به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

موتورهای جستجو | سئو محلی

در تاریخ دوشنبه ، 16 سپتامبر ، گوگل اعلام کرد که آنها می توانند ستارگان بررسی در SERP ها را به طرح های خاص محدود کنند و نمایش بازبینی هایی که به نظر آنها "خود خدمت" هستند ، متوقف می شود. در آن زمان مشخص نبود كه این تغییر اتفاق می افتد یا اینكه قبلاً اتفاق افتاده بود ، معلوم نبود.

 

در سراسر مجموعه ردیابی روزانه MozCast ، صبح روز شانزدهم سپتامبر یک قطره را اندازه گیری کردیم (همزمان با اعلامیه) و به دنبال آن افت روز ادامه داد ...

 

نوار بنفش "عادی" جدید را در مجموعه داده های ما نشان می دهد (تاکنون). این نشان دهنده افت نسبی دو روزه نزدیک به 14٪ (13.8٪) است. به طور قطع به نظر می رسد که گوگل قطارهای بررسی شده از صفحه 1 SERP ها را در طول دوره تقریباً 48 ساعته در حدود اعلامیه خود حذف کرد (توجه داشته باشید که اندازه گیری ها فقط یک بار در روز انجام می شود ، بنابراین ما نمی توانیم تغییرات را بیش از 24 ساعت مشخص کنیم).

 

بررسی قطره ها بر اساس طبقه بندی

وقتی ما این دو روزه را به 20 دسته صنعت (تقریباً مربوط به Google Ads) تقسیم کردیم ، نتایج چشمگیر بود. توجه داشته باشید که هر صنعت از بین رفته قطعه های نقد و بررسی را تجربه کرده است. این وضعیت با "برندگان" و "بازندگان" مانند یک به روزرسانی الگوریتم نیست. تغییرات Google فقط قطعه های مرور را کاهش می دهد. در اینجا شکست ...

 

 

قطرات درصد به رنگ آبی <10٪ ، بنفش 10٪ -25٪ و قرمز 25٪ + قطره دارد. امور مالی و املاک و مستغلات به سختی مورد اصابت قرار گرفتند ، هر دو تقریبا نیمی از SERP های خود را با قطعه های بازبینی (-46٪) از دست دادند. توجه داشته باشید که مجموعه داده های روزانه 10K ما به تفکیک 20 راه فقط دارای 500 SERP در هر دسته است ، بنابراین اندازه نمونه کم است ، اما حتی در مقیاس 500 SERP ، برخی از این تغییرات کاملاً قابل توجه هستند.

 

میانگین بررسیها برای هر SERP

اگر فقط به SERP های صفحه 1 نگاهی بیندازیم ، آیا در میانگین تعداد قطعه در SERP تغییری وجود دارد؟ جواب کوتاه، نه است" ...

 

 

در 18 سپتامبر ، هنگامی که گرد و غبار در حال ریزش بود ، SERP با قطعه های بررسی به طور متوسط ​​2.26 قطعه قطعه داشتند ، تقریباً مشابه قبل از افت. به نظر می رسد بسیاری از نمایش داده ها بی تأثیر نبوده است.

 

تعداد بازدیدها را در SERP حساب کنید

چگونه این با شمارش شکسته شد؟ بیایید فقط در سه روز نگاهی بیندازیم به قطره قطره بررسی. SERP های صفحه 1 در MozCast با قطعه های بررسی بین قطعه ها بین یک تا نه نتیجه داشتند. در اینجا شکست ...

 

</s>avkanî

مطابق با میانگین پایدار ، تغییر بسیار کمی در گروهها رخ داده است. تقریباً نیمی از تمام SERP های دارای قطعه های نقد و بررسی تنها دارای یک نتیجه با قطعه های بررسی بودند ، با افزایش مداوم تعداد کاهش می یابد.

 

مراحل بعدی و پرسش و پاسخ

اگر سایت شما تحت تأثیر قرار گرفته باشد ، این برای شما چه معنی دارد؟ من از همکارم و متخصص سئو سایت محلی ، میریام الیس ، کمی مشاوره اضافی خواستم ...

 

(س) اگر طرح پیشنهادی خود را در وب سایت خود فعال کنم ، مجازات می شوم؟

(الف) شماره. ادامه استفاده از طرحواره بررسی نباید تأثیر منفی داشته باشد. پنالتی نخواهد بود.

 

(س) آیا بررسیهای شخص اول "مرده" است؟

(الف) البته اینطور نیست. نمایش نظرات در وب سایت شما هنوز هم می تواند از نظر:

 

اعتماد به بازدید کنندگان در چند مرحله از سفر مصرف کننده

ایجاد محتوای منحصر به فرد برای صفحات فرود مکان فروشگاه

به شما کمک می کند تا اعتبار خود را رصد کنید ، شکایات ذکر شده مشتریان را بیاموزید و برطرف کنید

(س) آیا ستاره های بررسی شخص اول می توانند در آینده به SERP ها برگردند؟

(الف) هر کاری با Google امکان پذیر است. ستاره های نقد و بررسی اغلب در اینجا-امروز-رفته-فردا بودند حتی در حالی که گوگل از آنها پشتیبانی می کرد. اما ، به نظر می رسد گوگل این بار تصمیم نسبتاً محکمی گرفته است كه احساس می كنند نظر شخص ثالث "خود خدمت می كند".

https://tandisnik.page.tl/seo-.-~-.-site.htm

(س) آیا Google حق دارد نظر شخص ثالث را "خود خدمت" تلقی کند؟

(الف) بررسی هرزنامه ها و درهای نقد و بررسی مشکلات جدی است. Google کاملاً صحیح است که باید تلاش کرد تا از تاکتیکهای سوء مصرف کننده احساسات مصرف کننده جلوگیری شود. در عین حال ، کنترل روزافزون شهرت گوگل باعث افزایش نگرانی می شود ، به ویژه هنگامی که کالای بازبینی خود را حتی با توجه به مقوله های محلی محلی YMYL ، از هرزنامه پر کرده است. با قضاوت در مورد اینکه کدام شیوه های خودمراقبتی هستند ، ممکن است گوگل بخواهد به خانه نزدیکتر شود تا ببیند آیا نقش رو به رشد آنها در میان مصرف کنندگان و مشاغل کاملاً نوع دوستانه است. هر شرکت کننده ضرر CTR در خط مشی جدید Google به درستی می تواند ترافیک کمتری برای وب سایت های تحت کنترل مارک و بیشتر برای Google مشاهده شود.

 

برای مشاوره بیشتر تاکتیکی در مورد پیشرفت در این محیط جدید ، نوشتن مقاله خوبی در GatherUp وجود دارد.

 

ممنون ، میریام! چند نظر اضافی من به عنوان کسی که SERP ها را ردیابی می کنم ، می توانم به شما بگویم که حضور ستاره های مرورگر به طور قطع با گذشت زمان در نوسان بوده است ، اما در گذشته این بیشتر به دلیل نداشتن یک کلمه بهتر ، دستگیره "حجم" بوده است. به عبارت دیگر ، گوگل همیشه در تلاش است تا تعادل سودمندی را برای این ویژگی پیدا کند. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که این تعداد در آینده نیز متفاوت باشد ، اما همانطور که میریام گفت ، باید به فلسفه اساسی این تغییر نگاه کنید. بعید است گوگل مسیر خود را در مورد این فلسفه معکوس کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 41
تاریخ : چهارشنبه 03 مهر 1398 زمان : 18:49 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش