به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

 

راهنمای Google SEO

راهنمای Google SEO: منبع نهایی

به راهنمای قیمت سئو سایت  Google SEO ، راهنمای کامل و همه جانبه شما برای رتبه بندی رقابتی در موتور جستجوی Google خوش آمدید.

 

راهنمای Google SEO

سئو چیست؟ SEO به منظور بهینه سازی موتور جستجو یا فرایند بهینه سازی وب سایت به منظور آسان تر یافتن از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل ، اشاره دارد.

 

بنابراین چگونه محتوای سایت خود را برای Google SEO بهینه می کنید؟ بگذارید WordStream راه را پیش ببرد!

 

مبانی Google SEO: تحقیقات در مورد کلید واژه

در حالت ایده آل ، بهتر است قبل از شروع نوشتن محتوا ، تحقیق در مورد کلید واژه خود را انجام دهید. این به شما امکان می دهد تا بدانید که در کدام یک از کلمات کلیدی باید به محتوای خود توجه کنید. بهتر است از ترکیبی از کلمات کلیدی پهن و بلند استفاده کنید.

 

راهنمای اصول SEO WordStream را بخوانید

راهنمای نهایی Google SEO برای رقابت با کلید واژه ها را بخوانید

برای یافتن کلمات کلیدی با ارزش برای شغل خود ، از ابزار تحقیق در زمینه کلید واژه WordStream استفاده کنید

راهنمای Google SEO 101: بهینه سازی در صفحه

پس از اتمام تحقیق در مورد کلید واژه Google SEO و لیستی از کلمات کلیدی Google SEO که می خواهید هدف گذاری کنید ، نوبت آن رسیده است! کلمات کلیدی SEO شما باید در محتوای شما ظاهر شوند - فقط از این امر غافل نشوید و یا محتوای شما به صورت اسپم به نظر برسد.

 

نتایج جستجوی راهنمای Google SEO

ارزشمندترین کلمات کلیدی خود را در اینجا قرار دهید:

 

متن متن. نه مغز ، درست است؟ سئو ارزان  به یاد داشته باشید که بارها و بارها از همان کلمات کلیدی استفاده نکنید. اصلاح کننده ها (مثلاً "بهترین" ، "بالا") و دم های بلند اضافه کنید.

عنوان. داشتن کلمه کلیدی در عنوان شما CTR شما را از SERP بهبود می بخشد. (برای راهنمایی بیشتر در زمینه نوشتن عناوین سازگار با سئو به راهنمای راهنمای ما مراجعه کنید.)

زیر عناوین عناوین زیرنویس / H2 نقاط ارزشمندی برای کلمات کلیدی Google SEO است.

کار شما هنوز تمام نشده است! فراموش نکنید که کلمات کلیدی Google SEO را به این موارد اضافه کنید:

 

عنوان متا: عنوان متا در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود. در اینجا از برخی از کلمات کلیدی جامد استفاده کنید.

توضیحات متا: این توضیحات در زیر پیوند شما در Google ظاهر می شود. برای افزایش نرخ کلیک خود ، یک توضیحات متا جذاب که شامل کلمات کلیدی مرتبط است ، بنویسید.

نام فایل های تصویری / ویژگی های ALT: اول از همه ، تصاویر را در محتوای Google SEO خود وارد کنید! تصاویر برای خوانندگان جذاب و جذاب هستند ، و همچنین گوگل آنها را دوست دارد. از نام های کلیدی در نام پرونده ها استفاده کنید (به عنوان مثال ، چگونه-to-catch-fish.jpg). همچنین از ویژگی ALT استفاده کنید تا به موتورهای جستجوگر و کاربران بگویید تصویر با یک کلمه کلیدی چیست.

متن لنگر: از چندین صفحه دیگر در سایت خود به صفحه جدید خود پیوند دهید و از کلمه کلیدی خود به عنوان متن لنگر استفاده کنید. این کار باعث می شود صفحه خزنده و گوگل صفحه شما را پیدا و رتبه بندی کند.

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ راهنمای کامل Google SEO برای ایجاد محتوا را در وبلاگ بازاریابی اینترنتی WordStream بخوانید.

 

راهنمای Google SEO بهترین شرکت سئو سایت برای ایجاد لینک و تبلیغ محتوا

با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوندهایی به محتوای خود ، میزان دید به محتوای بهینه شده خود را افزایش دهید. حتماً لینکهای داخلی ایجاد کنید و لینکهای خارجی را از سایتهای خارجی ایجاد کنید. این فعالیت ها با عنوان "SEO خارج از صفحه" شناخته می شوند.

 

اطلاعات بیشتری در مورد روشهای ساخت پیوند Google SEO کسب کنید:

 

Link Building 101: این راهنمای Google برای ایجاد لینک لینک SEO همه مواردی را که کلیه اصول ساخت لینک پیوند را در بر می گیرد ، در بر می گیرد.

نحوه ساخت بک لینک های شگفت انگیز

پنج متخصص در زمینه ساخت و ساز پیوند در گوگل سئو: این راهنمای مبتدی گوگل سئو ، مشاوره هایی راجع به اصطلاحات سئو که بهترین اسرار ساخت لینک را در اختیار شما قرار می دهد ، به شما ارائه می دهد.

راهنماهای پیشرفته Google SEO

11 نکته SEO کاربرد سئو  در زمینه بهینه سازی برای جستجوی محلی

راهنمای Google Step 5 مرحله ای برای ایجاد و بهینه سازی محتوای ویدیویی

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 70
تاریخ : یکشنبه 07 مهر 1398 زمان : 11:11 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش