به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

دیجی کالا یکی از سایت های فروشگاهی مطرح در ایران است. این سایت یک سایت فروشگاهی کامل با محصولات متعدد و متنوع و سرویس دهی حرفه ای است. به صورتی که اگر افرادی بخواهند یک سایت فروشگاهی راه اندازی کنند ، تمایل دارند که سایتشان مانند دیجی کالا باشد. طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا همیشه برای مشتریان نمونه کاملی است

 

ویژگی طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

بسیاری از مشتریان زمانی که با مجموعه ما برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی تماس میگیرند میخواهند سایتی فروشگاهیشان مانند دیجی کالا باشد.

برای اینکه شما یک سایت فروشگاهی مانند دیجی کالا داشته باشید باید بدانید چه قابلیت ها و امکاناتی در داخل سایت دیجی کالا وجود دارد و شما کدام از این قابلیت ها را شما احتیاج دارید.

مثلا دیجی کالا یک درگاه پرداخت اختصاصی دارد و ممکن است شما به این درگاه اختصاصی نیاز نداشته باشید

و بخواهید از درگاه های بانکی و یا واسط استفاده کنید.در نتیجه اگر بخواهید سفارش طراحی سایتی مانند دیجی کالا بدهید لازم نیست تمامی امکانات آن را برای خود داشته باشید.

در این حالت اگر تاکید کنید که سایت مورد نظر شما مثل دیجی کالا باشد طبیعتا باید هزینه بیشتری برای آن پرداخت کنید. در صورتی که امکانات و قابلیت هایی که برای سایت فروشگاهی خود نیاز دارید را به طراح سایت اعلام کنید قطعا قیمت مناسب تری خواهد داشت.

 

مواردی که در طراحی سیات دیجی کالا وجود دارد و ممکن است شما هم به انها نیاز داشته باشید در ۶ گروه دسته بندی میشوند:

 

 طراحی سایت فوری و ارزان 

 

ویژگی طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا

 

۱- طراحی سایت ریپانسیو

اگر میحواهید یک سایتی مانند دیجی کالا سفارش بدهید حتما باید سک سایت ریسپانسیو باشد. اگر اطلاعاتی در رابطه با سایت ریسپانسیو ندارید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ” سایت ریسپانسیو چیست “را مطالعه کنید

طراحی سایت شخصی ارزان 

۲-انتخاب قالب طراحی مناسب

قالبی که برای طراحی سایت در نظر میگیرید باید متناسب با محصولاتتان باشد. طراحی سیات فروشگاهی دیجی کالا به ترتیبی قالب خود را انتخاب کرده است که تمامی محص.لات با با تمامی رنگ ها و ویژگی ها نمایش داده شده است. ممکن است محصولات شما دارای پس زمینه سفید باشد در این حالت بهتر است قابی با پس زمینه مشکی یا تیره انتخاب کنید تا محصولاتتان نمود بیشتری داشته باشد

 

۳-اپلیکیشن دیجی کالا

دیجی کالا علاوه برسایت یک اپلیکیشن هم برای کاربران موبایلی دارد. شما نیز میتوانید در کنار سفارش طراحی سایت یک اپلیکیشن نیز سفارش بدهید. همچنین شما میتوانید از طریق اپلکیشن دیجیتال مارکتینگ خود را بهبود ببخشید. شما میتوانید با ارسال پیغام هایی به مشتریان آنها را از تخفیفات خود اگاه کنید.

 

۴-استفاده از قابلیت AMP

شما میتوانید مانند دیجی کالا از تکنولوژی AMP استفاده کنید. اگر در این رابطه اطلاعات ندارید حتما مقاله “AMP چیست ” را مطالعه کنید. اما به صورت خلاصه AMP تکنولوژی است که از سال ۲۰۱۷ توسط گوگل رونمایی شد که به کاربران موبایلی اجازه میدهد تا سایت را سریع تر مشاهده کنند دقیقا با همان سرعتی که در کامپیوترهای شخصی یک سایت را بازدید میکنند..

 

۵-استفاده از قابلیت دیجیتال مارکتینگ

دیجی کالا از این قابلیت به بهترین شکل استفاده میکند.اگر میخواهید با سایر رقبای فروشگاه اینترنتی خود رقابت کنید و فروش بیشتری از آنها داشته باشید باید بحث دیجیتال مارکتینگ را به خوبی رعایت کنید. یکی ازنکات ساده ای که دیجی کالا در این زمینه رعایت میکند این است که زمانی که شما با حساب کاربری حود محصولی را جستجو و مشاهده میکنید در صورتی که خریدی انجام ندهید، دو روز بعد دیجی کالا برای شما ایمیلی حاوی همان محصولاتی که شما بازدید کرده بودید با یک تخفیف ارسال میکند.

طراحی سایت با قیمت ارزان 

۶-سرعت سایت

دیجی کالا علی رغمم تعدد محصولات و مرجع بازدید بسیاری از افراد در سراسر ایران است، دارای سرعت بسیار بالایی میباشد. این سرعت بالا نشان از قدرت برنامه نویسی و انتخاب بهینه سرور های هاستینگ میباشد. شما هم باید حتما علاوه بر برنامه نویسی قدرتمند از یک سرور با سرعت بالا استفاده کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 42
تاریخ : شنبه 13 اردیبهشت 1399 زمان : 10:42 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش