به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

سئو چیست ؟ سئو سایت چیست ؟  سئو (seo) چیست ؟ معنی سئو چیست ؟ سئو در سایت چیست ؟

سوالات بالا معمولا برای هر صاحب وب سایتی مطرح هست. احتمالا شما که مدیر وب سایت هستید، دوست دارید که سایت خود را در رتبه های برتر گوگل مشاهده کنید. به همین دلیل با طراح سایت خود صحبت کردید و او گفته است که برای کسب رتبه صفحه اول گوگل باید سایت خود را سئو کنید!

حالا شما نمی دانید که سئو چیست ؟! ما در این مقاله به شما آموزش می دهیم که سئو چیست و چگونه می توانید سایت خود را سئو کنید. به شما قول می دهیم که صفر تا صد کارهای سئو سایت را به صورت کامل برای شما آموزش دهیم.

تمامی نکات آموزش سئو را در ۲۱ مورد برای شما جمع آوری کرده ایم که با اجرای انها به زودی می توانید سایت خود را به مانند سایت ما در صفحه اول گوگل مشاهده کنید. فقط برای اینکه سایت خود را در  صفحه اول گوگل مشاهده کنید می بایست یک کار خیلی خیلی مهم انجام دهید! آن کار مهم اجرای تمامی نکات آموزش داده شده است. پس با خیال راحت آموزش ها را پیاده سازی کنید و از نتایج آن به زودی متحیر شوید!

 

 

نکته ۱: سئو سایت را درک کنید!

اولین نکته برای اجرای سئو سایت این است که خوب بدانیم سئو چیست ؟ معنی سئو چیست ؟ سئو در سایت چیست؟ سئو سایت چیست ؟ قطعا اگر معنا و مفهوم ابتدایی از سئو سایت را به خوبی متوجه نشویم، نمی توانیم در سئو سایت و کسب رتبه صفحه اول گوگل موفق باشیم. پس پاسخ هر یک از سوالات را به ترتیب بررسی می کنیم:

سئو چیست ؟

وقتی شما در گوگل به دنبال موضوعی در جستجو هستید، برخی از وب سایت ها بر اساس لولویت بندی گوگل به ترتیب برای شما نمایش داده می شود. سایت هایی که در رتبه های اول صفحات ابتدایی گوگل نمایش داده می شوند بر روی بهینه سازی سایت جهت نمایش در موتورهای جستجو کار کرده اند. به فعالیت هایی که هر وب سایتی برای کسب بهترین رتبه و جایگاه در صفحات اول گوگل انجام می دهد سئو سایت گفته می شود.

 

معنی سئو چیست ؟

معنای لغوی SEO که مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. تمامی فعالیت هایی که شما برای کسب بهترین رتبه در نتایج جستجوی موتور جستجویی مانند گوگل انجام می دهید سئو SEO نام دارد.

 

سئو در سایت چیست ؟

برای اینکه موتور جستجو سایتی را در بهترین نتاج جستجوی خود معرفی کند، می بایست وب سایت مورد نظر اقدامات مناسبی را در وب سایت خود انجام دهد. مواردی مثل انتخابصحیح عناوین صفحات، تعریف توضیحات صفحات، اعمال کد های H1 الی H6 بر روی محتوای صفحات و … که همگی در وب سایت قابل اجرا هستند. به فعالیت هایی که در داخل وب سایت برای بهینه سازی وب سایت جهت نمایش در رتبه های خوب گوگل انجام می شود، سئو در سایت می گویند.

 

سئو سایت چیست ؟

سئو سایت در حقیت تمامی اقدامات مورد تایید گوگل  است که شما بر روی وب سایت خود انجام میدهید تا به رتبه های اول صفحات جستجوی گوگل دست پیدا کنید. این اقدامات دقیقا می بایست بر اساس استاندارد های گوگل انجام شود. توجه به اینکه نکته خیلی مهم است. در صورتی که شما مطابق استانداردهای گوگل سایت خود را سئو کنید، می توانید کم کم روند رو به رشد بهبود سئو سایت خود در گوگل را مشاهده کنید. اما اگر شما بر خلاف الگوریتم های گوگل بخواهید رفتار کنید ، گوگل شما را یک فریب کار می شناسد و به زودی شما را جریمه خواهد کرد.

اینکه شما به روش استاندارهای گوگل سایت خود را سئو کنید را سئو کارها روش کلاه سفید می گویند. روشی که بخواهیم با فریب ربات های گوگل به صفحه اول گوگل برسیم را روش کلاه مشکی یا کلاه سیاه می گویند. علاوه بر دو حالت فوق روش دیگری به نام کلاه خاکستری نیز وجود دارد که در حقیقت مابین روش کلاه سفید و کلاه خاکستری است.

در ادامه هر یک از روش های معرفی شده را صورت کامل توضیح می دهیم:

 

نکته ۲: روش های سئو سایت را به خوبی بشناسید!

همانطور که در پایان قسمت قبل توضیح دادیم، ما سه روش برای اجرای سئو سایت و کسب رتبه اول گوگل داریم:

۱. سئو کلاه سیاه چیست

سئو کلاه سیاه ( black hat seo ) به اقدامات خلاف الگوریتم های گوگل گفته می شود که سئو کار ها بر روی وب سایت شما انجام می دهند و در سریع ترین زمان ممکن سایت شما را به رتبه اول گوگل می آورند!
خوب شاید شما از این موضوع خوشحال شوید که سایت شما با استفاده از این روش زودتر به صفحه اول گوگل می رسد. اما خوب دقت کنید که در تعریف تاکید شده است که سئو کار با اقداماتی که خلاف الگوریتم های گوگل است سایت شما را سئو می کند.

برای درک بهتر سئوی کلاه سیاه یک مثال میزنیم: طبق قوانین راهنمایی و رانندگی شما می بایست در پشت چراغ قرمز در سر چهارراه بایستید. اما شما عجله دارید و می خواهید سریعتر به منزل یا محل کار خود برسید . به همین دلیل ۳ تا چراغ قرمز را رد می کنید و در نیتجه ۲۰ دقیقه زودتر به منزل میرسید.

این زود رسیدن شما دلیل بر موفقیت شما نیست! چرا که فردای ان روز برگه جریمه به همراه امتیاز منفی از سمت اداره راهنمایی و رانندگی برای شما صادر می شود. شما خلاف کرده اید و حال می بایست جریمه شوید و حتی ممکن است خودرو شما تا مدتی توقیف شود!


سئو سایت هم دقیقا مشابه رعایت اصول قوانین و مقررات راندگی است که اگر رعایت نکنیم _هر چند زودتر به هدف میرسیم_اما جریمه های سنگینی را باید پذیرا باشید. جریمه گوگل در سئوی کلاه سیاه که سئو کلاه مشکی نیز گفته می شود، به شیوه های مختلف است که بدترین آن حذف سایت از موتور جستجوی گوگل است.

پس به بیان ساده: ” تکنیک های کلاه سیاه روش هایی برای فریب موتور جستجوی گوگل هستند تا جایگاه بهتری برای وب سایت ما ایجاد کنند.”

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 39
تاریخ : سه شنبه 16 اردیبهشت 1399 زمان : 12:54 | نویسنده : admin | نظرات (1)

ارسال نظر برای این مطلب

این نظر توسط سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ 1399/03/13 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.


کد امنیتی رفرش