به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

اگر درک بهترین شرکت طراحی سایت نکردید که چگونه از کلمات کلیدی برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) استفاده کنید ، در حال از دست دادن تجارت هستید.

 

این همان چیزی است که آمار می گوید.

 

تحقیقات نشان می دهد که 95٪ از افراد فقط به صفحه اول نتایج جستجو نگاه می کنند. و نیمی از کلیک در آن صفحه به سه نتیجه اول می رود.

 

نحوه استفاده از کلمات کلیدی برای رتبه بندی جستجوگرها

 

این بدان معناست که اگر شما از کلید واژه استفاده نادرست کرده اید ، به تجارت خود آسیب می رسانید. به این دلیل است که وقتی افراد از لیست نتایج جستجو به سایت شما می روند ، مزایای استفاده از ترافیک ارگانیک را از دست نخواهید داد.

 

و هیچ ترافیکی ارگانیک به معنای کمتر منجر و فروش نیست. هیچ شغلی نمی تواند آن را بپذیرد ، درست است؟

 

در این راهنما ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه از کلمات کلیدی برای SEO به روش RIGHT استفاده کنید تا بتوانید از ترافیک ، هدایت و فروش مورد نیاز خود استفاده کنید.

 

برای رسیدن به بخش بهترین شرکت سئو سایت  مورد علاقه شما از این فهرست مطالب استفاده کنید:

 

درک کلمات کلیدی و سئو

شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با Google Analytics

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush

از کجا می توان از کلمات کلیدی برای SEO استفاده کرد

منبع پیشنهادی: به ترافیک وب سایت بیشتری نیاز دارید؟ بیاموزید که چگونه با شماره نهایی راهنمای جستجوگرها در سال 2018 ، شماره 1 را در Google رتبه بندی کنید.

 

آماده؟ بیا شروع کنیم…

 

درک کلمات کلیدی و سئو

قبل از اینکه دیگر راه برویم ، سئو ارزان مطمئن شوید که ما در همان صفحه در مورد کلمات کلیدی و SEO هستیم.

 

SEO برای رتبه بندی بهتر در صفحات نتایج جستجو (SERPs) صفحات وب شما را بهینه می کند. بخشی از فرآیند SEO استفاده از کلمات کلیدی است: کلمات و عباراتی که محتوای شما را توصیف می کنند.

 

سپس Google از این اطلاعات برای تعیین اینکه کدام محتوا مربوط به یک جستجوی خاص جستجو است ، استفاده می کند و چگونه صفحه باید در جستجوهای یک اصطلاح خاص قرار بگیرد. این چیزی است که به صفحه وب رتبه بندی جستجوی خود را می دهد.

 

چگونه Google هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای جستجوگرها کار می کند

 

(توجه داشته باشید که مهم است که در حالی که کلمات کلیدی خود عامل اصلی رتبه بندی نیستند ، استفاده از آنها در محتوا و پیوندها ، که جزء عوامل برتر رتبه بندی هستند ، به Google در این فرآیند کمک می کند.)

 

در مرحله بعد ، بیایید ببینیم که هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای SEO چگونه شروع می کنید.

 

شروع با استفاده از کلمات کلیدی برای سئو

یک نقطه شروع مهم هنگام استفاده از کلمات کلیدی برای SEO ، انجام تحقیقات کلمات کلیدی است. اینگونه است که شما در وهله اول کلمات کلیدی صحیحی را که می توانید در یک صفحه وب قرار دهید پیدا می کنید.

 

همانطور که قبلاً گفتیم ، استفاده از کلمات کلیدی به Google کمک می کند تا رتبه جستجوی صحیح را اختصاص دهد.

 

تحقیق در مورد کلید کاربرد سئو  واژه همچنین به شما کمک می کند با ایجاد محتوا پیرامون شرایطی که می دانید مخاطبان شما به دنبال آن هستند ، استراتژی محتوا خود را ارائه دهید.

 

بهترین روش این است که هر قطعه محتوا را بر روی یک عبارت کلمات متفاوتی متمرکز کنید و هرگز بیش از یکبار از کلمه کلیدی مشابه استفاده نکنید. به این دلیل است که شما نمی خواهید به رقابت با محتوای خودتان برای رتبه بندی جستجو بپردازید.

 

در بخش بعدی ، ما چگونگی یافتن کلمات کلیدی SEO را برای استفاده در محتوای خود بررسی خواهیم کرد.

 

نحوه یافتن کلمات کلیدی برای محتوای خود

 

ابتدا ، عباراتی را که فکر می کنید ممکن است مشتریان بالقوه شما در جستجوی آن باشند ، طوفان مغزی کنید.

 

در مرحله بعد ، با جستجوی Google ، اصطلاحات مرتبط را پیدا کنید ، به پایین صفحه نتایج جستجو بروید و ببینید افراد دیگری که در جستجوی آن اصطلاح هستند به دنبال آن هستند.

 

افراد همچنین گوگل را جستجو کردند

 

و سرانجام ، با استفاده از Google Analytics و کنسول جستجوی Google ، کلمات کلیدی را که مردم قبلاً برای کشف سایت شما دارند کشف کنید. ما در مقاله 101 تحقیق کلمه کلیدی ما این روند را با جزئیات شرح می دهیم.

 

تحقیقات کلمات کلیدی فقط برای ایجاد محتوای جدید مفید نیستند. همچنین بخش مهمی از بهبود SEO برای محتوای موجود است.

 

دو ابزار مفید برای این منظور Google Analytics و SEMrush هستند. ما می خواهیم نحوه استفاده از این موارد را در دو بخش بعدی به شما نشان دهیم.

 

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با Google Analytics

Google Analytics به شما کمک می کند تا صفحات در سایت خود را پیدا کنید که از قبل مورد بازدید بازدید کنندگان مشهور بوده و از ترافیک ارگانیک استفاده می کنند. برای بهتر شدن این محتوا فقط به کمی ترفند نیاز دارید.

 

برای یافتن صفحات ، به Acquisition »All Traffic» Source / Medium بروید. روی google / organical کلیک کنید. محتوای خود را در یک جدول مشاهده خواهید کرد که براساس تعداد کاربران هفته گذشته رتبه بندی شده است.

 

بهینه سازی کلمه کلیدی آنالیتیکس

 

سپس Landing Page را به عنوان بعد ثانویه اضافه کنید تا لیست مرتب شده بر اساس صفحه فرود مشاهده شود.

 

تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی ga بر اساس صفحه فرود

 

از صفحات برتر خود در یک پرونده خارجی یادداشت کنید یا نتایج را به سادگی صادر کنید.

 

نحوه یافتن صفحات برای بهینه سازی با SEMrush

Google Analytics تنها گزینه شما برای یافتن صفحاتی نیست که بتوانید کلمات کلیدی SEO را بهینه کنید. همچنین می توانید از SEMrush استفاده کنید.

 

برای انجام این کار ، وارد سایت شوید و به SEO SEO Toolk »تحقیقات ارگانیک» موقعیت ها بروید. نام دامنه خود را تایپ کنید.

 

این به شما نشان می دهد کلمات کلیدی سایت شما قبلاً رتبه بندی شده است ، به همراه موقعیت آنها در SERP.

 

توجه زیادی به کلمات کلیدی کنید که محتوای شما بین 4 تا 10 باشد.

 

استفاده از کلمات کلیدی برای seo - semrush

 

SEMrush ابزار دیگری دارد که می تواند در بهینه سازی محتوا با استفاده از کلمات کلیدی در وب شما به شما کمک کند

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 44
تاریخ : پنجشنبه 04 مهر 1398 زمان : 17:16 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

موتورهای جستجو | سئو محلی

در تاریخ دوشنبه ، 16 سپتامبر ، گوگل اعلام کرد که آنها می توانند ستارگان بررسی در SERP ها را به طرح های خاص محدود کنند و نمایش بازبینی هایی که به نظر آنها "خود خدمت" هستند ، متوقف می شود. در آن زمان مشخص نبود كه این تغییر اتفاق می افتد یا اینكه قبلاً اتفاق افتاده بود ، معلوم نبود.

 

در سراسر مجموعه ردیابی روزانه MozCast ، صبح روز شانزدهم سپتامبر یک قطره را اندازه گیری کردیم (همزمان با اعلامیه) و به دنبال آن افت روز ادامه داد ...

 

نوار بنفش "عادی" جدید را در مجموعه داده های ما نشان می دهد (تاکنون). این نشان دهنده افت نسبی دو روزه نزدیک به 14٪ (13.8٪) است. به طور قطع به نظر می رسد که گوگل قطارهای بررسی شده از صفحه 1 SERP ها را در طول دوره تقریباً 48 ساعته در حدود اعلامیه خود حذف کرد (توجه داشته باشید که اندازه گیری ها فقط یک بار در روز انجام می شود ، بنابراین ما نمی توانیم تغییرات را بیش از 24 ساعت مشخص کنیم).

 

بررسی قطره ها بر اساس طبقه بندی

وقتی ما این دو روزه را به 20 دسته صنعت (تقریباً مربوط به Google Ads) تقسیم کردیم ، نتایج چشمگیر بود. توجه داشته باشید که هر صنعت از بین رفته قطعه های نقد و بررسی را تجربه کرده است. این وضعیت با "برندگان" و "بازندگان" مانند یک به روزرسانی الگوریتم نیست. تغییرات Google فقط قطعه های مرور را کاهش می دهد. در اینجا شکست ...

 

 

قطرات درصد به رنگ آبی <10٪ ، بنفش 10٪ -25٪ و قرمز 25٪ + قطره دارد. امور مالی و املاک و مستغلات به سختی مورد اصابت قرار گرفتند ، هر دو تقریبا نیمی از SERP های خود را با قطعه های بازبینی (-46٪) از دست دادند. توجه داشته باشید که مجموعه داده های روزانه 10K ما به تفکیک 20 راه فقط دارای 500 SERP در هر دسته است ، بنابراین اندازه نمونه کم است ، اما حتی در مقیاس 500 SERP ، برخی از این تغییرات کاملاً قابل توجه هستند.

 

میانگین بررسیها برای هر SERP

اگر فقط به SERP های صفحه 1 نگاهی بیندازیم ، آیا در میانگین تعداد قطعه در SERP تغییری وجود دارد؟ جواب کوتاه، نه است" ...

 

 

در 18 سپتامبر ، هنگامی که گرد و غبار در حال ریزش بود ، SERP با قطعه های بررسی به طور متوسط ​​2.26 قطعه قطعه داشتند ، تقریباً مشابه قبل از افت. به نظر می رسد بسیاری از نمایش داده ها بی تأثیر نبوده است.

 

تعداد بازدیدها را در SERP حساب کنید

چگونه این با شمارش شکسته شد؟ بیایید فقط در سه روز نگاهی بیندازیم به قطره قطره بررسی. SERP های صفحه 1 در MozCast با قطعه های بررسی بین قطعه ها بین یک تا نه نتیجه داشتند. در اینجا شکست ...

 

</s>avkanî

مطابق با میانگین پایدار ، تغییر بسیار کمی در گروهها رخ داده است. تقریباً نیمی از تمام SERP های دارای قطعه های نقد و بررسی تنها دارای یک نتیجه با قطعه های بررسی بودند ، با افزایش مداوم تعداد کاهش می یابد.

 

مراحل بعدی و پرسش و پاسخ

اگر سایت شما تحت تأثیر قرار گرفته باشد ، این برای شما چه معنی دارد؟ من از همکارم و متخصص سئو سایت محلی ، میریام الیس ، کمی مشاوره اضافی خواستم ...

 

(س) اگر طرح پیشنهادی خود را در وب سایت خود فعال کنم ، مجازات می شوم؟

(الف) شماره. ادامه استفاده از طرحواره بررسی نباید تأثیر منفی داشته باشد. پنالتی نخواهد بود.

 

(س) آیا بررسیهای شخص اول "مرده" است؟

(الف) البته اینطور نیست. نمایش نظرات در وب سایت شما هنوز هم می تواند از نظر:

 

اعتماد به بازدید کنندگان در چند مرحله از سفر مصرف کننده

ایجاد محتوای منحصر به فرد برای صفحات فرود مکان فروشگاه

به شما کمک می کند تا اعتبار خود را رصد کنید ، شکایات ذکر شده مشتریان را بیاموزید و برطرف کنید

(س) آیا ستاره های بررسی شخص اول می توانند در آینده به SERP ها برگردند؟

(الف) هر کاری با Google امکان پذیر است. ستاره های نقد و بررسی اغلب در اینجا-امروز-رفته-فردا بودند حتی در حالی که گوگل از آنها پشتیبانی می کرد. اما ، به نظر می رسد گوگل این بار تصمیم نسبتاً محکمی گرفته است كه احساس می كنند نظر شخص ثالث "خود خدمت می كند".

https://tandisnik.page.tl/seo-.-~-.-site.htm

(س) آیا Google حق دارد نظر شخص ثالث را "خود خدمت" تلقی کند؟

(الف) بررسی هرزنامه ها و درهای نقد و بررسی مشکلات جدی است. Google کاملاً صحیح است که باید تلاش کرد تا از تاکتیکهای سوء مصرف کننده احساسات مصرف کننده جلوگیری شود. در عین حال ، کنترل روزافزون شهرت گوگل باعث افزایش نگرانی می شود ، به ویژه هنگامی که کالای بازبینی خود را حتی با توجه به مقوله های محلی محلی YMYL ، از هرزنامه پر کرده است. با قضاوت در مورد اینکه کدام شیوه های خودمراقبتی هستند ، ممکن است گوگل بخواهد به خانه نزدیکتر شود تا ببیند آیا نقش رو به رشد آنها در میان مصرف کنندگان و مشاغل کاملاً نوع دوستانه است. هر شرکت کننده ضرر CTR در خط مشی جدید Google به درستی می تواند ترافیک کمتری برای وب سایت های تحت کنترل مارک و بیشتر برای Google مشاهده شود.

 

برای مشاوره بیشتر تاکتیکی در مورد پیشرفت در این محیط جدید ، نوشتن مقاله خوبی در GatherUp وجود دارد.

 

ممنون ، میریام! چند نظر اضافی من به عنوان کسی که SERP ها را ردیابی می کنم ، می توانم به شما بگویم که حضور ستاره های مرورگر به طور قطع با گذشت زمان در نوسان بوده است ، اما در گذشته این بیشتر به دلیل نداشتن یک کلمه بهتر ، دستگیره "حجم" بوده است. به عبارت دیگر ، گوگل همیشه در تلاش است تا تعادل سودمندی را برای این ویژگی پیدا کند. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که این تعداد در آینده نیز متفاوت باشد ، اما همانطور که میریام گفت ، باید به فلسفه اساسی این تغییر نگاه کنید. بعید است گوگل مسیر خود را در مورد این فلسفه معکوس کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : چهارشنبه 03 مهر 1398 زمان : 18:49 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

بقای هر مشاغل به فروش بستگی دارد و در شرایط آب و هوایی مدرن ، افزایش فروش نیاز به حضور قوی دیجیتال دارد. در سال 2017 تجارت الکترونیکی 2.3 تریلیون دلار فروش جهانی به خود اختصاص داده است و پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2021 به 4.88 تریلیون دلار افزایش یابد. اگر سئو ارزان  می خواهید تجارت شما بخشی از این فروش ها را بدست آورد ، داشتن یک بهینه سازی موتور جستجوگر بسیار مهم است. (SEO) استراتژی موجود است.

 

ناگفته نماند که دنیای تجارت الکترونیک بسیار مهم است و یادگیری و اجرای تکنیک های مهم SEO می تواند به شما نیاز پیدا کند تا به صورت آنلاین توجه داشته باشید ، چشم اندازهای بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و در نهایت باعث افزایش فروش شوید. اما SEO به طور مداوم در حال تحول است و بهترین شیوه ها با گذشت زمان تغییر می کنند ، بنابراین می توان دانستن اینکه آیا شما برای افزایش فروش با سئو کار خود را انجام می دهید ، دشوار است.

 

اگر این احساس غرق شدن را به وجود آورده اید ، ناامید نشوید: تکنیک های با افتخار زیادی وجود دارد که می توانید آنها را پیاده سازی کنید ، و امروز برخی نکات عالی درباره بهترین راه های استفاده از سئو برای افزایش فروش را یاد خواهید گرفت.

 

1. کلمه کلیدی باهوش باشید

کلمات کلیدی در SEO به شکلی که قبلاً استفاده می شدند ، استفاده نمی شوند ، اما هنوز هم بخش مهمی از معادله هستند. بدون کلمات کلیدی ، ممکن است چشم اندازها هنگام جستجو به دنبال شما نباشند و به همین دلیل کلمات کلیدی سنگ بنای استراتژی SEO شما هستند.

 

مثلاً بیایید کاربرد سئو بگوییم که تجارت شما فریبنده های ماهیگیری دست ساز را به فروش می رساند. یک کلمه کلیدی واضح است که می خواهید برای آن رتبه بندی کنید ، خوب ، فریبنده پرواز ماهیگیری است. با این حال ، کلمات کلیدی و عباراتی دیگر وجود دارد که مشتریان مطمئناً برای یافتن محصولاتی دقیقاً مانند شما ، از آنها استفاده می کنند ، و تعیین این که آنها چیست و شروع به اجرای آنها در شماست.

 

محتوا

صفحات وب

آدرس های اینترنتی

عناوین

توضیحات تصویر

ابرداده

عناوین صفحه

ایمیل

Google AdWords مکان خوبی برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی است ، اما تعداد زیادی ابزار برنامه ریزی دیگر برای کلمات کلیدی در خارج وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. کلمات کلیدی طولانی مدت را فراموش نکنید ، زیرا نیمی از تمام جستجوی جستجوها به طول چهار کلمه هستند ، رقابت کمتری برای این عبارات وجود دارد و نرخ تبدیل بالاتری نیز دارند. هنگامی که در جعبه ابزار خود کلمات کلیدی مناسبی دارید ، آنها به شما کمک می کنند تا با افرادی که به دنبال خرید کالای فروش شده هستند ، ارتباط برقرار کنند.

 

2. محتوای ستاره‌ای ایجاد کنید

محتوای ستاره ای ایجاد کنید

کلمات کلیدی ، هیچ چیز بدون محتوای عالی نیستند: در عوض ، آنها چیزی نیستند بلکه یک کلمه سالاد هستند. اما محتوا چیزی بیش از وسیله نقلیه برای کلمات کلیدی نیست و درعوض ابزاری است که می توانید برای تبدیل چشم اندازها از آن استفاده کنید ، چیزی با ارزش است که می توانید به مشتریان ارائه دهید ، و منبعی قابل اشتراکی است که می توانید برای رسیدن به مخاطبان جدید استفاده کنید.

 

در اینجا چگونگی تولید محتوا می تواند برای افزایش فروش کار کند: وقتی چشم انداز در اینترنت به جستجوی اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات مشابه آنچه ارائه می دهید ، در اینترنت می پردازیم ، آنها در پست های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، صفحات وب و سایر محتواهایی که برای پاسخ به آنها طراحی شده اند ، روبرو می شوند. سؤالات ، ارائه اطلاعات ، و در غیر این صورت تصمیم گیری را تسهیل می كنید. وقتی کار می کنید تا بهترین ، مناسب ترین ، جذاب ترین و معتبرترین مطالب را در اینترنت داشته باشید ، چشم انداز قبل از سایر برندها برند شما را پیدا می کند و این فرصتی برای ایجاد روابط و تبدیل سرب به مشتریان می دهد.

 

محتوای عالی به اشکال مختلفی ارائه می شود ، و هدف شما باید پرورش و ایجاد محتوا در انواع مختلف از جمله:

 

وبلاگها

ویدیو (که می تواند نتایج جستجوی ارگانیک را 50 برابر بیشتر از محتوای مبتنی بر متن تقویت کند)

اینفوگرافیک

پادکست ها

تصاوير متحرك

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

وبلاگهای مهمان

کتابهای الکترونیکی و عکسهای سفید

راهنماهای چگونه

لیست ها

بررسی محصولات

محتوا در مرکز بازاریابی تعرفه سئو  ورودی قرار دارد و هنگامی که شما یک استراتژی ورودی قوی را در محل خود داشته باشید و محتوای خوبی برای رانندگی آن داشته باشید ، در این صورت مشتریانی خواهید دید که درب تجارت الکترونیکی شما را می کشند. با این حال ، به یاد داشته باشید که بهینه سازی کلیه مطالب خود را با کلمات کلیدی مربوطه انجام دهید ، و اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی مورد استفاده شما مربوط به قطعه و نوع محتوایی است که ارائه می دهید.

 

3. برای رشد مخاطب خود و رسیدن به هدف ، از Social استفاده کنید

رسانه های اجتماعی یکی از سریعترین عناصر یک استراتژی جامع و مدرن سئو است ، و به این دلیل است که تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان برای تعامل با مارک ها به این سکوها روی می آورند. نزدیک به 80 درصد مردم وقتی می خواهند محتوای جالب پیدا کنند به فیس بوک روی می آورند و این بدان معنی است که فرصت بزرگی برای شما وجود دارد که بتوانید مخاطبان جدیدی را پیدا کنید ، چشم اندازهای بیشتری را جذب کنید و روابط پایدار با مشتریان برقرار کنید.

 

گذشته از این ، رسانه های اجتماعی همچنین راهی عالی برای نشان دادن سمت و سوی انسانی سازمان شماست ، می تواند به لطف منابعی مانند تبلیغات فیس بوک ، به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقیم مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توانید از سایتهای اجتماعی برای تقویت تلاشهای مشتری خود استفاده کنید.

 

با دانستن نحوه فروش آنلاین ، سئو رایگان  باعث افزایش تعداد معاملات و بسته شدن معاملات سریعتر

4. برو محلی و Go Mobile

دو مورد از مهمترین تغییر در بهترین شیوه های سئو که در سال های اخیر بوجود آمده است ، تأکید بر محتوای تلفن همراه و محلی است و این دو دست به دست هم می دهند. SEO محلی به عنوان یک کنسرو مهم بیشتر و بیشتر اهمیت می یابد

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 48
تاریخ : چهارشنبه 03 مهر 1398 زمان : 13:31 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

هر سایت وردپرس بهترین شرکت طراحی سایت  به افزونه SEO نیاز دارد. و وقتی صحبت از افزونه های SEO می شود ، Yoast SEO تقریبا یکی از محبوب ترین گزینه ها است. اگرچه وردپرس به طور اجتناب ناپذیر یک موضوع پیچیده است. و به آدرسی که ، Yoast SEO بسیاری از ویژگیهای پیچیده را ایجاد کرده است تا بتواند بر سئو سایت شما کنترل دقیق داشته باشد.

 

در نتیجه ، حتی اگر تیم Yoast تلاش زیادی برای ایجاد SEO مبتدی انجام داده است ، هنوز هم فرصت خوبی وجود دارد که در مورد نحوه استفاده از SEO Yoast به کمک کمی نیاز خواهید داشت. برای کمک به شما ، ما این آموزش هیولا Yoast SEO را نوشتیم.

 

چنین راهنمایی بزرگی که ما آن را به دو بخش تقسیم خواهیم کرد:

 

از میزبانی آهسته و پشتیبانی از WordPress خسته شده اید؟ ما در کینستا کارهای مختلفی انجام می دهیم.

برنامه های مهم ما را بررسی کنید

راهنمای مبتدی برای Yoast SEO - در این بخش نکاتی را برای کاربران بار اول و کاربران گاه به گاه ارائه خواهیم داد. اگر قبلاً با تنظیمات اساسی Yoast SEO و جعبه متا Yoast SEO آشنا هستید ، ممکن است کمی از آن بیابید.

راهنمای پیشرفته Yoast SEO - در این بخش ما تاکتیک های پیشرفته تری مانند متغیرهای عنوان / متا ، برچسب های noindex و موارد دیگر را پوشش خواهیم داد. حتی اگر قبلاً از Yoast SEO در سایت خود استفاده کرده باشید ، احتمالاً می توانید مقداری ارزش افزوده را از این بخش بدست آورید.

برای یادگیری نحوه استفاده از SEO SEO آماده هستید؟ برای جستجوی مستقیم در بخش پیشرفته ، می توانید در بالا کلیک کنید. در غیر این صورت ، بیایید از ابتدا شروع کنیم!

 

در مورد چگونگی استفاده از Yoast برای تقویت سئو سایت وردپرس خود ، گشت و گذار کنید. 👍

برای توییت کلیک کنید

راهنمای مبتدی برای SEO SEO

در این بخش مواردی را که بهترین شرکت سئو سایت باید بدانید اگر تازه وارد SEO Yoast هستید ، پوشش خواهیم داد. شما یاد خواهید گرفت:

 

چگونه به درستی اطلاعات را در جادوگر پیکربندی وارد کنید

جعبه متا Yoast SEO چیست و چگونه کار می کند

کاری که می توانید از داشبورد SEO Yoast انجام دهید

سپس در بخش بعدی به برخی از تنظیمات پیشرفته تر SEO Yoast خواهیم پرداخت.

 

با استفاده از جادوگر پیکربندی Yoast SEO

بعد از نصب Yoast SEO می توانید با کلیک روی تب جدید SEO در داشبورد وردپرس خود به داشبورد Yoast SEO دسترسی پیدا کنید.

 

اگر این اولین بار است که از افزونه استفاده می کنید ، باید برای پیکربندی SEO برای اولین بار از سؤالات بسیار خوبی استفاده کنید.

 

با کلیک روی پیوند جادوگر پیکربندی ، Yoast SEO به شما کمک می کند تا تنظیمات اصلی SEO را تنظیم کنید:

 

جادوگر پیکربندی SEO Yoast

چگونه به جادوگر پیکربندی Yoast SEO دسترسی پیدا کنیم

 

پیش بروید و روی آن پیوند کلیک کنید. سپس در صفحه اول جادوگر ، روی پیکربندی Yoast SEO کلیک کنید.

 

در زیر ، شما را از طریق بقیه بخش های موجود در جادوگر پیکربندی می گیریم.

 

بخش 1: محیط زیست

در منطقه محیط زیست ، کاردر منزل همیشه باید گزینه A را انتخاب کنید مگر اینکه در یک سایت توسعه کار می کنید:

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 74
تاریخ : سه شنبه 02 مهر 1398 زمان : 16:14 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

برچسب عنوان متا چیست؟

برچسب عنوان عنصری HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند. برچسب های عنوان در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به عنوان عنوان قابل کلیک برای یک نتیجه مشخص نمایش داده می شوند و برای قابلیت استفاده ، سئو و به اشتراک گذاری اجتماعی مهم هستند. تگ عنوان یک صفحه وب به معنای توصیف دقیق و مختصر از محتوای یک صفحه است.

 

عنوان آموزش سئو خود را در زیر وارد کنید تا ببینید چگونه در نتایج جستجوی Google ظاهر می شود.

 

ابزار پیش نمایش برچسب عنوان

عنوان

این بهترین زمان ها بود ، بدترین اوقات بود ، عصر بود ...

https://example.com/your-url-goes-here

بیشتر قطعه ها به دو خط محدود می شوند ، و ما هنوز به طور کلی حد و مرز 160 کاراکتر را برای توصیف متا شما توصیه می کنیم ، اما گوگل می تواند در موارد خاص استثنا را مجاز کند.

برای دقیق ترین نتایج ، آن را در یک مرورگر دسک تاپ مشاهده کنید.

 

نمونه کد

<head>

<title> عنوان مثال </title>

</head>

قالب بهینه

کلید واژه اولیه - کلید واژه ثانویه | نام تجاری

ابزارک های سبز 8 فوت - ابزارک ها و ابزارها | جهان ویجت

 

طول مطلوب عنوان

Google به طور معمول اولین 50-60 کاراکتر یک برچسب عنوان را نشان می دهد. اگر عناوین خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید ، تحقیقات ما نشان می دهد که می توانید حدود 90٪ عناوین خود را به درستی نمایش دهید. حد و اندازه شخصیت دقیق وجود ندارد ، زیرا شخصیت ها می توانند در عرض متفاوت باشند و عناوین نمایشگر گوگل حداکثر (در حال حاضر) با 600 پیکسل افزایش می یابد.

 

چرا تگ های عنوان مهم هستند؟

برچسب های عنوان متا یک عامل اصلی در کمک به موتورهای جستجو است تا بدانند صفحه شما چیست و آنها اولین احساسی هستند که بسیاری از افراد در صفحه شما دارند. برچسب های عنوان در سه مکان اصلی استفاده می شوند: (1) صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ، (2) مرورگر وب و (3) شبکه های اجتماعی.

 

1. صفحات نتیجه موتور جستجو

برچسب عنوان شما (با چند مورد استثناء) عنوان صفحه نمایش خود را در SERP ها تعیین می کند و اولین تجربه بازدید کننده جستجو در سایت شماست. حتی اگر سایت شما رتبه خوبی داشته باشد ، عنوان خوب می تواند عامل ایجاد یا شکست در تعیین اینکه کسی روی پیوند شما کلیک کند یا خیر ، باشد.

 

یادگیری-عنوان-برچسب-4.png؟ mtime = 20170315125739 # دارایی: 3469: url

2. مرورگرهای وب

برچسب عنوان شما نیز در بالای مرورگر وب شما نمایش داده می شود و به عنوان یک مکان نگهدارنده عمل می کند ، به خصوص برای افرادی که برگه های مرورگر زیادی دارند باز است. عناوین منحصر به فرد و به راحتی قابل تشخیص با کلمات کلیدی مهم در نزدیکی جلو کمک می کند تا مردم پیگیری محتوای شما را از دست ندهند.

 

یادگیری-عنوان-برچسب-5.png؟ mtime = 20170315125740 # دارایی: 3467: url

3. شبکه های اجتماعی

برخی از وب سایت های خارجی - به ویژه شبکه های اجتماعی - از برچسب عنوان شما استفاده می کنند تا هنگام اشتراک آن صفحه ، چه چیزی را نمایش دهند. برای مثال در اینجا عکس از فیس بوک آمده است:

 

یادگیری-عنوان-برچسب-6.png؟ mtime = 20170315125741 # دارایی: 3465: url

به خاطر داشته باشید که برخی از شبکه های اجتماعی (از جمله فیس بوک و توییتر) برچسب های متا خود را دارند که به شما امکان می دهد عناوینی را با تگ عنوان اصلی خود متفاوت کنید. این می تواند به شما در بهینه سازی هر شبکه کمک کند ، و عناوین طولانی تری را در زمان / جایی که ممکن است مفید باشد ارائه دهد.

 

چگونه می توانم اهمیت سئو سایت  یک برچسب عنوان خوب بنویسم؟

از آنجا که برچسب های عنوان بخش مهمی از هر دو بهینه سازی موتور جستجو و تجربه کاربر جستجو هستند ، نوشتن آنها به طور مؤثر یک کار SEO بسیار کم کار و با تأثیر بالا است. در اینجا توصیه های مهم برای بهینه سازی برچسب های عنوان برای موتورهای جستجو و اهداف قابلیت استفاده وجود دارد:

 

1. طول عنوان خود را تماشا کنید

اگر عنوان شما خیلی طولانی است ، موتورهای جستجو می توانند با اضافه کردن بیضی ("...") آن را قطع کنند و می توانند کلمات مهم را حذف کنند. در حالی که ما به طور کلی توصیه می کنیم عناوین خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید ، حد دقیق کمی پیچیده تر است و بر اساس یک ظرف 600 پیکسل ساخته شده است.

 

برخی شخصیت ها به طور طبیعی فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهند. شخصیتی مانند حروف بزرگ "W" گسترده تر از یک شخصیت کوچک مانند "i" یا "t" است. به مثالهای زیر نگاهی بیندازید:

 

یادگیری-عنوان-برچسب-1.png؟ mtime = 20170315125737 # دارایی: 3475: url

عنوان اول 77 کاراکتر کامل را نشان می دهد زیرا "ittl" در "Littlest" بسیار باریک است ، و عنوان شامل لوله ها ("|") است. عنوان دوم پس از تنها 42 کاراکتر به دلیل حروف بزرگ (مانند "W") کاهش می یابد و این که کلمه بعدی در برچسب عنوان نام وب سایت کامل است.

 

سعی کنید از عناوین CAPS جلوگیری کنید. خواندن بازدید کنندگان از آنها ممکن است دشوار باشد و ممکن است تعداد شخصیتهای Google را به شدت محدود کند.

 

به خاطر داشته باشید که حتی در مدت زمان معقول ، موتورهای جستجو ممکن است عنوان دیگری را نسبت به آنچه در برچسب عنوان خود ارائه می دهید ، نشان دهند. به عنوان مثال ، Google ممکن است نام تجاری شما را به عنوان صفحه نمایش مانند این یک صفحه اضافه کند:

 

یادگیری-عنوان-برچسب-2.png؟ mtime = 20170315125736 # دارایی: 3473: url

در اینجا ، زیرا گوگل قبل از افزودن مارک متن را قطع کرده است (متن قبل از "..." متن اصلی است) ، فقط 35 کاراکتر با عنوان اصلی نمایش داده شد. در مورد چگونگی جلوگیری از بازنویسی برچسبهای عنوانهای شما ، موتورهای جستجو زیر را مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید که عناوین طولانی تر در بعضی موارد ممکن است برای به اشتراک گذاری اجتماعی بهتر عمل کند و برخی از عناوین فقط به طور طبیعی طولانی هستند. خوب است به این نکته توجه داشته باشید که عناوین شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، اما هیچ مجازاتی برای استفاده از عنوان طولانی وجود ندارد. از قضاوت خود استفاده کنید و مانند بازدید کننده جستجو فکر کنید.

 

2. از کلمات کلیدی SEO بیش از حد خودداری کنید

در حالی که برای عناوین طولانی هیچ جریمه ای در الگوریتم گوگل وجود ندارد ، اگر شروع به پر کردن عنوان خود با کلمات کلیدی به روشی کنید که باعث ایجاد یک تجربه کاربری ناخوشایند می شود ، مانند:

 

ابزارک ، بهترین ابزارک ، ابزارک ارزان ، ابزارک برای فروش را خریداری کنید

 

از عناوینی که فقط لیستی از کلمات کلیدی هستند یا تکرار تغییرات همان کلمه کلیدی بارها و بارها خودداری کنید. این عناوین برای کاربران جستجو بد است و می تواند شما را با موتورهای جستجو روبرو کند. موتورهای جستجو تغییرات کلمات کلیدی را درک می کنند ، و غیره و غیرممکن است که هر نسخه از کلمه کلیدی شما را در یک عنوان قرار دهید.

 

3. به هر صفحه خدمات سئو عنوانی منحصر به فرد اختصاص دهید

عناوین منحصر به فرد به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که محتوای شما بی نظیر و با ارزش است و همچنین نرخ کلیک بالاتر را نیز به همراه دارد. در مقیاس صدها یا هزاران صفحه ، ممکن است ایجاد یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه غیرممکن به نظر برسد ، اما الگوهای CMS مدرن و الگوهای مبتنی بر کد باید به شما امکان دهد حداقل برای هر صفحه مهم عناوین منحصر به فرد مبتنی بر داده را ایجاد کنید. سایت شما. به عنوان مثال ، اگر هزاران صفحه محصول با بانک اطلاعاتی از نام ها و دسته بندی های محصول وجود داشته باشد ، می توانید از این داده ها برای تولید عناوینی مانند:

 

[نام محصول] - [دسته بندی محصولات] | [نام تجاری]

 

به طور کامل از عناوین پیش فرض مانند "صفحه اصلی" یا "صفحه جدید" خودداری کنید - این عناوین ممکن است باعث شود Google فکر کند که شما محتوای تکراری را در سایت خود (یا حتی در سایتهای دیگر در وب) دارید. علاوه بر این ، این عناوین تقریباً همیشه نرخ کلیک را کاهش می دهند. از خود بپرسید: شما چقدر احتمال دارید روی صفحه ای به نام "Untitled" یا "صفحه محصول" کلیک کنید؟

 

4- کلمات کلیدی مهم را ابتدا قرار دهید

طبق آزمایش و تجربه Moz ، کلمات کلیدی نزدیک به ابتدای برچسب عنوان شما ممکن است تأثیر بیشتری در رتبه بندی جستجو داشته باشد. علاوه بر این ، تحقیقات مربوط به تجربه کاربر نشان می دهد که افراد ممکن است معادل دو کلمه اول یک عنوان را اسکن کنند. به همین دلیل ما عناوینی را توصیه می کنیم که در آن ابتدا منحصر به فردترین جنبه صفحه (به عنوان مثال نام محصول) ظاهر شود. از عناوینی مانند:

 

نام تجاری | دسته بندی محصولات عمده - دسته بندی محصولات جزئی - نام محصول

 

عناوینی مانند این مثال ، اطلاعات تکراری بار سنگین را نشان می دهد و در نگاه اول ارزش منحصر به فرد بسیار کمی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، اگر موتورهای جستجو عنوانی مانند این را قطع کنند ، بی نظیرترین بخش احتمال ناپدید شدن بیشتر است.

 

5- از برند خود استفاده کنید

اگر یک مارک قوی و شناخته شده دارید ، افزودن آن به عناوین خود ممکن است به افزایش نرخ کلیک کمک کند. ما به طور کلی هنوز هم توصیه می کنیم نام تجاری خود را در انتهای عنوان قرار دهید ، اما مواردی وجود دارد (مانند صفحه اصلی شما یا صفحه در مورد آن) که ممکن است بخواهید بیشتر با محوریت برند باشید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، Google همچنین ممکن است نام تجاری شما را به طور خودکار در عناوین صفحه نمایش شما قرار دهد ، بنابراین به نحوه نمایش نتایج جستجو در حال حاضر توجه کنید.

 

6. برای مشتریان شرکت سئو سایت خود بنویسید

در حالی که برچسب های عنوان برای سئو بسیار مهم هستند ، به یاد داشته باشید که اولین کار شما جذب کلیک از بازدیدکنندگان دارای هدفمند است که احتمالاً محتوای شما را با ارزش می دانند. این مهم است که علاوه بر بهینه سازی و استفاده از کلمات کلیدی ، در هنگام ایجاد برچسب های عنوان ، به کل تجربه کاربر فکر کنید. برچسب عنوان اولین تعامل بازدید کننده جدید با نام تجاری شما است که در نتیجه نتیجه جستجو را پیدا می کند - باید پیام مثبت و دقیق ترین ممکن را منتقل کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 50
تاریخ : دوشنبه 01 مهر 1398 زمان : 12:46 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

راهنمای راه اندازی شما برای سئو: آموزش سئو وردپرس

آموزش های وردپرس فقط برای کاربر DIY یا مبتدی WordPress نیست که نیاز به معرفی CMS داشته باشد. در واقع ، می توانید طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با وردپرس را که در آموزش های آنلاین پوشانده شده است ، پیدا کنید.

 

یکی از مباحثی که می توانید هنگام ساخت اولین سایت وردپرس خود به آنها کمک کنید ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است. درک موضوع مشکلی نیست ، اما برای ساختن یک استراتژی سئو محکم برای یک سایت وردپرس زمان لازم است. به همین دلیل است که می توانید با شروع یک سایت جدید خود ، یک آموزش سئو WordPress SEO کمک شایانی کنید و به دنبال بهینه سازی سایتهای آینده برای جستجو نیز باشید.

 

در ادامه آموزش سئو وردپرس قصد داریم تا بر اجرای عملی تکنیک های مختلف بهینه سازی در سراسر سایت شما تمرکز کنیم.

 

آموزش سئو وردپرس SEO برای مبتدیان و فراتر از آن

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، لطفا آموزش وردپرس WPMU DEV را برای مبتدیان مرور کنید. این راهنما به شما یاد می دهد که چگونه اولین سایت WordPress خود را از ابتدا تا انتها تنظیم کنید. پس از ایجاد سایت خود ، می توانید آن را برای جستجو بهینه کنید. این آموزش سئو وردپرس به شما می آموزد که چگونه این کار را به صورت جامع ترین روش ممکن انجام دهید.

 

بیایید بحث کنیم که SEO چیست و سپس با آموزش شروع خواهیم کرد.

 

سئو چیست؟

در ساده ترین شرایط ، SEO فرایندی است که توسط آن شما موتور جستجوی وب سایت را دوستانه می کنید. و دقیقاً به چه معنی است؟ خب ، هرچه سایت وردپرس بهتر از موتور جستجو (نیاز به خواندن: Google) استفاده کند ، احتمال اینکه سایت وردپرس در صفحه اول نتایج جستجوی Google ظاهر شود ، بیشتر خواهد شد.

 

اما هیچ توضیح ساده ای نیست. الگوریتم های موتور جستجو (قوانینی که توسط آنها وب سایت ها را نسبت به دیگران رتبه بندی می کنند) به گونه ای ابداع شده اند که به وب سایت هایی ارجحیت می دهد که تجربه بهتر و مناسب تری را برای کاربران فراهم می کنند.

 

مثلاً این مثال را بزنید. بیایید بگوییم شخصی برای اطلاعات در مورد "WordPress Multisite چیست" به صورت آنلاین شکار می کرد:

 

جستجوی گوگل

سپس Google نتایج زیر را در اولین صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برمی گرداند:

 

 

توجه کنید که چگونه واژه "WordPress Multisite" در هر یک از این نتایج نشان داده می شود ، اما فقط در مورد آن عبارت نیست. هرکدام از این مدخلها به سؤال اصلی پاسخ کامل می دهند. و فقط نوک کوه یخ وقتی نوبت بهینه سازی سایتی برای جستجو و داشتن سایت شما "مرتبط" می رسد. Google فاکتورهای دیگری را مورد توجه قرار می دهد ، از جمله امنیت سایت ، کیفیت محتوا و حتی شهرت سایتهایی که به آن پیوند دارند.

 

نیازی به گفتن نیست ، SEO WordPress SEO به کار زیادی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که سایت شما مناسب ترین و با ارزش ترین نتیجه ای است که در جستجو ظاهر می شود.

 

حال ، اگر سؤال می کنید که آیا می توانید این بیت را کمی بطور جدی حل کنید و با گذشت زمان یک استراتژی سئو تمام عیار را در دستور کار خود قرار دهید ، بگذارید اینگونه بگویم:

 

این همان چیزی است که در بالای صفحه نتیجه جستجو به نظر می رسد:

 

 

نتایجی که قبلاً به شما نشان دادم نتایج ارگانیکی است که نشان داده نمی شود تا زمانی که در صفحه صفحه پایین بروید. همانطور که تصور می کنید ، این نتایج پولی و برجسته که در جستجوی املاک و مستغلات نخستین هستند ، می توانند از وب سایت های زیر که برای ساخت مقدار مناسب و ارزش لینک استفاده کرده اند ، فاصله بگیرند.

 

با این حال ، Smart Insights دریافت که اولین نتیجه جستجوی ارگ نسبت به سایر نتایج جستجوی ارگانیک در این صفحات ، به طور قابل توجهی کلیک بیشتری می کند.

 

 

بنابراین ، اگر می خواهید برای جستجو در بهینه سازی سایت وردپرس خود وقت بگذارید ، بهتر است این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید زیرا این یک مبارزه واقعی است که نه تنها سایت خود را برای کسب رتبه بدست آورید ، بلکه می توانید آن را به صدر برسید نتایج جستجو

 

با این کار ، بیایید در اینجا به موارد عملی توجه کنیم. به عبارت دیگر: برای بهینه سازی سایت وردپرس خود باید چه کارهایی انجام دهید تا به آن بهترین فرصت جنگ را در جستجو بدست آورید؟

 

مرحله 1: تحقیق

همانطور که در داده های ارائه شده در بالا مشاهده می کنید ، بسیار مهم است که سایت خود را در حد امکان در صدر اولین SERP قرار دهید. برای انجام این کار ، باید درک کاملی از موارد زیر داشته باشید:

 

سایت وردپرس شما در مورد چیست؟

مخاطب هدف کیست؟

اصطلاحات و ایده های اصلی که سایت شما برای تمرکز آنها نیاز دارد چیست؟

اجرای عملی تکنیک های مختلف بهینه سازی در سراسر سایت شما.

 

آموزش سئو وردپرس SEO برای مبتدیان و فراتر از آن

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، لطفا آموزش وردپرس WPMU DEV را برای مبتدیان مرور کنید. این راهنما به شما یاد می دهد که چگونه اولین سایت WordPress خود را از ابتدا تا انتها تنظیم کنید. پس از ایجاد سایت خود ، می توانید آن را برای جستجو بهینه کنید. این آموزش سئو وردپرس به شما می آموزد که چگونه این کار را به صورت جامع ترین روش ممکن انجام دهید.

 

بیایید بحث کنیم که SEO چیست و پس از آن با آموزش شروع خواهیم کرد.

 

سئو چیست؟

در ساده ترین شرایط ، SEO فرایندی است که شما توسط آن موتور جستجوی وب سایت دوستانه ساخته اید. و دقیقاً به چه معنی است؟ خوب ، هرچه سایت وردپرس بهتر از موتور جستجو (وبگردی: Google) استفاده کند ، شانس بیشتری پیدا می کند تا سایت وردپرس شما در اولین صفحه نتایج جستجوی Google ظاهر شود.

 

اما این یک توضیح بزرگ است. الگوریتم های موتور جستجو (قوانینی که توسط آنها وب سایت ها را نسبت به دیگران رتبه بندی می کنند) به گونه ای ابداع شده اند که به وب سایت هایی ارجحیت می دهند که تجربه بهتر و مناسب تری را برای کاربران فراهم می کنند.

 

مثلاً این مثال را بزنید. بیایید بگوییم شخصی برای اطلاعات در مورد "WordPress Multisite چیست" شکار آنلاین می کرد:

 

جستجوی گوگل

سپس Google نتایج زیر را در اولین صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) برمی گرداند:

 

 

توجه کنید که چگونه واژه "WordPress Multisite" در هر یک از این نتایج نشان داده می شود ، اما فقط مربوط به آن عبارت نیست. هرکدام از این مدخلها به سؤال اصلی پاسخ کامل می دهند. و این فقط نوک کوه یخی است وقتی می توان سایت را برای جستجو بهینه کرد و اینکه سایت شما "مرتبط" تلقی شود. گوگل عوامل دیگری مانند امنیت سایت ، کیفیت محتوا و حتی شهرت سایت هایی که برای بازگشت به آن پیوند دارند را در نظر می گیرد.

 

نیازی به گفتن نیست ، SEO WordPress SEO به کار زیادی نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که سایت شما مناسب ترین و با ارزش ترین نتیجه ای است که در جستجو ظاهر می شود.

 

حال ، اگر نمی دانید که آیا می توانید این بیت را بطور جدی حل کنید و با گذشت زمان یک استراتژی سئو تمام عیار را در دستور کار خود قرار دهید ، بگذارید این را برای شما بگذارم:

 

این همان چیزی است که در بالای صفحه نتیجه جستجو به نظر می رسد:

 

 

نتایجی که قبلاً به شما نشان دادم نتایج ارگانیکی است که تا زمانی که در صفحه گذشته پیمایش نکنید نشان داده نمی شود. همانطور که تصور می کنید ، این نتایج پولی و ویژگی هایی که در جستجوی املاک و مستغلات نخستین هستند ، می توانند از وب سایت های زیر که برای ساخت مقدار مناسب و ارزش لینک استفاده کرده اند ، فاصله بگیرند.

 

با این وجود ، Smart Insights دریافت که اولین نتیجه جستجوی ارگ نسبت به سایر نتایج جستجوی ارگانیک در این صفحات ، به طور قابل توجهی کلیک بیشتری می کند.

 

 

بنابراین ، اگر قصد جستجو در بهینه سازی سایت وردپرس خود را دارید ، بهتر است این کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید زیرا این یک نبرد واقعی است که نه تنها سایت خود را برای کسب رتبه بدست آورید ، بلکه برای رسیدن به صدر نتایج جستجو

 

با این کار ، بیایید در اینجا به موارد عملی توجه کنیم. به عبارت دیگر: برای بهینه سازی سایت وردپرس خود باید چه کارهایی انجام دهید تا به آن بهترین فرصت جنگ را در جستجو بدست آورید؟

 

مرحله 1: تحقیق

همانطور که در داده های ارائه شده در بالا مشاهده می کنید ، بسیار مهم است که سایت شما در حد ممکن به بالای اولین SERP نزدیک شود. برای انجام این کار ، باید درک کاملی از موارد زیر داشته باشید:

 

سایت وردپرس شما در مورد چیست؟

مخاطب هدف کیست؟

اصطلاحات و ایده های اصلی در مورد سایت شما برای تمرکز چیست؟

در گذشته ، ممکن است درست باشد که وب سایت ها با بیشترین کلمات کلیدی پر شوند - حتی اگر منجر به تکه های غیر منطقی متن شوند. Google کاملاً متناسب با روشهای مختلفی نبود که روشهای SEO "کلاه سیاه" می توانست الگوریتم های جستجو را فریب دهد تا به یک سایت رتبه برتر را بدهد. با این حال ، اکنون گوگل بسیار باهوش تر و عاقل تر است ، بنابراین باید بازی عادلانه ای داشته باشید.

سئو چیست
مشاور سئو
انتخاب کلمات کلیدی
سئو رایگان
امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 43
تاریخ : یکشنبه 31 شهریور 1398 زمان : 9:16 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

اگر نسبت به دنیای بازاریابی جستجو نسبتاً جدید هستید ، ممکن است شنیده اید که اصطلاح "محتوای SEO" در جلسات بازاریابی پرتاب می شود.

راهنمای مبتدی سئو گوگل برای ایجاد محتوا برای سئو

این راهنمای مبتدی برای پاسخ به سه سؤال طراحی شده است:

"محتوای SEO" چیست؟

چه نوع محتوای SEO وجود دارد؟

استراتژی محتوای سئو من چیست؟

اگر در مورد استراتژی های ایجاد محتوای سئو سؤالی دارید که من در اینجا به آنها پاسخ نمی دهم ، اجازه دهید نظرات را به من اطلاع دهید و من در اینجا یا در یک پست وبلاگ آینده به آنها پاسخ خواهم داد.

بیا شروع کنیم!

محتوای SEO چیست؟

برای فهمیدن منظور از بازاریاب ها از نظر محتوای SEO ، مفید است که عبارت را به قسمت های مؤلفه آن تقسیم کنید:

"SEO" به بهینه سازی موتور جستجو یا فرایند بهینه سازی وب سایت اشاره دارد تا افراد بتوانند به راحتی آن را از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا کنند.

با "محتوا" ، منظور ما اطلاعاتی است که در وب زندگی می کند و می تواند در وب مصرف شود (بیشتر در مورد انواع مختلف محتوای زیر).

بنابراین ، کنار هم قرار دادن این دو مفهوم: محتوای سئو هر محتوا است که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد می شود.

من نمی خواهم همه چیزهایی را که باید در مورد بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو بدانید ، برای شما تعریف کنم ؛ این یک راهنمای کامل است. اما در اینجا نوآوری فوق العاده سریع درباره کارهایی که باید انجام دهید به منظور جستجوگرها در محتوای وب خود را مشاهده می کنید:

 

تحقیقات کلید واژه: اگر می خواهید از طریق جستجو ترافیک ایجاد کنید ، بهتر است قبل از شروع نوشتن ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام دهید. به این ترتیب ، می توانید روی کلمات کلیدی متمرکز شوید که در حال حاضر مقدار مشخصی از حجم جستجو وجود دارد - به عبارت دیگر ، به سمت موضوعات بنویسید (یا سوله های کلمات کلیدی را پیدا کنید!) که مردم قبلاً در جستجوی اطلاعاتی در مورد آن هستند.

بهینه سازی کلید واژه: می دانید از حداکثر قابلیت جستجو در کجا و چگونه می توانید از کلمات کلیدی در محتوای خود استفاده کنید. (SEOMoz یک راهنمای عالی برای بهینه سازی صفحه ارائه می دهد.)

سازمان محتوا: مطالب سئو سایت موجود در سایت شما باید به روشی منطقی سازماندهی شوند. این نه تنها برای سئو مفید است بلکه به بازدید کنندگان سایت شما نیز کمک می کند تا سایر مطالب مرتبط را به راحتی پیدا کنند. (هر چه مدت زمان طولانی تر در سایت شما بمانند ، بهتر می شوند.)

ارتقاء محتوا: با به اشتراک گذاشتن آن در شبکه های اجتماعی و ایجاد پیوندهایی به محتوای خود (چه از نظر داخلی و چه از سایت های خارجی) ، به محتوای جدیدی که ایجاد می کنید ، میزان دید را افزایش دهید.

کلمه ای سریع در مورد اهداف

مهم است که به خاطر داشته باشید که اگر ترافیک موتور جستجو تنها هدف شما باشد ، احتمالاً نتایج شما رنج می برد. برای اینکه بتوانید موتورهای جستجوگر (که به مرور با رتبه های بالایی به شما پاداش می دهند) و مشتریان بالقوه را بازگردانده و بازدیدکنندگان را برمی گردانید ، باید ارزش و بالاتر و فراتر از بهینه سازی موتور جستجو را ارائه دهید. به عبارت دیگر ، محتوای "نازک" ای را ایجاد نکنید که در رتبه بندی و کلیک قرار دارد ، اما هیچ ارزش اضافی را برای کاربر موتور جستجو ارائه نمی دهد. سایت هایی که محتوای کم ارزش و نازک را تبلیغ می کنند خطر جریمه شدن توسط Google را در پی دارند ؛ آنها همچنین تمایل به نرخ گزاف گویی بالا و نرخ تبدیل پایین دارند.

انواع محتوای SEO

محتوای SEO می تواند شامل موارد زیر باشد:

صفحات محصول - اینها نان و کره هر سایت تجارت الکترونیکی خرده فروشی است. یک صفحه محصول خوب می تواند به عنوان محتوای SEO و صفحه فرود PPC باشد.

پست های وبلاگ - وبلاگ یکی از ساده ترین راه ها برای ایجاد یک جریان منظم از محتوای SEO است. به طور کلی ، پست های وبلاگ جذاب تر و احتمال جذب لینک ها بیشتر از صفحات محصول هستند ، بنابراین می توانند راهی عالی برای ایجاد برخی اقتدار برای سایت شما باشند. (به خاطر داشته باشید که وبلاگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند و می توانید از آنها برای میزبانی هر یک از انواع زیر در این لیست استفاده کنید.)

مقالاتی - به مقاله ، مصاحبه یا قطعه اخبار فکر کنید. این نوع اصلی از مطالبی است که در اکثر وب سایتهای سبک روزنامه یا مجله پیدا خواهید کرد.

لیست ها - لیست واقعاً قیمت سئو  نوعی مقاله است ، اما فریم بندی آن به عنوان یک لیست (مانند "10 راه برای کاهش صورتحساب انرژی" یا "101 چیزهایی که از Google متنفرم") اسکن را آسان تر می کند. این نوع عناوین همچنین وقتی در نتایج جستجو یا در فیدهای رسانه های اجتماعی یافت می شوند ، قابل کلیک تر هستند. 

راهنماها - راهنما یک محتوای طولانی تر است که به طور مفصل نحوه انجام کاری را توضیح می دهد. (راهنماها اغلب در چندین صفحه وب تقسیم می شوند ، اگرچه این بهترین کار این است که به کاربران اجازه دهید در صورت تمایل مطالب طولانی را به عنوان یک صفحه واحد مشاهده کنند.) می توانید یک راهنمای کامل را در وب سایت خود ارسال کنید ، یا می توانید خلاصه یا گزیده ای ارسال کنید. برای بازدید از راهنمای کامل ، بازدید کنندگان را ملزم به پر کردن فرم ثبت نام می کنند. این می تواند یک راه خوب برای تولید سرب باشد ، اما بخاطر داشته باشید که ایجاد دیوار ثبت نام احتمالاً میزان ترافیک سئو را که می توانید به آن راهنما هدایت کنید کاهش می دهد.

فیلم ها - به طور کلی فیلم های کمتری در وب نسبت به صفحات متن وجود دارد. در نتیجه ، با ایجاد یک فیلم به جای مقاله ، می توان در صفحه اول برای یک کلمه کلیدی رقابتی آسان تر شد. بسته به نوع سایت یا شغلی که اداره می کنید ، فیلم ها می توانند راهی عالی برای جذب و دستیابی به مخاطب باشند. در مورد آموزش استفاده از محصولات خود ، آموزشهای ویدیویی را ایجاد کنید. یا فرآیندی را که مربوط به تجارت شما باشد نشان دهید - به عنوان مثال ، یک لوله کش می تواند ویدئویی بسازد که نشان می دهد چگونه یک سینک را قفل کنید. (یادداشت در مورد سئو: شما ممکن است یک متن از ویدیوی خود را در نظر بگیرید. در اینجا چند نکته اضافی برای بهینه سازی فیلم ها آورده شده است.) 

اینفوگرافیک - اینفوگرافیک ها ، یا تصاویر با فرمت بزرگ که حاوی داده های زیادی (غالباً به شکل نمودار یا نمودار) در یک موضوع واحد هستند ، می توانند تعداد زیادی از صفحه ها و پیوندها را به خود اختصاص دهند. با این حال ، از آنجا که بسیاری از مطالب در تصویر جاسازی شده است و بنابراین به عنوان متن توسط موتورهای جستجو قابل خواندن نیستند ، مهم است که بقیه صفحه را با دقت بهینه کنید. برای شروع می توانید از یکی از این پنج قالب اینفوگرافیک رایگان استفاده کنید.

نمایش پرده ای شرکت سئو سایت  - نمایش پرده ای روشی برای نمایش یک سری تصاویر مرتبط. بعضی اوقات تصاویر از متن مهمتر هستند - می گویند شما سعی می کنید نشان دهید آنچه ستاره ها به اسکار می پوشند. در اینجا دوباره ، جستجوگرها از عنوان ، زیرنویسها ، نام پرونده های تصاویر و موارد دیگر از این دست اهمیت دارد زیرا کمتر خواندن موتورهای جستجوگر وجود دارد.

واژه نامه ها - سوگند می خورم افراد بیشتری از Google برای جستجوی شرایط استفاده می کنند تا از فرهنگ لغت استفاده کنند. (آیا حتی می دانید فرهنگ لغت شما در کجا قرار دارد؟) اگر در یک صنعت تخصصی کار می کنید ، یک واژه نامه ساخته شده خوب می تواند راهی مناسب برای گرفتن برخی از ترافیک جستجو باشد. اصطلاحات آشپزی ، اصطلاحات پزشکی ، اصطلاحات مد ، اصطلاحات معماری را تصور کنید ... 

دایرکتوری ها - یک فهرست راهنما یک طبقه بندی سودمند از پیوندها به سایت ها یا منابع پیرامون موضوع مشخص است. به عنوان مثال ، یک وبلاگ عطر ممکن است یک دایرکتوری مکان برای خرید عطر ، از فروشگاه های بزرگ گرفته تا فروشگاه های مستقل در سراسر کشور ایجاد کند.

اینها فقط برخی از انواع اصلی محتوای سئو هستند ، اما اجازه ندهید این لیست شما را محدود کند - امکانات تقریباً بی پایان هستند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 47
تاریخ : سه شنبه 26 شهریور 1398 زمان : 9:39 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

به عنوان مثال ، اگر یک  کاربرد سئو  فروشگاه اینترنتی بدست آورده اید و یک صفحه محصول منحصر به فرد را ثبت کرده اید ، این به ما کمک می کند تا درک کنیم که این صفحه دارای دوچرخه ، قیمت آن و بررسی های مشتری است. ما ممکن است این اطلاعات را در فهرست برای نتایج جستجو برای نمایش داده های مربوطه نمایش دهیم. ما اینها را "نتایج غنی" می نامیم.

علاوه بر استفاده از نشانه گذاری داده های ساخت یافته برای نتایج غنی ، ممکن است از آن برای ارائه نتایج مربوط در قالب های دیگر استفاده کنیم. به عنوان مثال ، اگر شما یک فروشگاه آجر و ملات خریداری کرده اید ، مشخص کردن ساعت های شروع به شما امکان می دهد تا مشتریان بالقوه شما را دقیقاً در صورت نیاز به شما بیابند و در صورت باز یا بسته شدن فروشگاه خود ، از آنها مطلع کنند.

نتیجه جستجوی Google برای فروشگاه های بستنی ، نمایش نتایج غنی از داده های ساخت یافته.

می توانید بسیاری از اشخاص مرتبط با تجارت را مشخص کنید:

محصولاتی که سئو ارزان می فروشید

محل کسب و کار

فیلم ها درباره محصولات یا تجارت شما

ساعات کار

لیست رویدادها

دستور پخت

آرم شرکت شما ، و بسیاری دیگر!

لیست کاملی از انواع محتوای پشتیبانی شده را در سایت توسعه دهنده ما مشاهده کنید 22.

 

توصیه می کنیم برای توصیف محتوای خود از داده های ساختاری با هر یک از نشانه گذاری های پشتیبانی شده استفاده کنید. می توانید نشانه گذاری را به کد HTML به صفحات خود اضافه کنید ، یا از ابزارهایی مانند Data Highlighter23 و Markup Helper24 استفاده کنید (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها به بخش بهترین تمرین ها مراجعه کنید).

 

بهترین روشها

نشانه گذاری خود را با استفاده از آزمون Rich نتایج بررسی کنید

 

پس از مشخص کردن مطالب خود ، می توانید از تست Google25 نتایج Google Rich25 اطمینان حاصل کنید که هیچ اشتباهی در اجرای آن وجود ندارد. می توانید URL را در جایی که محتوا است وارد کنید ، یا HTML واقعی را که شامل نشانه گذاری است ، کپی کنید.

 

اجتناب کردن:

 

با استفاده از نشانه گذاری نامعتبر است.

از Highlighter Data استفاده کنید

اگر می خواهید بدون تغییر  بهینه سازی سایت کد منبع سایت خود ، یک نشانگر ساختار یافته را امتحان کنید ، می توانید از Data Highlighter استفاده کنید که یک ابزار رایگان است که در کنسول جستجو یکپارچه شده است و از زیر مجموعه ای از انواع محتوا پشتیبانی می کند.

اگر می خواهید کد نشانه گذاری را آماده کپی و چسباندن به صفحه خود کنید ، ابزار Markup Helper را امتحان کنید.

اجتناب کردن:

در صورت عدم اطمینان از اجرای نشانه گذاری ، کد منبع سایت خود را تغییر دهید.

نحوه عملکرد صفحات مشخص شده خود را رعایت کنید

 

گزارشهای مختلف نتایج غنی26 در کنسول جستجو به شما نشان می دهد که چند صفحه در سایت شما با نوع خاصی از نشانه گذاری شناسایی کرده ایم ، چند بار در نتایج جستجو ظاهر شده ایم و در طی 90 روز گذشته چند بار روی آنها کلیک کرده اند. همچنین خطایی را که تشخیص داده ایم نشان می دهد.

اجتناب کردن:

 

افزودن داده های نشانه گذاری که برای کاربران قابل مشاهده نیست.

ایجاد بررسیهای جعلی یا اضافه کردن مارک های بی ربط.

ظاهر خود را در نتایج جستجوی Google مدیریت کنید

داده های ساختاری صحیح در صفحات شما همچنین باعث می شود صفحه شما برای بسیاری از ویژگی های ویژه در نتایج جستجو واجد شرایط باشد ، از جمله ستارگان بررسی ، نتایج تزئین شده فانتزی و موارد دیگر. گالری انواع نتایج جستجو را مشاهده کنید که صفحه شما برای آن واجد شرایط باشد .27

 

سلسله مراتب سایت خود را سازماندهی کنید

درک کنید که موتورهای جستجو چگونه از URL استفاده می کنند

موتورهای جستجوگر به منظور دستیابی به خزیدن و نمایه سازی آن محتوا ، نیاز به یک URL منحصر به فرد برای هر قطعه از محتوا دارند و کاربران را به آن رجوع می کنند. محتوای مختلف - به عنوان مثال ، محصولات مختلف در یک فروشگاه - و همچنین محتوای اصلاح شده - به عنوان مثال ، ترجمه ها یا تغییرات منطقه ای - برای استفاده مناسب در جستجو ، باید از URL های جداگانه استفاده کنند.

23. کپی کپی

محتوای تکراری را بررسی کنید

 

URL را برای یک پست وبلاگ یا یک وب سایت وارد کنید ، و Copyscape می تواند به شما بفهماند که آن محتوا بصورت آنلاین وجود دارد. ممکن است نتایجی را پیدا کنید که برای دستیابی به ترتیب سئوی خود باید پیگیری کنید.

 

Copyscape

 

24. ژنراتور Robots.txt

به راحتی robot.txt همه مهم برای سایت خود تولید کنید

 

پرونده های Robots.txt به ربات های وب می توانند بدانند که با صفحات یک وب سایت چه کاری باید انجام دهند. هنگامی که یک صفحه در robots.txt مجاز نیست ، این دستورالعمل است که به روبات ها می گویند به طور کامل از آن صفحات وب پرش کنند. استثنائاتی وجود دارد که در این حالت ممکن است یک robots.txt نادیده گرفته شود ، مهمترین آنها روبات های بدافزار که به دنبال مسائل امنیتی هستند.

 

ژنراتور Robots.txt

 

25. ابزار تست داده های ساختاری

داده های ساخت یافته به ارائه زمینه برای اطلاعات در صفحه شما کمک می کند. این ابزار از Google برای اعتبارسنجی داده های ساختاری شده برای هر صفحه وب ، از داده های زنده استفاده می کند ، یا می توانید برای تست کردن ، آن را کپی / چسباندن کنید.

ابزار تست داده های ساختاری

منابع بیشتر

جمع کردن لیستی از ابزارهای سئو رایگان  تعرفه سئو می تواند یک کار دلهره آور باشد. صدها نفر آنجا هستند! من قصد داشتم مواردی را که ما در اینجا در بافر با ارزش پیدا کردیم و آنهایی را که می توانید از طریق وب در عرض چند دقیقه استفاده کنید ، به دست آورید تا بینش های شگفت انگیزی کسب کنید.

اگر به ابزارهای حتی بیشتری علاقه دارید - مانند صدها نفر! - چند مکان برای شروع وجود دارد:

100 بهترین ابزار و منابع جستجوگرها - لیستی از ابزارهای تعاملی ، طراحی شده توسط Moz

29 بهترین ابزار جستجوگرها رایگان (سعی و آزمایش شده) - لیست سرپرستی ابزارهای رایگان جستجوگرهای آزمایش شده و آزمایش شده توسط Ahrefs

ابزارهای لازم و ضروری SEO آنی کوشینگ - گسترده ای از ابزارهای طبقه بندی شده در بیش از 300 کار مشترک

ابزار جستجوگرها و بازاریابی - مجموعه ای از سایوجو جورج

راهنمای کامل مبتدی برای سئو - مروری بر آنچه ممکن است بتوانید با این ابزارها انجام دهید

کدام یک از ابزارهای جستجوگر مورد علاقه شما هستند؟ آیا ابزارهای وب مانند این یا افزونه ها و صفحه گسترده مرورگر را ترجیح می دهید؟

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 85
تاریخ : دوشنبه 25 شهریور 1398 زمان : 9:20 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

گفته قدیمی: "یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد" احتمالاً در مورد گوگل صدق نمی کند ، اما مطمئناً صحیح است وقتی شما نیاز به ادعای 1000 کلمه کسل کننده دارید ، منظور خود را از نمودار یا نمودار جریان داده نشان دهید ، یا اینکه فقط اجتماعی خود را ایجاد کنید. پست های رسانه ای فریبنده تر است.

 

این یک توصیه ساده است: شما باید تصاویر را به هر مقاله ای که آنلاین می نویسید اضافه کنید تا جذاب تر شود. نکته مهمتر ، از آنجایی که جستجوی بصری اهمیت فزاینده ای دارد - همانطور که در چشم انداز Google برای آینده جستجو مشاهده می شود - ممکن است معلومات کمی را برای شما فراهم کند. اگر محتوای تصویری دارید ، منطقی است که سئو تصویر را کمی بالاتر در لیست کارهای خود قرار دهید.

 

Google تصاویر به تازگی با یک رابط کاربری کاملاً جدید بازسازی شده است. همچنین فیلترهای جدید ، داده های متا و حتی اسناد را نیز پیدا خواهید کرد. فیلترهای جدید جالب نشان می دهد که Google به طور فزاینده می داند چه چیزی در یک تصویر است و چگونه آن تصویر در اندازه بزرگتر قرار می گیرد

کسانی که خودتان گرفته اید - از عکسهای سهام. صفحه تیم شما به تصاویر تیم واقعی شما احتیاج دارد ، نه این شخص در سمت راست یا یکی از دوستان عکس سهام او. موضوع خاموش: هرگز توجه نکنید که شخص احتیاج به مدل مو دارد.

 

مقاله شما به تصویری متناسب با موضوع خود نیاز دارد. اگر فقط یک عکس تصادفی را انتخاب می کنید تا یک گلوله سبز در آنالیز محتوای پلاگین SEO ما دریافت کنید ، اشتباه می کنید. تصویر باید موضوع پست را منعکس کند یا اهداف مقاله را در مقاله ارائه دهد. سعی کنید تصویر را در نزدیکی متن مربوطه قرار دهید. اگر یک تصویر اصلی یا تصویری دارید که می خواهید رتبه بندی کنید ، اگر منطقی است سعی کنید آن را در بالای صفحه نگه دارید.

 

دلایل SEO ساده برای همه این موارد وجود دارد: تصویری با متن مرتبط برای کلمه کلیدی مورد نظر برای بهینه سازی بهتر رتبه بندی می کند. بعداً در مورد SEO SEO اطلاعات بیشتری وجود دارد.

 

جایگزین، گزینه ها

اگر تصویری از خود را ندارید که بتوانید از آنها استفاده کنید ، سئو ارزان  روش های دیگری برای یافتن تصاویر منحصر به فرد و همچنان اجتناب از عکسهای سهام وجود دارد. به عنوان مثال Flickr.com یک منبع تصویر خوب است ، زیرا می توانید از تصاویر Creative Commons استفاده کنید. فراموش نکنید که به عکاس اصلی نسبت دهید. من همچنین تصاویر ارائه شده توسط سایتهایی مانند Unsplash را دوست دارم. وبلاگ نویس ما ، کارولین ، یک مرور کلی جالب درباره مکان گرفتن تصاویر عالی نوشت. از عکسهای آشکار سهام استفاده کنید ، و عکس های واقعی تر را انتخاب کنید (خوب ، فقط کمی). اما هرچه استفاده کنید ، به نظر می رسد که تصاویر با افراد در آنها همیشه به نظر می رسد مانند عکس های سهام ، مگر اینکه خودتان آنها را بگیرید. در پایان ، این همیشه بهترین ایده است.

 

گزینه های بدیهی برای عکس ها می تواند تصاویر باشد ، همان چیزی است که ما از آن استفاده می کنیم یا نمودارها. ذکر افتخاری باید به GIF های متحرک برود ، زیرا این روزها بسیار محبوب هستند.

 

Image SEO: GIF های متحرک این روزها محبوب هستند

اما حتی اگر GIF های متحرک محبوب هستند ، از این حالت خارج نشوید. خواندن پست شما دشوارتر خواهد شد ، زیرا حرکت تصویر توجه خوانندگان شما را منحرف می کند. آنها همچنین می توانند صفحه شما را کند کنند.

 

تهیه تصاویر برای استفاده در مقاله خود

پس از یافتن تصویر مناسب - چه تصویر ، چه نمودار یا عکس - مرحله بعدی بهینه سازی آن برای استفاده در وب سایت شما است. تعدادی چیز وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید:

 

نام پرونده مناسب را انتخاب کنید

تصویر SEO با نام پرونده شروع می شود. شما می خواهید Google بدون آنکه به آن نگاه کند ، بدانید که در مورد چیست ، بنابراین از کلید واژه فوکوس خود در نام پرونده تصویر استفاده کنید. این ساده است: اگر تصویر شما طلوع خورشید در پاریس را بر فراز کلیسای جامع نوتردام نشان می دهد ، نام پرونده نباید DSC4536.jpg باشد ، اما notre-dame-paris-sunrise.jpg. کلید اصلی عبارت Notre Dame خواهد بود ، زیرا این موضوع اصلی عکس است ، به همین دلیل در ابتدای نام پرونده قرار دارد.

 

قالب مناسب را انتخاب کنید

برای تصاویر ، قالب مناسب سئو چیست  وجود ندارد. بستگی به نوع تصویر و نحوه استفاده شما از آن دارد. به طور خلاصه ، توصیه می کنیم:

 

JPEG را برای عکس ها یا تصاویر بزرگتر انتخاب کنید: از نظر رنگ و وضوح با اندازه پرونده نسبتاً کوچک ، نتایج خوبی را به شما می دهد.

اگر می خواهید شفافیت پس زمینه را حفظ کنید از PNG استفاده کنید.

یا از WebP به جای JPEG و PNG استفاده کنید. این نتایج با کیفیت بالا با اندازه پرونده های کوچکتر تولید می کند. برای تبدیل تصویر خود به WebP می توانید از ابزارهایی مانند Squoosh استفاده کنید.

از SVG برای آرم ها و نمادها استفاده کنید. برای مثال با کمک CSS یا JavaScript می توانید تصاویر را با فرمت SVG مدیریت کنید ، بدون از دست دادن کیفیت آنها را تغییر اندازه دهید.

اگر می دانید بخش بزرگی از مخاطبان شما از مرورگرها یا دستگاه های خاصی استفاده می کنند ، می توانید بررسی کنید که آیا قالب مورد نظر شما توسط آن مرورگرها در CanIuse.com پشتیبانی می شود یا خیر.

 

وقتی نام و قالب مناسب را بدست آورده اید ، زمان آن رسیده است که اندازه خود را تغییر اندازه دهید و بهینه سازی کنید!

 

مقیاس سئو تصویر

بارگذاری بار برای UX و SEO مهم است. تعرفه سئو  هرچه سایت سریعتر باشد ، بازدید و نمایه سازی صفحه آسان تر می شود. تصاویر می توانند تأثیر زیادی در زمان بارگذاری داشته باشند ، به خصوص هنگامی که یک تصویر بزرگ را بارگذاری می کنید ، سپس آن را به صورت بسیار کوچک نمایش دهید - به عنوان مثال یک تصویر 1500 25 2500 پیکسل که در ابعاد 250 × 150 پیکسل نمایش داده می شود - زیرا کل تصویر هنوز باید بارگیری شود. بنابراین تصویر را به همان اندازه که می خواهید نمایش داده تغییر اندازه دهید. WordPress با تهیه خودکار تصویر در اندازه های مختلف پس از آپلود ، کمک می کند

متأسفانه ، این بدان معنی نیست که اندازه پرونده نیز بهینه شده است ، فقط اندازه نمایش تصویر است.

 

از تصاویر پاسخگو استفاده کنید

این مورد برای SEO نیز ضروری است ، و اگر از WordPress استفاده می کنید ، این کار برای شما انجام می شود ، زیرا به طور پیش فرض از نسخه 4.4 اضافه شده است. تصاویر باید از ویژگی srcset برخوردار باشند ، که امکان ارائه تصویر متفاوت در هر صفحه را فراهم می کند - مخصوصاً برای دستگاه های تلفن همراه.

 

اندازه پرونده را کاهش دهید

مرحله بعدی در SEO باید این باشد که مطمئن شوید که مقیاس اندازه فشرده شده است ، بنابراین در کمترین اندازه ممکن فایل ارائه می شود.

 

البته مشاور سئو  شما فقط می توانید تصویر را صادر کرده و با درصد کیفیت آزمایش کنید ، اما من ترجیح می دهم از تصاویر 100٪ با کیفیت استفاده کنم ، به خصوص با توجه به محبوبیت شبکیه و صفحه های مشابه.

 

jpegmini تصویر جستجوگرها

ابزاری مانند JPEGmini می توانند اندازه فایل های تصویری را بدون مصنوعات بطور چشمگیری کاهش دهند

به عنوان مثال می توانید اندازه پرونده این تصاویر را با حذف داده های EXIF ​​کاهش دهید. توصیه می کنیم از ابزارهایی مانند ImageOptim یا وب سایتهایی مانند JPEGmini ، jpeg.io یا Kraken.io استفاده کنید.

 

هنگامی که تصاویر خود را بهینه کرده اید ، سایت خود را با ابزارهایی مانند Google PageSpeed ​​Insights ، Lighthouse ، WebPageTest.org یا Pingdom تست کنید.

 

 

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 45
تاریخ : یکشنبه 24 شهریور 1398 زمان : 10:25 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

 

 

طول محتوا: محتوا پادشاه است ، سئو چیست  مواد شما نمایانگر برند شما هستند و اینکه صفحه وب سایت شما درباره آن چیست. مطالب می توانند یک مقاله یا مقاله در وب سایت شما باشند. حتی ممکن است بسته به هدف وب سایت شما یک نسخه فروش باشد. مهم نیست که چه ، مهمترین چیز این است که آن مطالب با طول کلمه خاصی مطابقت دارند ، و حداقل آن 50 کلمه و بالاتر است. توصیه می شود گوگل و سایر موتورهای جستجو از وب سایتهایی با محتوا حداکثر 400 کلمه استفاده کنند.

اگرچه طول کلمه دارای اهمیت است ، اگر این مطالب منحصر به فرد و عاری از سرقت ادبی و خوانایی باشند بسیار عالی است. این 50 کلمه یا 500 کلمه باشد. محتوا باید شامل کلمه کلیدی شما نیز باشد.

طول URL: یک پیوند به هر صفحه باید حداکثر 75 نویسه داشته باشد تا نتواند موتورهای جستجو را خزیدن پست و اطلاعات را از آن صفحه مورد نظر خود قرار دهد. استفاده از سه کلمه تقسیم شده مانند چشم خدا برای موتورهای جستجو بسیار ساده تر خواهد بود. حتی با محدودیت 75 کلمه ای ، URL خود را بسیار آموزنده کنید و پیامی راجع به صفحه که باعث می شود در مورد آن صحبت کنید ، ارسال کنید.

کلمات کلیدی در عنوان: شما ممکن است وسوسه شوید چندین بار کلمات کلیدی هدفمند خود را در عنوان خود اضافه کنید ، اما این یک خاموش کردن برای موتور جستجو است. برخی از موتورهای جستجو ، چندین کلمه کلیدی را با عناوین هرزنامه جستجو می کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد شانس شما برای رتبه بالاتر با این کلمات کلیدی بسیار ناچیز می شود.

پر کردن مطالب در کلمات کلیدی:  سئو رایگان درست مانند پر کردن کلمات کلیدی در عنوان ، استفاده از کلمات کلیدی زیادی در محتوای شما در یک پاراگراف جریمه ای را از موتورهای جستجو جلب می کند که رتبه بالایی را برای چنین صفحه ای با کلمات کلیدی پر شده به دست می آورد. کلمات کلیدی هدفمند در محتوای شما نباید بیشتر از 15 باشد. اگر پیش از نقض این قانون پیش بروید ، رتبه شما بسیار ناچیز خواهد بود.

کلمات کلیدی در توضیحات: یکی دیگر از هشدارها درباره پر کردن کلمات کلیدی ، این بار در توضیحات است. کلمه کلیدی در حال پر کردن یک منطقه خطر بود و نباید با آن اسباب بازی شود زیرا می تواند صفحه شما را در آخرین صفحه موتور جستجو فرود بیاورد. توضیحات برچسب متا در مورد 155 شما باید شامل کلمات کلیدی شما باشد. این کلمات کلیدی نباید در چندین برابر باشد. آنها چند بار ظاهر می شوند پر کردن کلمات کلیدی در توضیحات برچسب متا ، رتبه شما را بیشتر نمی کند اما توجه کاربر را برای بازدید از وب سایت شما از موتورهای جستجو جلب خواهد کرد.

Page Load Time: این به زمان باز شدن کاربرد سئو  یک صفحه در هنگام کلیک بر روی یک بازدید کننده مربوط می شود. زمان بارگذاری صفحه میزان گزاف گویی شما را مشخص می کند ، چه مدت یک بازدید کننده در وب سایت شما می ماند. اگر صفحه شما مطابق توصیه در یک ثانیه یا 3 ثانیه بسیار سریع بارگیری می شود ، صفحه شما عالی است. سرعت بارگذاری با استفاده از برخی ابزارها مانند Gzip قابل دستیابی است. پرونده های موجود در یک صفحه می توانند به اندازه کوچکتر کاهش پیدا کنند تا امکان بارگذاری سریعتر صفحه به عنوان تجزیه و تحلیل SEO وب سایت فراهم شود. از Gzip در پرونده های CSS ، HTML و JavaScript که بزرگتر از 150 بایت هستند استفاده می شود. نه در تصاویر در یک صفحه ، ابزارهای بهتری برای فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر مانند Adobe Photoshop وجود دارد. می توانید تصویر را به عنوان محتوای وب از پنل ذخیره Adobe Photoshop خود ذخیره کنید. این مشکل سرعت بار صفحه را برطرف می کند. یک نکته شگفت انگیز در مورد فشرده سازی اندازه تصویر شما با نرم افزار Adobe Photoshop این است که تصویر حتی پس از فشرده سازی همچنان کیفیت خود را حفظ می کند.

نقشه سایت: بیشتر اوقات کارشناسان سئو اغلب از نقش نقش نقشه سایت در بهینه سازی موتور جستجو غافل می شوند. نقشه سایت دقیقاً مثل کار اصلی سایت شما است ، بیشتر شبیه نقشه تصور شده است که موتورهای جستجو در وب سایت شما ، هر صفحه و هر محتوا حرکت می کنند. این ساختار هر قسمت از وب سایت شما را نشان می دهد و به عنوان راهنمایی برای هر موتور جستجو که می خواهد با صفحات وب شما ارتباط برقرار کند ، خدمت می کند. این نقشه سایت است که شما به موتورهای جستجو می گویید کدام صفحه را فهرست بندی کند و کدام یک را فهرست نکند. همانطور که قبلاً گفته شد نقشه سایت به عنوان راهنمای موتورهای جستجو فعالیت می کند. این بدان معنی است که موتورهای جستجو کاملاً در سایت شما نابینا هستند و به راهنمایی هایی که نقشه سایت ارائه می دهد نیاز دارد.

 

Robots: یک پرونده متنی به نام فایل robots.txt دقیقاً  بهینه سازی سایت به اندازه نقشه سایت مهم است. هنگامی که متن ربات در وب سایت شما کاربردی نیست ، موتورهای جستجو نمی توانند صفحات وب سایت شما را در محتویات خزند. وقتی این اتفاق بیفتد ، سایت شما در موتورهای جستجو ناپدید می شود زیرا هیچ متنی روباتی برای گفتن موتورهای جستجو وجود نخواهد داشت تا بتوانید کج کنید و چه زمانی این کار را انجام دهید. متن ربات ممکن است در یک وب سایت موجود باشد اما به درستی کار نمی کند و این ممکن است به همان تأثیر منجر شود که در هیچ موتور جستجو لیست نشده است. با کمک فایل متنی ربات ، می توانید به موتورهای جستجو دستور دهید که تصاویر را در صفحه وب یا هر پرونده دیگری که می خواهید نگه دارید خسته نکنند. تنها کاری که شما خواهید کرد این است که محتویات موتورهای جستجو را مسدود نکنید تا از فایل متنی ربات خود خزنده نشوند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0

بازدید : 79
تاریخ : شنبه 23 شهریور 1398 زمان : 10:12 | نویسنده : admin | لینک ثابت | نظرات (0)

صفحات سایت

تعداد صفحات : 6