به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

سئو چیست و چه اهمیتی دارد | کاربرد seo

اول از همه ، بگذارید در مورد معنای "سایت خبری" روشن باشیم. اگر در وب سایت خود دارای مشاغل ساختمانی هستید که دارای یک بخش اخبار است ، این یک وب سایت خبری نیست. ورود به Google News بسیار دشوارتر خواهد بود و ممکن است اخبار شما به سرعت اخبار وب سایتی که فقط روی اخبار متمرکز است ، مانند هافینگتون پست یا گاردین ، ​​فهرست بندی نشوند. Google در این باره این را می گوید: "Google News یک سرویس بازاریابی نیست." بنابراین ، احتمالاً بهتر است که شما مطبوعات خود را به جای دیگری ارسال کنید :)

 

وردپرس؟ سئو اخبار!

اگر از وردپرس استفاده می کنید ، خوش شانس هستید! ما افزونه ای ارائه می دهیم که به بسیاری از موارد ذکر شده در این مقاله رسیدگی می کند. افزونه SEO News برای وردپرس نقشه های سایت XML News را ایجاد می کند ، بنابراین Google در اسرع وقت از مقالات جدید سایت شما مطلع می شود. همچنین به شما کمک می کند برخی از گزینه های نقشه سایت XML News پیشرفته تر مانند تیکر سهام را بهینه سازی کنید. اگر در مورد وب سایت خبری خود جدی هستید ، حتماً آن پلاگین را دریافت کنید.

 

صفحات شتاب داده شده تلفن همراه (AMP)

AMP برای هر وب سایت مهم است چگونه صفحه اول گوگل باشیم  ، اما با وجود تعداد زیادی از افراد که اخبار را در دستگاه های تلفن همراه خود بررسی می کنند ، مطمئناً باید مطمئن شوید که این کار درست در سایت خبری شما انجام شده است. هدف AMP این است که بجای بارگیری سایت دسک تاپ تمام عیار ، یا همه موارد زیبایی که در وب سایت پاسخگو خود ایجاد کرده ایم ، مقالات را فوراً در دستگاه تلفن همراه نشان دهد. AMP تمام موارد طراحی و فانتزی را از بین می برد و بر ارائه محتوای اصلی ASAP تمرکز دارد.

 

بنر افزونه AMP WordPress

یک پلاگین وردپرس توسط Automattic برای ایجاد Accelerated Mobile Pages وجود دارد. حتماً پست های ما در AMP را بخوانید و حتماً این پست را بررسی کنید که Joost در مورد صفحات موبایل شتاب (AMP) برای وردپرس انجام داده است تا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب کند.

 

شما می خواهید اخبار خود را به سرعت توسط Google نمایه و نمایه سازی کنید. موارد مختلفی وجود دارد که می تواند به این امر کمک کند. شما به وضوح سرعت سایت را بهینه می کنید ، اما همچنین از در دسترس بودن نقشه های سایت XML اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که نقشه سایت خبری مانند نقشه سایت XML معمولی شما نیست. Google برخی از دستورالعمل ها را برای آن در نظر گرفته است:

 

نقشه سایت خبری شما فقط می تواند شامل اخبار دو روز گذشته باشد (و مقالات به مدت 30 روز در فهرست اخبار باقی می مانند).

نقشه سایت اخبار خود را به طور مداوم با انتشار مقالات جدید به روز کنید.

محدودیت URL ها در هر نقشه سایت خبری 1000 URL است.

برای هر مقاله جدید نقشه سایت جدید ایجاد نکنید ، بلکه نقشه سایت موجود خود را به روز کنید.

برای ایجاد نقشه سایت خبری از Google Sitemap Generator استفاده نکنید. در صورت تمایل از پلاگین News SEO ما برای آن استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد نقشه سایت Google News در اینجا.

 

اگر به طور مداوم مقالات جدید را در وب سایت خبری خود ارسال کنید ، سرعت خزیدن نیز بهبود می یابد. اگر Googlebot با هر خزشی موارد جدیدی را در وب سایت شما پیدا کند ، بیشتر اوقات به وب سایت شما می آید. این همچنین بدان معنی است که شما باید یک سرور میزبان جامع داشته باشید ، بنابراین وب سایت شما هر بار که Googlebot از سایت شما بازدید می کند ، فعال است. همین Googlebot ممکن است در واقع باعث خرابی شود ، درصورتی که سایت شما بیش از حد بازدید کند و سرور شما خراب باشد. درباره رفع این مشکل در اینجا بیشتر بخوانید.

 

یک چیز دیگر. اگر محتوای بیش از حد و غیر ضروری را به آن Googlebot ارائه دهید ، بودجه ارزشمند خزیدن را در صفحات با ارزش کمتر هدر می دهد. ساختار سایت را بهینه کنید ، حتماً صفحات ناخواسته را از طریق robots.txt یا robots meta مسدود کنید و بدیهی است که همیشه از تکرار مطالب خودداری کنید.

 

ساختار سایت سایت خبری شما

ما یک پست در مورد ساختار سایت برای وبلاگ ها انجام داده ایم که عمدتا برای وب سایت های خبری نیز اعمال می شود. در وب سایت خبری خود ، از یک طرف مقاله خواهید داشت و از طرف دیگر طبقه بندی ، مانند دسته ها و برچسب ها. از ساختار دوم آن آگاه باشید ، زیرا ممکن است مهمتر از مقالاتی باشد که می آیند و می روند. این صفحات طبقه بندی را با بهترین تلاش خود بهینه کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 36
تاریخ : چهارشنبه 30 مهر 1399 زمان : 14:28 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش