به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

صنعت بازاریابی به طور مداوم در حال تحول است. انتظارات مصرف کننده شدت می یابد و شیوه ها و فن آوری های جدید بازاریابی همچنان در حال رشد است. بیش از هر زمان دیگر ، این مهم است که بازاریابان صلاحیت های خود را گسترش داده و مهارت های جدید را بیاموزند. در غیر این صورت ، آنها خطر رها کردن را دارند.

 

دانستن مهارت در همه چیز غیر واقعی است ، اما با مهارت گرفتن در صورت تقاضا ، مهارت های بازاریابی باعث می شود تا متخصصان بازاریابی دارایی های قوی تری برای تیم های خود و مدیران استخدام بالقوه داشته باشند ، به همین دلیل آنها باید یادگیری یا به روز کردن یکی از مهارت های زیر را در نظر بگیرند.

 

علم و تحلیل داده ها

براساس بررسی HubSpot's State Inbound 2018 ، 42 درصد از بازاریابان گفتند که اثبات بازده سرمایه گذاری در تلاش برای بازاریابی ، اولویت اصلی شرکت آنها بوده و 39 درصد آن را یکی از مهمترین چالش های آنها می دانند.

 

توانایی تجزیه و تحلیل و درک داده ها کلید ارزیابی موفقیت کمپین ها و اثبات ROI است. این کمک می کند تا بازاریاب ها درک کنند که چه چیزی کار می کند یا نیست ، چه چیزی باید تغییر کند و چگونه می تواند موفقیت را تکرار کند. از طریق داده ها ، بازاریابان می توانند در مورد رفتارهای مشتری ، نیازها و محتویات مورد علاقه آنها اطلاعات کسب کنند.

 

بازاریاب ها می توانند از ابزارهای تحلیلی داده مانند Google Analytics استفاده کنند تا معیارهای کلیدی را مشاهده کنند و عملکرد کمپین های بازاریابی خود را ردیابی کنند. این ابزارها می توانند رتبه کلمات کلیدی ، نرخ تبدیل ، صفحات فرود بالا ، اطلاعات منبع ترافیک و موارد دیگر را ارائه دهند. بازاریابان می توانند با گذراندن دوره های آنلاین رایگان در آکادمی Google Analytics و گذراندن آزمون واجد شرایط شخصی Google Analytics (GAIQ) ، گواهی Google Analytics کسب کنند.

 

مرتبط: چگونه Upskilling می تواند درها را باز کند

 

طراحی گرافیکی مبانی

برداشتهای عالی عالی بخش مهمی از بازاریابی است. با کاهش فاصله توجه ، دانستن چگونگی ایجاد تصاویر جذاب و صفحات فرود به طور فزاینده بسیار مهم است. در حالی که بازاریاب ها نیازی به تخصص در طراحی گرافیک ندارند ، درک اساسی و برخی مهارت های طراحی اساسی سودمند است و می تواند یک جنبه رقابتی را فراهم کند. بازاریابان می توانند یاد بگیرند که از Adobe Photoshop یا Adobe Illustrator برای طراحی آیکون های وب ، کتابهای الکترونیکی و سایر مواد بازاریابی استفاده کنند. Adobe همچنین آموزش های بی شماری برای هر برنامه ارائه می دهد.

سئو سایت 

داشتن صفحات فرود و مواد بازاریابی و همچنین برون سپاری این کارها نمی تواند تیم ها را پس انداز کند و بازاریابان را از هم جدا کند. حتی افرادی که تصمیم می گیرند کار طراحی گرافیکی خود را برون سپارند ، می توانند با طراحان ارتباط برقرار کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند و آنچه را که برای انجام آنها لازم است را انتقال دهند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 38
تاریخ : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 زمان : 15:15 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش