هزاران صفحه می رسند که همه آنها باید سازماندهی شوند. چه اتفاقی می افتد که سازماندهی نشده باشند؟ بازدیدکنندگان گم می شوند ، آب پیوند جریان نمی یابد ، سایت رتبه بندی نمی کند و کارفرمایان شما یک متخصص SEO با مهارت بیشتری استخدام می کنند. هیچ کس خوشحال نمی ماند!

 

بنابراین اولین نقطه عطف این است که از ایجاد اخلال در جمع کننده اخبار خود خودداری کنید. با اطمینان از اینکه سایت دارای موارد زیر است می توانید این کار را انجام دهید:

 

نوار جستجو این مورد در هر سایتی که تعداد صفحات آن بسیار زیاد است ضروری است. به کاربران کمک کنید به سرعت مقالاتی را درباره موضوعات مورد علاقه خود پیدا کنند.

صفحه بندی یا پیمایش بی نهایت. هرکدام به روش خود بهتر از دیگری است اما بدون یکی از این دو نمی توانید یک سایت خبری را اداره کنید. آنقدر محتوا خواهید داشت که باید آن را به صورت بیت برای کاربران نمایش دهید.

دسته ها و برچسب ها. از آنها برای گروه بندی مقالات در مورد موضوعات مرتبط استفاده کنید. آنها برای سئو نیز خوب هستند: پیوندها به دسته ها و صفحات برچسب دارای متن لنگر مربوط به سایت شما هستند. همچنین می توانید آن پیوندها را در یک نوار پیمایش قرار دهید.

پودرهای سوخاری. یک خط با دو پیوند - یکی به صفحه اصلی ، دیگری به بخش اخبار - برای سهولت مرور کمی کافی است.

با این کار بازدیدکنندگان شما می توانند به سرعت محتوای مورد نظر خود را پیدا کرده و از بین صفحات سایت پرش کنند. وب سایت خبری شما به چه چیز دیگری نیاز دارد؟

 سئو چیست

نقشه سایت ایجاد کنید. همه مقالات خبری شما باید توسط گوگل فهرست بندی شوند در غیر این صورت در نتایج جستجوی آن نشان داده نمی شوند. برای ایجاد یکی از ابزارهای ایجاد نقشه سایت WebCEO و مطمئن شوید که مرتباً به روز می شود.

مقالات خود را بین یکدیگر پیوند دهید. اگر کاربران پیوندی را مشاهده کنند که توجه آنها را به خود جلب می کند ، روی آن کلیک کرده و زمان بیشتری را در سایت شما سپری می کنند ، که همیشه خوب است. همچنین به مقالات شما کمک می کند تا اقتدار پیدا کنند و آنها را در SERPs Google بالاتر ببرید.

2. سایت خبری خود را بهینه کنید

سئو سایت در سایت های خبری کاملاً ساده است. تنها آنچه شما نیاز دارید مقالات با کیفیت بالا است که هم برای کاربران و هم برای موتورهای جستجو بهینه شده است. یک پورتال خبری در واقع فقط یک وبلاگ بسیار بزرگ است. آیا به خاطر می آورید که چگونه وبلاگ ها را بهینه سازی کنید؟ شما آن را دارید

 

اگر سئو برای شما همه یونانی است ، نگران نباشید! این پست برای کمک به بهینه سازی سایت خبری شما است.

 

کلمات کلیدی را پیدا کنید ، pronto!

"اعتصاب در حالی که آهن داغ است" در مورد اخبار اعمال می شود مانند هیچ چیز دیگری. شما باید سریع اقدام کنید ، در غیر این صورت سایت های دیگر ابتدا گزارش می دهند و مخاطبان شما را می دزدند. هنگام نوشتن مقالات خود سریع باشید و هنگام بهینه سازی آنها حتی سریعتر باشید!

 

خوشبختانه ، اگر برای وب سایت خبری به کلمات کلیدی نیاز دارید ، از نظر سرعت و کیفیت ، ابزار WebCEO’s Keyword Suggestions یک انتخاب محکم است.

 

ابزار تحقیق کلمات کلیدی WebCEO به شما در سئو سایت های خبری کمک می کند.

 

برای مقالات خبری خود کلمات کلیدی عالی رتبه پیدا کنید

ثبت نام رایگان

 

کلمات کلیدی قرار داده شده در:

 

عنوان صفحه و از آنجا که عنوان مقاله های خبری هستند ، باید چشم نواز ، قابل کلیک و حاوی کلمات قدرتمند باشند. خوشبختانه این جایگاه با عناوین clickbait رونق می یابد ، بنابراین فضای مانور زیادی دارید.

توضیحات متا. آنها به عنوان پیگیری برای عناوین کار می کنند ، بنابراین باید همان هدف را برآورده کنند و به همان اندازه چشم نواز باشند.

URL های صفحه. پیوندی که می توانید بخوانید و درک کنید از یک رشته نماد تصادفی بسیار قابل اعتماد به نظر می رسد. بسیاری از سیستم های مدیریت محتوا به طور خودکار URL های پیش فرض را برای صفحات جدید تولید می کنند. به جای استفاده از آن ، URL های خود را بنویسید.

برچسب های H1-H4. این موارد به Google و خوانندگان کمک می کنند تا محتوای مقالات خبری شما را درک کنند.

نام فایل تصاویر و ویژگی های ALT. پر کردن این موارد به یافتن سایت شما در جستجوی تصویر Google کمک می کند و از ویژگی های ALT که به درستی نوشته شده اند می توان به عنوان گزینه ای برای تصاویر استفاده کرد.

پیوند متن های سایر مقالات را لنگر دهید. به شما کمک می کند مقالات برای آن کلمات کلیدی کمی بالاتر باشند.

از تصاویر قابل اشتراک استفاده کنید

سایت های خبری فقط متنی امری خاص هستند و محبوبیت آنها بیش از انتظار است. با این حال ، تصاویر بخشی ضروری از تجربه کاربر و در واقع ، اینترنت به عنوان یک کل است. آیا باید تجربه کاربر را فدای افزایش سرعت بارگذاری وب سایت کنید؟ شما قاضی باشید.

 

اگر تصمیم دارید تصاویر را در سایت خبری خود نگه دارید ، بهتر است آنها را در سئو سایت خود بگنجانید. شما از تصاویر زیادی استفاده خواهید کرد و نمی خواهید که اینها سرعت بارگذاری شما را تحت فشار قرار دهند. اندازه پرونده آنها را به حداقل برسانید.

 

آنها را در قالب مناسب ذخیره کنید

عرض و عرض آنها را متناسب با صفحه تنظیم کنید

در صورت لزوم تصاویر متوالی را ادغام کنید

آنها را فشرده کنید

معمول است که سایت های خبری مختلف از تصاویر قهرمان یکسان استفاده می کنند ، اما شما با تصاویر منحصر به فرد بسیار بهتر عمل خواهید کرد. کاربران وقتی مقاله شما دارای تصویری قهرمانانه است که قبلاً هرگز ندیده اند ، به احتمال زیاد در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارند.

 

از تکرار مطالب خودداری کنید

محتوای تکراری دامنه وب سایت های خبری است. Google محتوای دزدی ادبی را از نتایج جستجوی خود فیلتر می کند. اگر مقالات شما اصلی نیستند ، کاربران ممکن است هرگز آنها را به صورت ارگانیک پیدا نکنند. وسوسه انتشار هر چه سریعتر اخبار ممکن است شدید باشد ، اما شما فقط باید با آن مبارزه کنید و مقالات خبری را از سایر نشریات کپی نکنید

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 36
تاریخ : یکشنبه 13 مهر 1399 زمان : 12:18 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

در مناطقی که پشه ها بطور فصلی مالاریا یا سایر بیماری ها را منتقل می کنند ، حشره کش ها باید قبل از شروع انتقال استفاده شوند. این امر به ویژه هنگامی اهمیت دارد که حشره کشهای مورد استفاده فقط برای چند ماه محافظت کنند. به دلیل نیاز به پخش عملیات پاشش به طور مساوی در طول سال ، برنامه های بزرگ ممکن است در زمان صحیح پاشش مشکل داشته باشند. در چنین شرایطی اولویت با زمان مناسب پاشش در مناطقی که بیشتر موارد مالاریا شناخته شده است ، باید در اولویت قرار گیرد. اگر پاشش در سطح جامعه سازماندهی شود ، این مشکل بوجود نمی آید.

سمپاشی

برنامه ریزی سمپاشی باید رفتار و آداب و رسوم مردم را در نظر بگیرد. اسپری کردن باید هنگامی انجام شود که انتظار می رود افراد در خانه باشند. سازه های موقت در مزرعه مورد استفاده در فصل برداشت یا کاشت باید اندکی پس از ساخت آنها پاشیده شود. زمان و فراوانی دور اسپری نیز ممکن است تحت تأثیر قرار دادن مجدد دیوارها در حین وقایع فرهنگی خاص باشد.

 

برنامه ریزی یک برنامه اسپری

 

افراد می توانند خانه های خود را پاشش کنند اما به طور کلی سم پاشی برای کنترل بیماری که در کل جامعه تأثیر می گذارد انجام می شود. برنامه های منطقه ای یا ملی کنترل بیماری ممکن است مسئول سم پاشی کلیه خانه ها در مناطق بزرگ باشد. چنین عملیاتی در مقیاس بزرگ نیازمند برنامه های مفصلی است که مرزهای مناطق مورد پاشش ، روش ها و مراحل پاشش خانه ، مدت زمان برنامه ها ، الزامات پرسنل ، تجهیزات و تجهیزات و تهیه بودجه را مشخص می کند.

 

یک برنامه سمپاشی برای سازماندهی یک جامعه واحد بسیار ساده تر است. سپس نكات ذیل در نظر گرفته می شود.

 

· اثربخشی روش. مقامات بهداشت محلی باید شواهد ارائه دهند كه پاشش روشی مؤثر و مناسب محلی است. این باید شامل اطلاعاتی درباره حشره هدف ، رفتار و حساسیت آن به حشره کش های مختلف باشد.

· اطلاع رسانی به جامعه. رهبران جامعه یا خدمات بهداشتی و درمانی محلی باید اعضای جامعه را در مورد لزوم برنامه پاشش و مسئولیت هر یک از اعضای جامعه برای همکاری ، آموزش دهند. توافق جامعه باید جستجو شود.

 

باید به جامعه گفته شود:

 

- نحوه عملکرد حشره کش و چه اثر محافظتی خواهد داشت؛

- اینکه حشره کش برای ساکنان بی خطر باشد.

 

- که دیوارها ، سقفها و مبلمان آسیب نبینند؛

 

- صاحبان خانه باید از هر شیئی که مایل به پاشش نیستند محافظت کنند. ساکنان باید با تهیه خانه های خود همکاری کنند. مبلمان ، ظروف پخت و پز و مواد غذایی باید قبل از انجام سم پاشی از بین بروند. می توان آنها را در بیرون از خانه یا با یک ورق پلاستیکی پوشانده و در مرکز اتاق قرار داد.

 

- صاحبان خانه نباید چند ماه پس از سمپاشی ، دیوارهای اسپری شده را مجدداً مجدداً مجدداً کاشت یا شستشو دهند.

 

· تخمین مقدار منابع مورد نیاز. این موارد شامل حشره کش ها ، پمپ های اسپری ، قطعات یدکی ، لباس های محافظ ، دستکش ، صابون و ورق های پلاستیکی برای پوشاندن مبلمان است.

 

اندازه گیری سطح کل که باید پاشش شود

 

ترجیح داده می شود با تهیه نقشه ای از جامعه شروع کنید و مکان کلی خانه هایی را که باید پاشیده شوند نشان می دهد. به هر خانه باید یک شماره مرجع داده شود که روی نقشه مشخص شده و روی خانه نقاشی شده است.

 

اندازه و نوع تقریبی هر خانه باید مشخص شود و همچنین نوع مصالحی که برای دیوارها ، سقفها و سایر سطوح قابل اسپری استفاده می شود.

 

اگر خانه ها از لحاظ ساختاری و طراحی مشابهی باشند ، می توان تخمین می زند از سطح متوسط ​​سطح قابل پاشش در هر خانه. یک نمونه از حدود پنج خانه از هر 100 باید کافی باشد. دیوارها ، سقفها و سایر سطوح قابل شستشو در این خانه ها اندازه گیری می شوند. این کار را می توان با چوب حدود دو متر طول انجام داد که در فواصل نیم متر مشخص شده است.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 45
تاریخ : شنبه 04 مرداد 1399 زمان : 14:41 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

سئو چیست ؟ سئو سایت چیست ؟  سئو (seo) چیست ؟ معنی سئو چیست ؟ سئو در سایت چیست ؟

سوالات بالا معمولا برای هر صاحب وب سایتی مطرح هست. احتمالا شما که مدیر وب سایت هستید، دوست دارید که سایت خود را در رتبه های برتر گوگل مشاهده کنید. به همین دلیل با طراح سایت خود صحبت کردید و او گفته است که برای کسب رتبه صفحه اول گوگل باید سایت خود را سئو کنید!

حالا شما نمی دانید که سئو چیست ؟! ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که سئو چیست و چگونه می توانید سایت خود را سئو کنید. به شما قول می دهیم که صفر تا صد کارهای سئو سایت را به صورت کامل برای شما آموزش دهیم.

تمامی نکات آموزش سئو را در ۲۱ مورد برای شما جمع آوری کرده ایم که با اجرای انها به زودی می توانید سایت خود را به مانند سایت ما در صفحه اول گوگل مشاهده کنید. فقط برای اینکه سایت خود را در  صفحه اول گوگل مشاهده کنید می بایست یک کار خیلی خیلی مهم انجام دهید! آن کار مهم اجرای تمامی نکات آموزش داده شده است. پس با خیال راحت آموزش ها را پیاده سازی کنید و از نتایج آن به زودی متحیر شوید!

 

 

نکته ۱: سئو سایت را درک کنید!

اولین نکته برای اجرای سئو سایت این است که خوب بدانیم سئو چیست ؟ معنی سئو چیست ؟ سئو در سایت چیست؟ سئو سایت چیست ؟ قطعا اگر معنا و مفهوم ابتدایی از سئو سایت را به خوبی متوجه نشویم، نمی توانیم در سئو سایت و کسب رتبه صفحه اول گوگل موفق باشیم. پس پاسخ هر یک از سوالات را به ترتیب بررسی می کنیم:

سئو چیست ؟

وقتی شما در گوگل به دنبال موضوعی در جستجو هستید، برخی از وب سایت ها بر اساس لولویت بندی گوگل به ترتیب برای شما نمایش داده می شود. سایت هایی که در رتبه های اول صفحات ابتدایی گوگل نمایش داده می شوند بر روی بهینه سازی سایت جهت نمایش در موتورهای جستجو کار کرده اند. به فعالیت هایی که هر وب سایتی برای کسب بهترین رتبه و جایگاه در صفحات اول گوگل انجام می دهد سئو سایت گفته می شود.

 

معنی سئو چیست ؟

معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. تمامی فعالیت هایی که شما برای کسب بهترین رتبه در نتایج جستجوی موتور جستجویی مانند گوگل انجام می دهید سئو SEO نام دارد.

 

سئو در سایت چیست ؟

برای اینکه موتور جستجو سایتی را در بهترین نتاج جستجوی خود معرفی کند، می بایست وب سایت مورد نظر اقدامات مناسبی را در وب سایت خود انجام دهد. مواردی مثل انتخابصحیح عناوین صفحات، تعریف توضیحات صفحات، اعمال کد های H1 الی H6 بر روی محتوای صفحات و … که همگی در وب سایت قابل اجرا هستند. به فعالیت هایی که در داخل وب سایت برای بهینه سازی وب سایت جهت نمایش در رتبه های خوب گوگل انجام می شود، سئو در سایت می گویند.

 

سئو سایت چیست ؟

سئو سایت در حقیت تمامی اقدامات مورد تایید گوگل  است که شما بر روی وب سایت خود انجام میدهید تا به رتبه های اول صفحات جستجوی گوگل دست پیدا کنید. این اقدامات دقیقا می بایست بر اساس استاندارد های گوگل انجام شود. توجه به اینکه نکته خیلی مهم است. در صورتی که شما مطابق استانداردهای گوگل سایت خود را سئو کنید، می توانید کم کم روند رو به رشد بهبود سئو سایت خود در گوگل را مشاهده کنید. اما اگر شما بر خلاف الگوریتم های گوگل بخواهید رفتار کنید ، گوگل شما را یک فریب کار می شناسد و به زودی شما را جریمه خواهد کرد.

اینکه شما به روش استاندارهای گوگل سایت خود را سئو کنید را سئو کارها روش کلاه سفید می گویند. روشی که بخواهیم با فریب ربات های گوگل به صفحه اول گوگل برسیم را روش کلاه مشکی یا کلاه سیاه می گویند. علاوه بر دو حالت فوق روش دیگری به نام کلاه خاکستری نیز وجود دارد که در حقیقت مابین روش کلاه سفید و کلاه خاکستری است.

در ادامه هر یک از روش های معرفی شده را صورت کامل توضیح می دهیم:

 

نکته ۲: روش های سئو سایت را به خوبی بشناسید!

همانطور که در پایان قسمت قبل توضیح دادیم، ما سه روش برای اجرای سئو سایت و کسب رتبه اول گوگل داریم:

۱. سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه ( black hat seo ) به اقدامات خلاف الگوریتم های گوگل گفته می شود که سئو کار ها بر روی وب سایت شما انجام می دهند و در سریع ترین زمان ممکن سایت شما را به رتبه اول گوگل می آورند!
خوب شاید شما از این موضوع خوشحال شوید که سایت شما با استفاده از این روش زودتر به صفحه اول گوگل می رسد. اما خوب دقت کنید که در تعریف تاکید شده است که سئو کار با اقداماتی که خلاف الگوریتم های گوگل است سایت شما را سئو می کند.

برای درک بهتر سئوی کلاه سیاه یک مثال میزنیم: طبق قوانین راهنمایی و رانندگی شما می بایست در پشت چراغ قرمز در سر چهارراه بایستید. اما شما عجله دارید و می خواهید سریعتر به منزل یا محل کار خود برسید . به همین دلیل ۳ تا چراغ قرمز را رد می کنید و در نیتجه ۲۰ دقیقه زودتر به منزل میرسید.

این زود رسیدن شما دلیل بر موفقیت شما نیست! چرا که فردای ان روز برگه جریمه به همراه امتیاز منفی از سمت اداره راهنمایی و رانندگی برای شما صادر می شود. شما خلاف کرده اید و حال می بایست جریمه شوید و حتی ممکن است خودرو شما تا مدتی توقیف شود!


سئو سایت هم دقیقا مشابه رعایت اصول قوانین و مقررات راندگی است که اگر رعایت نکنیم _هر چند زودتر به هدف میرسیم_اما جریمه های سنگینی را باید پذیرا باشید. جریمه گوگل در سئوی کلاه سیاه که سئو کلاه مشکی نیز گفته می شود، به شیوه های مختلف است که بدترین آن حذف سایت از موتور جستجوی گوگل است.

پس به بیان ساده: ” تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجوی گوگل هستند تا جایگاه بهتری برای وب سایت ما ایجاد کنند.”

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 41
تاریخ : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 زمان : 12:54 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (1)

زمانی که به دنبال طراحی سایت با قیمت ارزان هستید یا باید از قالب های از پیش طراحی شده استفاده کنید و یا به شرکت هایی سفارش بدهید که بعضا با کیفیتی پایینی این کار را انجام میدهند. البته بعضی از این شرکتها در ابتدا مبلغ کمی را برای طراحی سایت به شما پیشنهاد میدهند تا مشتریان بیشتری را جذب کنند اما در ادامه کار با توجه به ویژگی ها و مواردی که لازم است در سایت پیاده سازی شود از شما مبلغ جداگانه ای دریافت میکنند. که این کار تقریبا هزینه ای برابر با شرکت هایی که قیمت واقعی را از ابتدا برای شما عنوان میکنند میباشد.

 

قبل از آنکه سفارش سایت فروشگاهی بدهید باید سوالاتی از قبیل موارد زیر را از طراح بپرسید:

طراحی سایت تبلیغاتی ارزان

قیمت طراحی سایت و هزینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، چقدر است؟

هزینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با استفاده از CMS آماده

هزینه طراحی سایت سفارشی با وردپرس یا جوملا

 

زمانی که شما از cms آماده استفاده میکنید دارای نقاط قوتی است که این نقاط را هنگام طراحی سایت به صورت کدنویسی مشاهده نمی کنید. ضمن آنکه هزینه ای که برای سایت یا کد نویسی میپردازید بسیار بیشتر خواهد بود و نمیتوان به عنوان یک سایت ارزان قیمت در نظر گرفت.

 

بنا براین سایت های ارزان قیمت اغلب به صورت CMS های آماده میباشند.

 

طراحی سایت با کد نویسی از صفر معایبی را به همراه دارد:

۱- حداقل زمان لازم برای طراحی سایت با کدنویسی از صفر بین ۲ تا ۶ ماه است

۲- شما تا ابد به شرکت تولید کننده وب سایت وابسته هستید

۳- پرداخت هزینه زیاد برای اضافه کردن امکانات جدید

۴- هر تغییری که لازم داشته باشید باید توسط شرکت طراح انجام شود

 

طراحی سایت فروشگاهی رایگان

طراحی سایت با قیمت ارزان فروشگاهی

سایت های فروشگاهی به دلیل زمان بر بودن و تعداد زیاد محصولات، همچنین ویژگی هایی که باید برای یک سایت فروشگاهی پیاده سازی شود دارای قیمت بیشتری خواهد بود. اما در همین حال شرکت هایی هستند که سایت های فروشگاهیی را با قیمت کمتر طراحی میکنند. اصولا طراحی سایت ساده و یا طراحی سایت شرکتی هم هزینه و هم زمان کمتری را در بر خواهد گرفت

 

سایت های فروشگاهی دارای ویژگی هایی است که آنها را با هم بررسی میکنیم:

دسته بندی محصولات فروشگاه

تعریف محصولات در هر دسته

تعیین قیمت برای محصولات

نمایش قیمت

درج مشخصات محصول

اطلاع از موجودی کالا در انبار

صدور فاکتور و پیش فاکتور

گالری تصاویر برای کالا‌ها

امکان مقایسه کالا‌ها

 

موارد گفته شده در بالا جزء ویژگی هایی هستند که برای داشتن یک سایت فروشگاهی ساده باید طراح سایت برای شما پیاده سازی کند. البته ویژگی های دیگری نیز وجود دارد که در صورت داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه ای میتوان از آنها هم استفاده کرد.

 

 

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

 

برآورد قیمت طراحی سایت با قیمت ارزان

۱٫ ۱-قیمت قالب های وردپرسی حدود ۵۰ تا ۳۰۰ هزارتومان

۲٫ قیمت هاست از یک شرکت معتبر، یک گیگ هاست حدودا ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزارتومان

قیمت هاست از یک شرکت ضعیف، ۲۰ تا ۵۰ هزارتومان

۳٫ قیمت دامنه کام با توجه به دلار متغییر است

۴٫ قیمت دامنه آی آر، ۵۵۰۰ تومان بعضی از سایت ها قیمت های پایین تر هم ارائه میدهند

۵٫ قیمت افزونه های اضافی، بسته به افزونه مورد نیاز بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزارتومان(در صورتی که افزونه مورد نیاز پولی باشد)

 

 

 

قیمت طراحی سایت با قیمت ارزان

 

 

 

طراحی سایت با قیمت ارزان توسط فریلنسر یا شرکت؟

هیچ گاه طراحی سایت فوری و ارزان خود را به دست فریلنسر هایی که از آنها نشان مشخصی ندارید نسپارید. زیرا این افراد ممکن است به هر دلیل دیگر کار طراحی سایت و یا پشتیبانی سایت شما را انجام ندهند.  در صورتی که اگر با شرکت معتبری قرار ببندید میتوانید در صورت بروز هر گونه مشکل به آنها مراجعه کنید.. اما این گفته به این معنا نیست که کیفیت کار فریلنسر ها پایین است.

توضیحات داده شده به این معنا نیست که فریلنسر ها افرا متعهدی نیستند، اما مردم عموما به شرکت ها بیشتر از افرادی که به صورت انفرادی کار میکنند اعتماد دارند.

 

شرکت های طراحی سایت با قیمت ارزان هم قابل اعتماد هستند؟

اگر شرکت مورد نظر شرکت معتبری باشد و نمونه کار های انجام شده ای که تا به الان انجام داده است را مشاهده کنید میتوانید متوجه شوید که این شرکت میتواند برای شما قابل اعتماد باشد یا خیر. البته انجام سئو سایت نیز بسیار مهم است که باید به آن توجه کنید

همانطور که در بالا توضیح دادیم شرکت های ارزان قیمت مانند طراحان سایت فریلنسری، لزوما غیر قابل اعتماد نیستند

 

طراحی سایت در تهران
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 10:52 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

اگر کسب و کار شما در تهران است و یا در خارج از تهران هستید اما مشتریان شما در تهران میباشند شاید به دنبال طراحی سایت ارزان در تهران باشید. تعرفه طراحی سایت و قیمت طراحی سایت بسته به خدمات و سرویسی که در طراحی سایت مد نظر دارید می تواند متفاوت باشد. البته طراحی سایت در سئو سایت موثر است

طراحی سایت ارزان در تهران به دلیل جمعیت زیاد و تنوع کسب و کارها بسیار رایج است. صاحبان مشاغل با داشتن یک سایت می توانند به رونق کسب و کارشان کمک کنند. تهران در چند دهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است و یکی از دلایل پیشرفت در مشاغل مختلف، طراحی وبسایت بوده است. علاوه بر این سایر شهرهای تهران این فرصت را بدست آورده اند که مشاغل خود را گسترش دهند

طراحی سایت ارزان در تهران به دلیل تنوع کسب و کار ها و احتیاج اکثر مشاغل به داشتن سایت میتواند عاملی باشد که شرکت های مختلف در زمینه طراحی سایت ارزان ورود پیدا کرده اند.

برای طراحی سایت ارزان در تهران میتوانید با جستجوی کوتاهی در گوگل لیستی از شرکت هایی که مشغول به انجام طراحی سایت با قیمت های ارزان و بالاتر هستند آشنا شوید

 

با توجه به آنکه مشاغلی که در تهران هستند هزینه های بالایی برای مدیریت کسب و کارشان و هزینه های جاری شرکت خود دارند، برای سفارش طراحی سایت در  به دنبال پایین ترین قیمت هستند.

 

 

 

سفارش طراحی سایت ارزان در تهران

 

 

 

برای طراحی سایت ارزان در تهران میتوانید از سه طریق اقدام کنید:

۱- از طراحی سایت های استاتیک برای سایت خود استفاده کنید.

 

۲-استفاده از وبلاگ ها برای کاهش هزینه های طراحی سایت

 

۳-استفاده از CMS ها و نرم افزارهای open source

طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت 

۱- از طراحی سایت های استاتیک برای سایت خود استفاده کنید.

سایت های استاتیک باعث کاهش هزینه های شما میشود. البته سایت های استاتیک سایت هایی هستند که تعداد صفحات و منو های آنها محدود است و مدیریت آنها باید با دانش برنامه نویس و طراحی سایت است.

یعنی برای تغییر و یا اضافه کردن صفحه ای در سایت باید حتما از کدهای برنامه نویس استفاده کنید. بنا براین طراحی سایت استاتیک میتواند گزینه خوبی باشد به شرط آنکه تعداد صفحات و منو ها برای شما مهم نباشد و و خواستار تغییرالت لحظه ای در سایت نباشید.

 

۲-استفاده از وبلاگ ها برای کاهش هزینه های طراحی سایت

در این روش تعدادی از وبلاگ ها مانند میهن بلاگ، بلاگفا، پرشین بلاگ به شما سرویس بلاگ میدهند. شما میتوانید یک دامنه با پسوند های دلخواه تهیه کنید و سپس DNS سرویس دهنده وبلاگ را روی دامنه تنظیم کنید، در نتیجه زمانی که آدرس دامنه را در گوگل جستجو میکنند در واقع آدرس وبلاگ برای کاربران به نمایش در می آید.

مزیت این حالت در این است که تنها هزینه شما بابت تهیه دامنه میباشد.

 

۳-استفاده از CMS ها و نرم افزارهای open source

نرم افزارهای open source مانند: وردپرس، جوملا، دروپال، پرستاشاپ و…  با این CMS ها میتوانید سایت های ارزان قیمتی را طراحی کنید.در این حالت شما میتوانید آموزش طراحی سایت با این CMS های آماده را ببینید که بسته های آموزشی آن در بازار موجود میباشد. توسط این بسته ها خودتان میتوانید سایت را به دلخواه و سلیقه خودتان طراحی کنید و یا به فردی که در این زمینه تخصص دارد طراحی سایت در تهران را بسپارید.

همانطور که در ابتدا اشاره کردم برای طراحی سایت ارزان در تهران قیمت های کاملا متفاوتی وجود دارد. بنا براین شما میتوانید هم به صورت خود آموز با یادگیری طراحی سایت، سایت خود را راه اندازی کنید.

همچنین میتوانید با شرکت هایی که با قیمت پایینی طراحی سایت میکنند قرارداد ببندید. در انتها باید به این نکته اشاده کنم که هر قیمت پایینی لزوما کیفیت مناسبی ندارد.

طراحی سایت حرفه ای ارزان

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 46
تاریخ : شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 10:49 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

برای طراحی سایت فروشگاهی با PHP مزایا و معایبی نیز وجود دارد .زبان برنامه نویسی برای پیاده سازی وب سایت های داینامیک از دو زبان برنامه نویسی اصلی تشکیل شده است.

۱- زبان برنامه نویسی ASP

۲- زبان برنامه نویسی PHP

 

 

مزایا و معایب طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی با PHP

ASP به صورت لایسنس دارمیباشد و توسط مایکروسافت تولید شده است. اما زبان برنامه نویسی PHP برخلاف ASP اپن سورس میباشد.اگر شما بخواهید یک سایت فروشگاهی با PHP راه اندازی کنید به دو طریق میتوانید این کار را انجام دهید:

 

۱-با PHP میتوانید کل سورس کد سایت فروشگاهی را طراحی کنی. این کار هم مزایایی دارد و هم معایبی

 

از مزایای این روش این است که به دلیل آنکه صفر تا صد سایت را شما طراحی کرده اید اگر مشکلی پیش بیاید خودتان میتوانید آن را برطرف کنید.در این حالت سایت بهینه تر میباشد و اگر سایت مستند سازی شود افرادی که کار برنامه نویسی سایت را انجام داده اند راحت تر میتوانند امکانات مورد نظر شما را اعمال کنند

اما طراحی سایت با PHP معایبی نیز به همراه دارد. زمانی که توسط این زبان برنامه نویسی طراحی سایت را انجام میدهید زمان زیادی را باید برای آن صرف کنید. در صورتی که با روش دیگری که در ادامه توضیح خواهم داد میتوانید به سرعت کار طراحی سایت را به اتمام برسانید. در این روش همچنین هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت

 

۲-روش دیگری که میتوانید از طریق آن یک سایت فروشگاهی طراحی کنید استفاده از CMS های فروشگاه ساز اپن سورس است.

 

ووکامرس برای وردپرس، ویرچوال مارت برای جوملا، پرستاشاپ، اپن کارت از جمله فروشگاه ساز هایی هستند که به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرند و میتوانید به راحتی سایت خود را طراحی کنید.

 

 

 

طراحی سایت فروشگاهی با PHP

ووکامرس

 

ووکامرس افزونه‌ای رایگان برای طراحی فروشگاه اینترنتی در وردپرس است. برخی امکانات عمومی ووکامرس به شرح ذیل می‌باشند. همانگونه که گفته شد بسیاری امکانات دیگر نیز با استفاده از افزونه‌های موجود یا برنامه‌نویسی افزونه‌های جدید قابل اضافه شدن به این سیستم هستند:

شرکت طراحی سایت ارزان 

ایجاد محصولات به تعداد نامحدود

امکان ثبت محصولات دانلودی( مجازی )

تعریف دسته‌بندی‌های محصولات به تعداد نامحدود

ثبت یک محصول در دسته‌بندی‌های مختلف

تعریف محصولات مرتبط با هر محصول

تعریف گالری تصاویر برای محصولات

بزرگنمایی تصویر محصولات توسط مشتریان

محیط مدیریت آسان و قابل یادگیری در زمان کوتاه

فرم‌های ارسال اطلاعات مانند فرم تماس با ما

قابلیت درج نظر مشتریان و امتیاز دهی به محصولات

تعریف محصولات ویژه

نمایش محصولات پربازدید

نمایش آخرین محصولات

نمایش محصولات پرفروش

نمایش تبلیغات در محل‌های مختلف فروشگاه

پشتیبانی از واحدهای پولی متفاوت

تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه

طراحی سایت با وردپرس ارزان 

امکان جستجوی محصولات به صورت پیشرفته بر اساس ویژگی‌های مختلف محصولات

تعریف ویژگی‌های محصولات به تعداد دلخواه و نامحدود

تعریف وزن و حجم محصولات و اثرگذاری آن‌ها در بهای حمل

تعریف سبد کالا برای فروش گروهی چند کالا با یکدیگر

انتخاب کالا و اضافه کردن به سبد خرید بدون نیاز به وارد شدن به سایت

ارسال ایمیل و پیامک به مشتری و مدیران سایت در شرایط مختلف

سیستم سازگار با موتورهای جستجو برای نتیجه‌گیری بهینه در سئو

استفاده از انواع سیستم‌های بانکی و پرداخت داخلی و خارجی

 

جوملا

 

جوملا یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) رایگان و متن باز (open source) است، که به شما قدرت ساخت یک وبسایت و برنامه های قدرتمند آنلاین را می دهد

 

پرستاشاپ

 

پرستاشاپ نیز یک سیستم open source یا همان متن‌باز است که بصورت یک سیستم فروشگاه‌ساز رایگان قابل دانلود و استفاده است. پرستاشاپ امکان افزودن محصولات به تعداد کاملا نامحدود را دارد. پرستاشاپ صرفا تنها یک سیستم فروشگاهی و تجاری است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ امکان فروش آنلاین می‌دهد.

امکان افزودن صفحات ایستا و اضافه کردن بلاگ در آن به کمک ماژول‌های رایگان وجود دارد.

 

اپن کارت

 

اپن کارت یا open cart یکی دیگر از بهترین سیستم‌های ساخت فروشگاه اینترنتی است که به صورت متن باز و رایگان در دسترس قرار گرفته است. با استفاده از اپن کارت می‌توانید فروشگاه خود را ایجاد کنید.

 

از مزایای استفاده از این نرم افزارها میتوان به حداقل رساندن زمان به مقدار قابل توجهی اشاره کرد. همچنین این روش هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

پشتیبانی این نرم افزارها به دلیل اپن سورس بودن و چهانی بودن آن خیلی ساده و سریع تر است. از هر کاربری که با این CMS ها آشنایی داشته باشد میتوانید در صورت نیاز کمک بگیرید. قابلیت توسعه در این نرم افزارها وجود دارد و میتوانید با انواع پلاگین ها امکانات دلخواه را پیاده سازی کنید. کار با این نرم افزارها اصلا سخت نیست و میتوانید با آموزش های مجازی و رایگان آنها را یاد بگیرید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت 

در نتیجه میتوانید برای طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت موارد گفته شده را انجام دهید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 42
تاریخ : شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 10:47 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

دیجی کالا یکی از سایت های فروشگاهی مطرح در ایران است. این سایت یک سایت فروشگاهی کامل با محصولات متعدد و متنوع و سرویس دهی حرفه ای است. به صورتی که اگر افرادی بخواهند یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنند ، تمایل دارند که سایتشان مانند دیجی کالا باشد. طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا همیشه برای مشتریان نمونه کاملی است

 

ویژگی طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

بسیاری از مشتریان زمانی که با مجموعه ما برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی تماس میگیرند میخواهند سایتی فروشگاهیشان مانند دیجی کالا باشد.

برای اینکه شما یک سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا داشته باشید باید بدانید چه قابلیت ها و امکاناتی در داخل سایت دیجی کالا وجود دارد و شما کدام از این قابلیت ها را شما احتیاج دارید.

مثلا دیجی کالا یک درگاه پرداخت اختصاصی دارد و ممکن است شما به این درگاه اختصاصی نیاز نداشته باشید

و بخواهید از درگاه های بانکی و یا واسط استفاده کنید.در نتیجه اگر بخواهید سفارش طراحی سایتی مانند دیجی کالا بدهید لازم نیست تمامی امکانات آن را برای خود داشته باشید.

در این حالت اگر تاکید کنید که سایت مورد نظر شما مثل دیجی کالا باشد طبیعتا باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنید. در صورتی که امکانات و قابلیت هایی که برای سایت فروشگاهی خود نیاز دارید را به طراح سایت اعلام کنید قطعا قیمت مناسب تری خواهد داشت.

 

مواردی که در طراحی سیات دیجی کالا وجود دارد و ممکن است شما هم به انها نیاز داشته باشید در ۶ گروه دسته بندی میشوند:

 

 طراحی سایت فوری و ارزان 

 

ویژگی طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

 

۱- طراحی سایت ریپانسیو

اگر میحواهید یک سایتی مانند دیجی کالا سفارش بدهید حتما باید سک سایت ریسپانسیو باشد. اگر اطلاعاتی در رابطه با سایت ریسپانسیو ندارید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ” سایت ریسپانسیو چیست “را مطالعه کنید

طراحی سایت شخصی ارزان 

۲-انتخاب قالب طراحی مناسب

قالبی که برای طراحی سایت در نظر میگیرید باید متناسب با محصولاتتان باشد. طراحی سیات فروشگاهی دیجی کالا به ترتیبی قالب خود را انتخاب کرده است که تمامی محص.لات با با تمامی رنگ ها و ویژگی ها نمایش داده شده است. ممکن است محصولات شما دارای پس زمینه سفید باشد در این حالت بهتر است قابی با پس زمینه مشکی یا تیره انتخاب کنید تا محصولاتتان نمود بیشتری داشته باشد

 

۳-اپلیکیشن دیجی کالا

دیجی کالا علاوه برسایت یک اپلیکیشن هم برای کاربران موبایلی دارد. شما نیز میتوانید در کنار سفارش طراحی سایت یک اپلیکیشن نیز سفارش بدهید. همچنین شما میتوانید از طریق اپلکیشن دیجیتال مارکتینگ خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید با ارسال پیغام هایی به مشتریان آنها را از تخفیفات خود اگاه کنید.

 

۴-استفاده از قابلیت AMP

شما میتوانید مانند دیجی کالا از تکنولوژی AMP استفاده کنید. اگر در این رابطه اطلاعات ندارید حتما مقاله “AMP چیست ” را مطالعه کنید. اما به صورت خلاصه AMP تکنولوژی است که از سال ۲۰۱۷ توسط گوگل رونمایی شد که به کاربران موبایلی اجازه میدهد تا سایت را سریع تر مشاهده کنند دقیقا با همان سرعتی که در کامپیوترهای شخصی یک سایت را بازدید میکنند..

 

۵-استفاده از قابلیت دیجیتال مارکتینگ

دیجی کالا از این قابلیت به بهترین شکل استفاده میکند.اگر میخواهید با سایر رقبای فروشگاه اینترنتی خود رقابت کنید و فروش بیشتری از آنها داشته باشید باید بحث دیجیتال مارکتینگ را به خوبی رعایت کنید. یکی ازنکات ساده ای که دیجی کالا در این زمینه رعایت میکند این است که زمانی که شما با حساب کاربری حود محصولی را جستجو و مشاهده میکنید در صورتی که خریدی انجام ندهید، دو روز بعد دیجی کالا برای شما ایمیلی حاوی همان محصولاتی که شما بازدید کرده بودید با یک تخفیف ارسال میکند.

طراحی سایت با قیمت ارزان 

۶-سرعت سایت

دیجی کالا علی رغمم تعدد محصولات و مرجع بازدید بسیاری از افراد در سراسر ایران است، دارای سرعت بسیار بالایی میباشد. این سرعت بالا نشان از قدرت برنامه نویسی و انتخاب بهینه سرور های هاستینگ میباشد. شما هم باید حتما علاوه بر برنامه نویسی قدرتمند از یک سرور با سرعت بالا استفاده کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 10:42 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

صنعت بازاریابی به طور مداوم در حال تحول است. انتظارات مصرف کننده شدت می یابد و شیوه ها و فن آوری های جدید بازاریابی همچنان در حال رشد است. بیش از هر زمان دیگر ، این مهم است که بازاریابان صلاحیت های خود را گسترش داده و مهارت های جدید را بیاموزند. در غیر این صورت ، آنها خطر رها کردن را دارند.

 

دانستن مهارت در همه چیز غیر واقعی است ، اما با مهارت گرفتن در صورت تقاضا ، مهارت های بازاریابی باعث می شود تا متخصصان بازاریابی دارایی های قوی تری برای تیم های خود و مدیران استخدام بالقوه داشته باشند ، به همین دلیل آنها باید یادگیری یا به روز کردن یکی از مهارت های زیر را در نظر بگیرند.

 

علم و تحلیل داده ها

براساس بررسی HubSpot's State Inbound 2018 ، 42 درصد از بازاریابان گفتند که اثبات بازده سرمایه گذاری در تلاش برای بازاریابی ، اولویت اصلی شرکت آنها بوده و 39 درصد آن را یکی از مهمترین چالش های آنها می دانند.

 

توانایی تجزیه و تحلیل و درک داده ها کلید ارزیابی موفقیت کمپین ها و اثبات ROI است. این کمک می کند تا بازاریاب ها درک کنند که چه چیزی کار می کند یا نیست ، چه چیزی باید تغییر کند و چگونه می تواند موفقیت را تکرار کند. از طریق داده ها ، بازاریابان می توانند در مورد رفتارهای مشتری ، نیازها و محتویات مورد علاقه آنها اطلاعات کسب کنند.

 

بازاریاب ها می توانند از ابزارهای تحلیلی داده مانند Google Analytics استفاده کنند تا معیارهای کلیدی را مشاهده کنند و عملکرد کمپین های بازاریابی خود را ردیابی کنند. این ابزارها می توانند رتبه کلمات کلیدی ، نرخ تبدیل ، صفحات فرود بالا ، اطلاعات منبع ترافیک و موارد دیگر را ارائه دهند. بازاریابان می توانند با گذراندن دوره های آنلاین رایگان در آکادمی Google Analytics و گذراندن آزمون واجد شرایط شخصی Google Analytics (GAIQ) ، گواهی Google Analytics کسب کنند.

 

مرتبط: چگونه Upskilling می تواند درها را باز کند

 

طراحی گرافیکی مبانی

برداشتهای عالی عالی بخش مهمی از بازاریابی است. با کاهش فاصله توجه ، دانستن چگونگی ایجاد تصاویر جذاب و صفحات فرود به طور فزاینده بسیار مهم است. در حالی که بازاریاب ها نیازی به تخصص در طراحی گرافیک ندارند ، درک اساسی و برخی مهارت های طراحی اساسی سودمند است و می تواند یک جنبه رقابتی را فراهم کند. بازاریابان می توانند یاد بگیرند که از Adobe Photoshop یا Adobe Illustrator برای طراحی آیکون های وب ، کتابهای الکترونیکی و سایر مواد بازاریابی استفاده کنند. Adobe همچنین آموزش های بی شماری برای هر برنامه ارائه می دهد.

سئو سایت 

داشتن صفحات فرود و مواد بازاریابی و همچنین برون سپاری این کارها نمی تواند تیم ها را پس انداز کند و بازاریابان را از هم جدا کند. حتی افرادی که تصمیم می گیرند کار طراحی گرافیکی خود را برون سپارند ، می توانند با طراحان ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند و آنچه را که برای انجام آنها لازم است را انتقال دهند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 40
تاریخ : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 زمان : 15:15 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

اندرو نگ - مدیر اجرایی سابق بایدو ، عضو هیئت مدیره Drive.AI ، و یکی از برجسته ترین صنایع تقویت کننده صنعت - معتقد است که این مشکل کمتر در مورد ایجاد یک سیستم رانندگی کامل نسبت به آموزش رهروان برای پیش بینی رفتار خود رانندگی است. به عبارت دیگر ، می توانیم جاده ها را به جای راه دیگر در جاده ایمن کنیم. به عنوان نمونه ای از یک مورد غیرقابل پیش بینی ، من از او پرسیدم که آیا او فکر می کند سیستم های مدرن می توانند یک عابر پیاده را روی چوب پوگو اداره کنند ، حتی اگر قبلاً آنها را ندیده بودند. نگ به من گفت: "من فکر می کنم بسیاری از تیم های AV می توانند با یک کاربر چوب پوگو در چهارراه عابر پیاده روبرو شوند." "با گفتن این حرف ، تندرست زدن بر روی چوب پوگو در وسط بزرگراه واقعاً خطرناک خواهد بود."

وی گفت: "به جای ایجاد هوش مصنوعی برای حل مشکل چوب پوگو ، ما باید با دولت شریک شویم تا از مردم بخواهیم قانونمند و ملاحظه باشند." "ایمنی فقط مربوط به کیفیت فناوری هوش مصنوعی نیست."

قیمت راهبند  

یادگیری عمیق تنها تکنیک هوش مصنوعی نیست و شرکت ها در حال کشف گزینه های دیگر هستند. اگرچه تکنیک ها از نزدیک در صنعت محافظت می شوند (فقط به دعوای اخیر ویمو علیه Uber نگاه کنید) ، بسیاری از شرکت ها به هوش مصنوعی مبتنی بر قانون تغییر داده اند ، تکنیکی قدیمی تر که به مهندسین اجازه می دهد تا رفتارهای خاص را با رمزگذاری و منطق خاص به یک سیستم خودمراقبتی تبدیل کنند. این توانایی را ندارد که رفتارهای خود را فقط با مطالعه داده ها بنویسد ، این همان چیزی است که یادگیری عمیق را بسیار هیجان انگیز می کند ، اما به شرکت ها اجازه می دهد از برخی محدودیتهای یادگیری عمیق خودداری کنند. اما با توجه به وظایف اصلی ادراک که هنوز هم با تکنیک های یادگیری عمیق شکل گرفته است ، دشوار است بگوییم که چگونه مهندسان با موفقیت می توانند خطاهای احتمالی را قرنطینه کنند.

 

Ann Miura-Ko ، یک سرمایه دار سرمایه گذار که در هیئت مدیره Lyft قرار دارد ، می گوید که فکر می کند بخشی از مشکل انتظارات زیاد برای خود اتومبیل های خودمختار است و هر چیزی کمتر از استقلال کامل را یک شکست طبقه بندی می کند. Miura-Ko می گوید: "انتظار اینكه آنها از صفر به سطح پنج بروند ، بیش از عدم موفقیت فناوری در انتظارات است." "من همه این پیشرفت های اقتصادی را ویژگی های خارق العاده ای در سفر به سمت استقلال کامل می دانم."

 

هنوز مشخص نیست که اتومبیل های رانندگی تا چه مدت می توانند در کار خود باقی بمانند. محصولات نیمه خودمختار مانند Autopilot تسلا به اندازه کافی هوشمند هستند تا بتوانند اکثر اوضاع را برطرف کنند ، اما در صورت وقوع هر چیز غیرقابل پیش بینی ، نیاز به مداخله انسان دارد. وقتی چیزی پیش آمد ، دشوار است بدانید مقصر بودن ماشین یا راننده است. از نظر برخی منتقدان ، این هیبرید از نظر راننده انسانی از امنیت کمتری برخوردار است ، حتی اگر خطاها به سختی مقصر این دستگاه باشند. یک مطالعه توسط شرکت رند تخمین زده است که خودروهای خودران باید 275 میلیون مایل را بدون تلفات طی کنند تا ثابت کنند که به همان اندازه رانندگان انسانی ایمن هستند. اولین مرگ در ارتباط با Autopilot تسلا تقریباً 130 میلیون مایل به داخل پروژه افتاد ، بسیار كوتاه از این علامت.

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 50
تاریخ : یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 زمان : 12:47 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 6