به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

در این مرحله ، وب سایت شما ساخته شده است و به طور مرتب محتوای جدیدی مانند وبلاگ ، فیلم ، تصاویر ، ابزارها ، آزمونها و سایر مطالبی را که مخاطب هدف شما از آن استقبال می کند ، اضافه می کند. شما در یک برنامه قرار دارید و سوابق محکمی را برای خوشحال کردن بازدید کنندگان خود نشان می دهید.

اگر تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را انجام داده و محتوا را در اطراف آن ایجاد می کنید ، برای برخی از کلمات کلیدی کم رقابتی رتبه بندی کنید. شما در حال رفتن از ترافیک ارگانیک و گرفتن برخی از موارد نیستید

اگر در سئو محلی سرمایه گذاری شده اید ، کاربرد سئو رتبه بندی در منطقه محلی خود را آسان تر کنید.

6-9 ماه

در این زمان ، موتورهای جستجوگر مانند Google تلاشهای شما را تشخیص می دهند و برای انجام درست کارها به شما پاداش می دهند. می بینید که قدرت وب سایت شما برآوردگرهای قدرت مانند Moz در حال افزایش است. همانطور که اتفاق می افتد ، رقابت برای جستجوی رقابتی جستجوی رقابتی برای شما آسان تر می شود.

9-12 ماه

اکنون ، مردم واقعاً شروع به دیدن میوه های آزمایشگاه شما می کنند. سئو ارزان اگر مشاغل بسیار فصلی نداشته باشید ، باید ماه به ماه افزایش ترافیک ارگانیک را ببینید. شما ممکن است رشد بی پایان را پیش بینی کنید. و می توانید آن را بدست آورید.

اما رقبا توجه خواهند کرد و شروع به چالش کشیدن شما برای آن مناطق می کنند. آنها به کارهایی که اینقدر انجام می دهند خوب نگاه می کنند و سعی می کنند آن را تقلید کنند یا این کار را بهتر انجام دهند.

گردن و گردن نامحدود با شما ، دشوار خواهد بود تا بتوانید تاج و تخت شما را به چالش بکشد. اما در صورت عدم توجه ، بسیار ممکن است.

آنها حتی ممکن است در سئو منفی شرکت کنند. SEO منفی یک تکنیک سئو کلاه سیاه است. کارشناسان بی پروا سئو آنچه را که درباره سئو می دانند می گیرند. آنها سپس وب سایت شما کارهایی انجام می دهند که می تواند سایت شما را توسط Google جریمه کند. به عنوان مثال ، گوگل سایتی را که لینک های زیادی از وب سایت های اسپم دارد ، بی ارزش می کند.

شخصی که از این تکنیک ها استفاده می کند  بهینه سازی سایت می تواند پیوندهای اسپم به سایت شما ایجاد کند.

یک متخصص SEO باهوش همواره در حال تماشای آنالیز می باشد که چگونه اقدامات رقابت بر سایت شما تأثیر می گذارد. هرگز در سئو کلاه سیاه شرکت نکنید. کار با یک حرفه ای که از تاکتیک های کلاه سفید استفاده می کند SEO تنها راه است.

12 ماه +

در 12+ ماه ، یک سایت معمولاً به حالت نگهداری ماهانه می رود. آنها همچنان به انتشار محتوای جدید ، به روزرسانی وب سایت و سازگاری با تغییرات در چشم انداز رقابتی می پردازند.

با انجام این کار ، ترافیک همچنان رو به افزایش است. تبدیل حتی ساده تر می شود. تجارت رشد می کند.

10- از بودجه بازاریابی شما بیشترین بهره را می برد

ما به طور خاص بحث کرده ایم که SEO وب سایت برای تبلیغات تبلیغاتی و اعتبار آنلاین شما چقدر مهم است. اما بیایید لحظه ای بیاوریم تا همه اینها را با هم جمع کنیم. بیایید به طور کلی بازاریابی را بررسی کنیم.

شما برای دریافت ترافیک ، از طریق AdWords ، Facebook یا دیگر بستر تبلیغاتی هزینه می کنید. شما ممکن است هر هفته ساعت ها در پست کردن مطالب در رسانه های اجتماعی بگذرانید ، و سعی کنید "ترافیک رایگان" را هدایت کنید.

اگر در حال ترافیک ارگانیک نیستید ، بیشتر ترافیک شما از این منابع تأمین می شود.  مشاور سئو اینها برای مدیریت وقت و هزینه زیادی صرف می کند. اگر ابزارهای اتوماسیون و آنالیز را ندارید که شرکتهای بازاریابی دیجیتال مجبور باشند مدیریت را ساده تر کنند ، آنها چیزهای بیشتری را می گیرند.

در حالی که این ممکن است برای بدست آوردن ترافیک اولیه ضروری باشد ، تنها با تکیه بر تبلیغات تبلیغاتی و رسانه های اجتماعی برای رانندگی ترافیک پر هزینه است. برای دستیابی به یک استراتژی تجاری طولانی مدت و پایدار از 75 تا 90 درصد از خریدهای اولیه مشتریان خود هزینه می کنید.

اگر تبلیغات خود را متوقف کردید یا نمایه رسانه های اجتماعی خود را رها نکردید ، ترافیک کاملاً متوقف می شود. کمی پرداخت طولانی مدت

سئو وب سایت به مدت طولانی با نگهداری ماهانه به شما بازپرداخت می کند. دیگری را از بین نمی برد. آنها همچنان به پیشرفت و سود خود ادامه می دهند. اما هرچه میزان ترافیک بیشتر به صورت ارگانیک وارد شود ، شما به این روشهای پرهزینه تر تولید ترافیک کمتر اعتماد می کنید.

شما با کمتر می گیرید ROI بازاریابی شما چگونه باید باشد.

چگونه می توانم طراحی وب SEO را دریافت کنم؟

بسیاری از مشاغل را می شنوید که همان سؤالات را می پرسند.

چگونه می توانم وب سایت خود را جستجو کنم؟

چگونه می توانم سایت خود را به شماره 1 در گوگل برسانم؟

آیا SEO به من کمک می کند تا ترافیک بیشتری کسب کنم؟

آنها معمولاً با استفاده از برخی الگوهای آسان در Wix ، Joomla یا WordPress یک سایت رایگان ایجاد می کنند. سپس آنها می فهمند یافتن وب سایت جدید چقدر سخت است. یا در برخی موارد ، آنها 10 سال است که وب سایت دارند. اهمیت ترافیک وب سایت هر روز روشن تر می شود. آنها سرانجام تصمیم گرفتند در مورد تعداد کم خود کاری انجام دهند.

بعد از ساخته شدن می توانید کارهای زیادی برای بهبود وب سایت انجام دهید. می توانید ترافیک را افزایش دهید. اما شما به طور کامل یک سایت موجود را جستجو می کنید. SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. "بهینه سازی" یک گزاره همه یا چیزی است. شما نمی گویید که چیزی "بهینه سازی شده" است مگر اینکه کاملاً بهینه سازی شوید. و اگر بهینه سازی نشده فقط نتیجه ای حاصل نمی کنید که می توانید برای تجارت خود بدست آورید.

می توانید آجر را با یخ زدن کیک تزئین کنید. از بیرون به نظر می رسد خوب است. در ابتدا مزه خوبی دارد. اما به محض رسیدن به زیر سطح ، آجری را متوجه می شوید. نه چندان کاری که می توانید با آن در آن نقطه انجام دهید. کیک نیست

اگر واقعاً در مورد حداکثر قرار گرفتن در معرض موتور جستجوی خود جدی هستید ، طراحی وب سایت SEO این است که چگونه آن را انجام دهید.

سیستم های مدیریت محتوا خود را انجام می دهند

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 42
تاریخ : پنجشنبه 21 شهریور 1398 زمان : 10:11 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش