به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

روش دیگر بهینه سازی سایت  اینکه یک شرکت جستجوگرها می تواند به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند ، ارائه نتایج قابل اندازه گیری است. برخلاف برخی از تاکتیک های بازاریابی سنتی ، SEO می تواند به راحتی در هر مرحله از کمپین شما ردیابی و اندازه گیری شود. با درخواست از شرکت SEO خود برای گزارش ماهانه تجزیه و تحلیل در مورد کمپین های SEO خود ، می توانید درک کنید که چطور خدمات SEO برای کسب و کار شما ارزش قائل هستند.

هنگام کار با یک شرکت SEO ، اطمینان حاصل کنید که آنها جزئیات تفصیلی از فعالیتهای SEO خود را برای شما ارائه می دهند. این یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از بازگشت سرمایه گذاری شما است. برخی از تحلیلی که یک شرکت SEO می تواند ارائه دهد شامل حجم ترافیک ، منابع ترافیک ، موقعیت موتورهای جستجو و موارد دیگر می باشد.

اکنون سئو سایت که می دانید یک شرکت SEO چیست و چگونه همکاری با یک نفر می تواند به تجارت شما سود برساند ، بیایید درمورد آنچه این شرکت ها انجام می دهند صحبت کنیم. در زیر ، ما به این سؤال پاسخ خواهیم داد - خدمات سئو چیست؟ - با توضیح بسیاری از خدمات مختلفی که یک شرکت جستجوگرها دقیقاً مانند شما به مشاغل ارائه می دهد.

بسیاری از شرکت های جستجوگرها با ارزیابی سایت فعلی و سئوی آن شروع می کنند. این شامل بررسی معماری سایت و محتوای آن برای ارزیابی عواملی مانند کد سایت و تراکم کلمات کلیدی است. این بهترین راه برای تعیین نقاط قوت و ضعف فعلی شما قبل از تدوین و اجرای استراتژی جدید SEO است.

 

علاوه بر تجزیه و تحلیل وب سایت شما اهمیت سئو سایت ، شرکت SEO نیز نگاهی به تجارت و صنعت شما خواهد انداخت. آنها قبل از ایجاد یک برنامه سئو با مخاطبان هدف شما و اهداف کلی تجارت شما آشنا می شوند. با آشنایی با شغل و مخاطبان خود ، شرکت SEO می تواند بهتر تصمیم بگیرد که از چه روشهایی برای بهبود SEO وب سایت شما استفاده کند.

هنگامی که شرکت جستجوگرها تجزیه و تحلیل عمیق از سایت فعلی شما و ارزیابی صنعت و بازار هدف شما انجام داد ، آنها می توانند برای کمک به شما در ایجاد یک برنامه SEO برای آینده تلاش کنند. تدوین استراتژی و اهداف برای کمپین سئو شما بستگی به نوع کسب و کار شما و اهداف کلی تجارت شما دارد.

 

 

با تجربه ترین شرکت جستجوگرها آنچه را که از حسابرسی سایت و تجزیه و تحلیل صنعت شما آموخته اند ، اتخاذ خواهد کرد و سپس برای تهیه یک برنامه سفارشی برای سایت شما تلاش خواهد کرد. بخشی از این استراتژی شامل شناسایی کلمات کلیدی و عباراتی صحیح است که مخاطب هدف شما بیشترین استفاده را دارد. این طرح همچنین شامل استراتژی و تاکتیک های مختلفی است که می تواند به شما در رتبه بالاتر از رقابت خود در موتورهای جستجو کمک کند.

 

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید اینست که یک شرکت SEO خوب باید بتواند ممیزی سئو را به صورت ساده برای شما توضیح دهد. با توجه به اینکه همه صاحبان مشاغل از نظر بازاریابی دیجیتال آگاهی ندارند ، داشتن یک شرکت سئو که بتواند بینش را برای شما روشن تر کند بسیار مفید خواهد بود.

تعدادی از ابزارها و سیستمهای مختلف در اجرای یک استراتژی SEO سفارشی نقش دارند. قبل از شروع اجرای کمپین های خود ، شرکت SEO شما تعیین خواهد کرد که کدام ابزار ، داشبورد و سایر سیستم ها مانند برنامه های تحلیلی که برای پیاده سازی و نظارت بر موفقیتهای SEO SEO خود نیاز دارید.

 

استفاده از این ابزارها قبل از شروع به ایجاد تغییر در سایت شما ، اطمینان حاصل می کند که کسب و کار شما قادر به تجسم هر مرحله از کمپین شما است. یک شرکت SEO با تجربه می تواند ابزارهای مناسبی را برای استراتژی سئو شما ارائه دهد و از آنها به طور مؤثر استفاده کند تا اطمینان حاصل کند که از فعالیتهای SEO خود نهایت استفاده را می کنید.

هنگامی که ابزارها و سیستم عامل های سئو موجود هستند ، شرکت SEO می تواند شروع به اجرای استراتژی بهینه سازی سفارشی شما کند. این سرویس SEO معمولاً با بهینه سازی صفحه شروع می شود. این امر می تواند شامل ، تمیز کردن برخی از کدهای موجود در باطن وب سایت و اطمینان از اینکه سایت شما از نظر تلفن همراه مناسب بوده و از آن آسان باشد ، محدود نشده است. این همچنین شامل جمع آوری لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر برای استفاده در هنگام ایجاد محتوا برای سایت می باشد.

 

این مرحله از سئو ارزان  بهینه سازی موتورهای جستجو همچنین شامل استراتژی های SEO خارج از صفحه می باشد. شما ممکن است کنترل مستقیمی بر عوامل خارج از صفحه مانند افزایش اقتدار یا پیوندهای ساختمان نداشته باشید. با این حال ، شرکت SEO شما پیشنهاداتی را برای راه های بهبود تاکتیک های خارج از صفحه ارائه می دهد و حتی ممکن است برنامه مفصلی را برای چگونگی شروع کار برای بهبود اختیار سایت خود ارائه دهد.

 

بهینه سازی موتور جستجو در حال انجام

 قیمت سئو سایت

بهینه سازی موتور جستجو یک فرایند در حال انجام است. Google همیشه الگوریتم خود را دوباره ارزیابی می کند تا موتور جستجو برای کاربران خود مفید باقی بماند. با هر به روزرسانی Google ، مشاغل مجبور هستند استراتژی سئو خود را مجددا ارزیابی کنند و هم تغییرات کوچک و هم بزرگ را در وب سایت خود ایجاد کنند تا از نظر سازگار باقی بمانند و رتبه سئوی خود را حفظ کنند. یک شرکت SEO می تواند خدمات مستمر سئو را ارائه دهد تا از عدم مشاهده سایت شما در موتورهای جستجو اطمینان حاصل کند.

 

خدمات بهینه سازی موتور جستجو در حال انجام می تواند شامل تحقیقات کلیدی دیگر ، خدمات بلاگ نویسی ، کمپین های ایجاد لینک و سایر تاکتیک های بهینه سازی در صفحه باشد. با تجربه ترین شرکت های جستجوگرها با جدیدترین تغییرات در بهینه سازی موتور جستجو به روز هستند و این به آنها اجازه می دهد تا استراتژی شما را به روز کنند تا از موفقیت در دراز مدت برای سایت شرکت شما اطمینان حاصل کنند.

موفقیت گذشته - اگر می خواهید دریابید که یک شرکت سئو چقدر موفق و باتجربه است ، می توانید با نگاه به موفقیت های گذشته آنها شروع کنید. به بررسی موارد و توصیفات این شرکت نگاهی بیندازید تا ببینید که چگونه آنها در گذشته به مشاغل کمک کرده اند. آیا آنها به شرکتها کمک کرده اند تا در صفحه اول Google رتبه بندی کنند

خدمات شخصی سازی شده - نکته مهم دیگری که باید هنگام خرید یک شرکت SEO جستجو کنید این است که آیا آنها استراتژی هایی متناسب با اهداف منحصر به فرد تجارت شما ارائه می دهند یا خیر. وقتی صحبت از استراتژی SEO می شود ، هیچ دو مشاغل یکسان نیستند. شما باید اطمینان حاصل کنید که با شرکتی همکاری می کنید که زمان لازم را برای آشنایی با صنعت و مخاطبان هدف خود داشته است و اهداف و بودجه تجاری شما را می شناسد.

کار انجام شده در خانه - چیز دیگری که باید به دنبال آن باشید شرکتی است که تمام خدمات سئو داخلی خود را انجام می دهد. برخی آژانس های سئو در تلاش برای صرفه جویی در هزینه ، کار خود را به شرکتهای سئو شخص ثالث واگذار می کنند. با این حال ، شما هرگز نمی دانید که چه کسی می خواهید در سایت خود کار کنید و سطح تجربیات آنها در صورتی که با شرکتی که شما استخدام کرده اید در خانه کار نمی کنند ، چقدر است. با یک آژانس جستجوگرها که کارهای داخلی خود را انجام می دهد ، ببندید تا بدانید که چه کسی در وب سایت شما کار می کند و کارهای روزانه را انجام می دهد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 45
تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1398 زمان : 15:05 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

برای آینده خود انتخاب صحیحی انجام دهید!

برای دریافت ترافیک وب ، مشتریان و سودهای روز ، از مراحل اثبات شده SEO.com استفاده کنید. حتی سخت ترین رقبای شما در Google از هم پیشی بگیرید!

SEO.com یک شریک گواهی گوگل است ، و تیم ما از متخصصان سئو (بهینه سازی موتور جستجو) ، PPC (پرداخت هر کلیک) ، تجارت الکترونیک ، رسانه های اجتماعی ، Google AdWords ، بهینه سازی تبدیل ، قابلیت استفاده سایت ، پایگاه داده ، برنامه ها و موارد دیگر پر شده است. بیشتر. توسعه دهندگان و تیم های ما خلاقیت و تخصص فنی برتر را برای مدیریت بهینه ترین وب سایت ها ترکیب می کنند.

ایجاد و به روزرسانی وب سایت شما به همان طراحی و بازاریابی دیجیتال بهترین شیوه هایی را که ما برای کمک به مارک های پیشرو در جهان مانند دل ، خانم فیلدها ، Hotels.com ، 1-800-CONTACTS ، Phone.com و بسیاری دیگر استفاده کرده اید ، اعمال می کند. بازدید کنندگان بیشتری را جذب کرده و فروش بیشتری کسب کنید.

با توجه به استعدادهای متنوع و عمیق در SEO.com ، بعید است بتوانید این کار را در خانه یا با رقبای کمتر متنوع ما تکرار کنید ، به خصوص با توجه به نرخ های بسیار مناسب ما.

 در حال حاضر و برای آینده با شما همکاری خواهد کرد تا کلیه خدمات بازاریابی آنلاین را که ممکن است شما نیاز داشته باشید برای ادامه رشد رقابت تجاری خود داشته باشید. از آنجا که ما یک سرویس کامل و سازگار با خدمات مرتبط با وب ارائه می دهیم ، دیگر نیازی به استخدام ، گله ، یا مدیریت شرکت های تصادفی در خارج یا خارج از کشور نخواهید داشت و خطرات زیادی را برای آمیختن آنها با پروژه های خود به وجود می آورید.

امروز با یک حسابرسی وب سایت رایگان شروع کنید تا بدانید SEO.com چه کاری را برای شما انجام می دهد!

یک داوطلب وب سایت آموزش سئو  رایگان دریافت کنید

در زیر ما به دو سؤال متداول که اغلب از شما سؤال می شود پاسخ خواهیم داد - یک شرکت SEO چیست؟ و خدمات SEO چیست؟ سپس ، ما فقط در مورد چند روش بحث می كنیم كه یك شركت SEO می تواند از مشاغل شما سود ببرد و در هنگام انتخاب شریک مناسب برای نیازهای جستجوگر خود به دنبال چه چیزی باشد.

خدمات سئو

یک شرکت جستجوگرها چیست؟

یک شرکت جستجوگرها خدمات بهینه سازی موتور جستجو را به مشاغل ارائه می دهد تا به آنها در بهبود دید آنلاین خود کمک کند. بهینه سازی موتورهای جستجو فرایند ایجاد تغییر در طراحی وب سایت و محتوای شما برای جذاب تر شدن سایت شما برای موتورهای جستجو است. هرچه سایت شما بهینه تر باشد برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل ، احتمال دارد که سایت شما در صفحه اول نتایج موتور جستجو برای کلمات کلیدی و عباراتی که مربوط به مشاغل یا محصول یا خدمات شما باشد قرار بگیرد.

 

مهمترین مزیت استفاده از یک شرکت جستجوگرها این است که احتمالاً آنها در زمینه کمک به مشاغل در رتبه بندی موتورهای جستجو با تجربه خاصی تجربه کرده اند. کارشناسان سئو می دانند چه چیزی برای کمک به شما در ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر به سایت شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Bing و Yahoo فراهم می کند.

 

یک آژانس جستجوگرها در زمینه های مختلف بهینه سازی موتور جستجو از متخصصین بهره می برد. این متخصصان سئو خدمات متنوعی را ارائه می دهند ، از جمله حسابرسی سایت شما ، تدوین استراتژی متناسب با سئو و اجرای تاکتیک هایی که به کسب و کار شما کمک می کنند تا به اهداف خود برسد.

 

بهترین شرکت های جستجوگرها با وب سایت شما طوری رفتار می کنند که گویا خودشان باشد. این بدان معناست که آنها در تلاش برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه گذاری و کمک به مشاغل شما در دستیابی به اهداف کلی خود ، در مورد سئو سایت شما تصمیم می گیرند. این شرکت همچنین از هر زاویه ای به سایت شما نگاه می کند تا اطمینان حاصل کند که از خدمات SEO خود نهایت استفاده را می کنید.

یک شرکت سئو سایت  چیست؟

در حال حاضر ، شما احتمالاً در مورد مزایای سئو و اینکه چرا هر کسب و کار به SEO نیاز دارد ، شنیده اید. (اگر تا به حال ندارید ، پست ما را در مورد آن بررسی کنید.)

اما هنوز هم ممکن است از سئو گوگل تعجب کنید که اگر یک متخصص SEO در کارمندان خود ندارید ، چگونه می توانید از کسب و کار خود بهره مند شوید.

سئو می تواند کمی پیچیده باشد ، به خصوص اگر تازه وارد بازاریابی دیجیتال شوید. اگر به صورت آنلاین اقدام به خرید خدمات SEO می کنید ، احتمالاً با چندین شرکت SEO مختلف روبرو شده اید. اگرچه آنها در مورد خدمات خود در وب سایت خود صحبت می کنند ، هنوز هم ممکن است دشوار باشد که کشف کنیم دقیقاً چه کاری انجام می دهد که یک شرکت SEO انجام دهد ، به خصوص وقتی که آنها زبان را دور انداخته اند که شما کاملا نمی فهمید.

مزایای استفاده از یک شرکت جستجوگرها

 

برای استخدام متخصصان سئو مزایای بسیاری برای کمک به شغل شما در بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو وجود دارد. در زیر فقط سه راه اصلی وجود دارد که یک شرکت جستجوگرها می تواند به رشد مشاغل درست مانند شما کمک کند:

 

1. یک شرکت SEO می تواند به کسب و کار شما در بهبود رتبه موتورهای جستجو کمک کند.

 

یک شرکت SEO با تجربه می تواند به وب سایت شرکت شما در رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو کمک کند. با استفاده از جدیدترین ابزارها و استراتژی ها ، یک شرکت جستجوگرها فقط می داند چه چیزی برای کمک به بهبود وب سایت شما می باشد تا این امر برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل جذاب تر به نظر برسد. یک شرکت جستجوگرها به شما کمک می کند کلمات کلیدی مناسب را برای جذب خریداران ایده آل خود پیدا کنید. آنها همچنین اطمینان حاصل خواهند کرد که معماری سایت شما برای خزیدن موتور جستجو بهینه شده است.

 

با مشخص کردن تغییراتی که کسب و کار شما می تواند در طراحی و محتوای سایت شما ایجاد کند ، یک شرکت SEO به شما در افزایش شانس رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو کمک می کند. هرچه محتوای شما برای کلمات کلیدی و اصطلاحات مهم بالاتر باشد ، شانس شما برای دستیابی به نتایج جدید و مرتبط بهتر می شود.

2. یک شرکت SEO می تواند به بهبود کیفیت ترافیک وب سایت شما کمک کند.

 

علاوه بر کمک به سایت سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو بالاتر ، شرکتهای SEO نیز می توانند به شما در افزایش کیفیت ترافیک مراجعه به سایت کمک کنند. به این روش فکر کنید ، اگر برای کلمات کلیدی و عباراتی رتبه بندی می کنید که دقیقاً با محصول یا خدمات شما مطابقت دارند ، پس از آن ترافیکی که به سایت خود می آورید اهمیت بیشتری دارد.

 

از آنجا که ترافیک مربوطه بیشتری را به سایت خود وارد می کنید ، شانس خود را برای تأثیرگذاری بر تبدیل ها بیشتر می کنید. به این دلیل است که افرادی که به سایت شما می آیند ، بیشتر علاقه مند به محصولات یا خدمات شما هستند. در واقع براساس یک بررسی جدید ، اگرچه تبلیغات PPC در صدر SERP ها است ، اما 71.33 درصد جستجوها از کلیک در صفحه اول نتایج جستجو تبدیل می شوند. به این دلیل است که بیشتر افراد الگوریتم Google را معتبرتر می دانند. بنابراین مطمئناً یک استراتژی موثر SEO برای شما ترافیک بیشتری به همراه خواهد داشت.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 49
تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1398 زمان : 13:58 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

Seobility ابزاری برای بهینه سازی بهتر موتور جستجو است

Seobility ابزاری سئو رایگان بر روی صفحه است که وب سایت کامل را خزنده می کند ، و آن را برای خطاها و بهینه سازی های احتمالی بررسی می کند. از Seobility برای بهینه سازی وب سایت خود برای موفقیت پایدار با موتورهای جستجو استفاده کنید.

خزیدن خودکار 

خزنده ما وب سایت کامل شما را تجزیه و تحلیل می کند و آن را برای خطاها و بهینه سازی های احتمالی بررسی می کند. صفحات دارای خطا ، مشکلات در بهینه سازی در صفحه ، محتوای تکراری ، متون لینک داخلی و بیش از 100 معیار اضافی وب سایت شما بررسی می شوند و در تجزیه و تحلیل های قابل دسترس نمایش داده می شوند.

پایش کلید واژه

علاوه بر این ، شما می توانید از Seobility برای نظارت بهتر بر موفقیت پروژه خود در موتورهای جستجو استفاده کنید و همیشه مرتب از رتبه بندی های خود برای اصطلاحات جستجوی کلیدی خود باشید. کافیست مهمترین کلمات کلیدی خود را تعریف کرده و از یک فهرست قرار گرفتن در معرض سفارشی استفاده کنید تا از نزدیک یک دامنه خاص را تحت نظر داشته باشید.

تجزیه و تحلیل بک لینک

با کمک تجزیه و تحلیل بک لینک ما می توانید نمایه پیوند و لینکهای رقبا را کنترل کنید. با استفاده از ابزارهای ایجاد لینک Seobility ، می توانید راه هایی برای تولید بک لینک های جدید و مفید برای وب سایت خود بیابید.

Google Analytics یک منبع ارزشمند است که برای هر بازاریاب دیجیتالی که در زمینه سئو جدی است ، ضروری است.

یکی دیگر از ابزارهای خارق العاده برای یافتن ایده های کلمات کلیدی ، Keyworddit ، ابزاری رایگان است که از کلمات کلیدی از subreddits در Reddit منبع می گیرد و زمینه را فراهم می کند - لیستی از موضوعاتی که در آن از یک کلمه کلیدی خاص استفاده شده است.

شما یک Subreddit خاص (مثلاً ، / r / askreddit) تایپ می کنید ، و تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی ، و همچنین حجم جستجوی ماهانه آن شرایط را در ایالات متحده استخراج می کنید.

Keyworddit برای استفاده بسیار آسان است و بینش ارزشمندی را در جهت منافع مخاطبان خاص فراهم می کند.

Woorank یک تحلیلگر مفید وب سایت است که بینش های مفیدی را ارائه می دهد که می تواند به شما در بهبود سئوی سایت کمک کند.

این یک نمره سئو را برای سایت شما و یک "لیست بازاریابی بازاریابی" عملی ایجاد می کند ، که گام هایی را که می توانید برای رفع هرگونه مشکل در سئو سایت خود بردارید ، تشریح می کند.

یکی دیگر از ویژگیهای جالب تعرفه سئو این ابزار رایگان ، صفحه اشتراک اشتراکی است. در این بخش داده های شبکه های اجتماعی از قبیل تعداد لایک ، اشتراک گذاری ، نظرات ، بک لینک و نشانک در شبکه های اجتماعی محبوب ارائه شده است.

Woorank همچنین دارای یک بخش موبایل عالی است که می توانید اطلاعاتی در مورد چگونگی ارائه صفحات در دستگاه های تلفن همراه و سرعت بارگیری آنها پیدا کنید.

این تعداد زیادی از اطلاعات مفید در مورد وب سایت ها از جمله تعداد بازدید سایت ، منابع ترافیکی و جمعیتی موقعیت مکانی را در اختیار شما قرار می دهد.

با اطلاعات دقیق Google Analytics ، بازاریاب های دیجیتال می توانند استراتژی محتوا خود را تغییر داده و تشخیص دهند که چه چیزی کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود.

Google Analytics یکی از بهترین ابزارهای سئو رایگان است که هر بازاریاب دیجیتال باید از آن استفاده کند. Google همچنین تعدادی ابزار مهم دیگر مانند PageSpeed ​​Insights ، کلید واژه برنامه ریز ، کنسول جستجو و صفحه را در اختیار شما قرار می دهد.

Answer the Public ابزاری نفیس است که داده های ارزشمندی را در مورد سؤالاتی که مردم بصورت آنلاین می پرسند به بازاریابان محتوا ارائه می دهد.

هنگامی سئو ارزان  که یک کلمه کلیدی را وارد می کنید ، بر اساس آن کلمه کلیدی ، نمایش داده شدگان عمومی را جلب می کند و با سؤال ها و عباراتی که افراد هنگام جستجو برای آن کلمه کلیدی از آنها استفاده می کنند ، گرافیکی جالب ایجاد می کنند.

این داده به سازندگان محتوا بینش نگرانی ها و تمایلات مشتریان بالقوه را می دهد و به آنها این امکان را می دهد تا محتوای بسیار هدفمندی را تهیه کنند که آن نیازها را برطرف کند.

پاسخ عمومی همچنین پیشنهادات کلمات کلیدی را با استفاده از عبارات مانند "در مقابل" ، "مانند" و "با" ارائه می دهد.

این یک ابزار تحقیقاتی عالی است که به شما کمک می کند تا محتوای بهتری را ایجاد کنید که مردم از آن لذت ببرند و احتمال بیشتری به اشتراک بگذارند.

MozBar نوار ابزار رایگان SEO است که با مرورگر Chrome کار می کند. دسترسی آسان به معیارهای پیشرفته در صفحات وب و SERP ها را فراهم می کند.

با استفاده از  مشاور سئو MozBar ، می توانید به راحتی به صفحه و نمرات دامنه هر صفحه یا سایتی دسترسی پیدا کنید.

ویژگی تجزیه و تحلیل صفحه به شما امکان می دهد عناصری را در هر صفحه کاوش کنید (به عنوان مثال ، نشانه گذاری ، عنوان صفحه ، ویژگی های عمومی ، معیارهای پیوند).

می توانید در صفحه ای که مشاهده می کنید ، کلمات کلیدی را پیدا کنید ، پیوندها را برجسته و تفکیک کنید و معیارهای لینک سایتهای مختلف را در SERP ها مقایسه کنید.

در صورت نیاز به انجام تحقیقات دقیق در مورد SEO ، MozBar یکی از بهترین گزینه هایی است که باید در نظر بگیرید.

با اشتراک MozPro می توانید ویژگی های حتی پیشرفته تری مانند صفحه بهینه سازی و مشکل در کلمات کلیدی را باز کنید.

SEMrush ابزاری عالی برای جستجو در کلمات کلیدی است که از جمله موارد دیگر ، آسان می داند که برای هر صفحه ای در وب رتبه بندی شده است.

این اطلاعات دقیق در مورد آن دسته از کلمات کلیدی از جمله موقعیت آنها در SERP ها ، URL هایی که آنها را برای رانندگی و روند ترافیک طی 12 ماه گذشته در اختیار شما قرار می دهد ، فراهم می کند.

با استفاده از این ابزار بسته بندی شده ویژگی ، می توانید به راحتی بفهمید که رقبای شما برای چه رتبه هایی قرار می گیرند و مطالب عالی را پیرامون آن اصطلاحات و عبارات ایجاد می کنند.

SEMrush همچنین با برنامه های مختلف پرداخت شده ، امکانات و دسترسی نامحدود بیشتری را ارائه می دهد. اگر ارزان نیستند ، اگر می خواهید ویژگی های حق بیمه را آزمایش کنید ، می توانید با یک آزمایش 14 روزه رایگان شروع کنید.

الگوریتم جستجوی Google تأکید زیادی بر چگونگی مطلوب بودن یک سایت برای موبایل دارد.

برای این منظور ، ابزار تست دوستانه موبایل Google طراحی شده است تا به شما در تعیین اینکه آیا سایت شما برای گوشی های هوشمند و تبلت ها بهینه شده است کمک می کند.

شما فقط URL سایت خود را تایپ می کنید ، و به سادگی به شما اطلاع می دهد که آیا وب سایت شما سازگار با موبایل است یا خیر.

این ابزار همچنین پیشنهاداتی را در مورد چگونگی بهبود قابلیت دوستی در سایت خود ارائه می دهد.

ویژگی بارگیری اطلاعات صفحه به شما امکان می دهد بدانید که آیا Google می تواند به درستی به همه منابع در یک صفحه خاص دسترسی داشته باشد و در صورت عدم امکان چه کاری انجام دهد.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : یکشنبه 10 شهریور 1398 زمان : 12:42 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 6