به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

برچسب عنوان متا چیست؟

برچسب عنوان عنصری HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند. برچسب های عنوان در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) به عنوان عنوان قابل کلیک برای یک نتیجه مشخص نمایش داده می شوند و برای قابلیت استفاده ، سئو و به اشتراک گذاری اجتماعی مهم هستند. تگ عنوان یک صفحه وب به معنای توصیف دقیق و مختصر از محتوای یک صفحه است.

 

عنوان آموزش سئو خود را در زیر وارد کنید تا ببینید چگونه در نتایج جستجوی Google ظاهر می شود.

 

ابزار پیش نمایش برچسب عنوان

عنوان

این بهترین زمان ها بود ، بدترین اوقات بود ، عصر بود ...

https://example.com/your-url-goes-here

بیشتر قطعه ها به دو خط محدود می شوند ، و ما هنوز به طور کلی حد و مرز 160 کاراکتر را برای توصیف متا شما توصیه می کنیم ، اما گوگل می تواند در موارد خاص استثنا را مجاز کند.

برای دقیق ترین نتایج ، آن را در یک مرورگر دسک تاپ مشاهده کنید.

 

نمونه کد

<head>

<title> عنوان مثال </title>

</head>

قالب بهینه

کلید واژه اولیه - کلید واژه ثانویه | نام تجاری

ابزارک های سبز 8 فوت - ابزارک ها و ابزارها | جهان ویجت

 

طول مطلوب عنوان

Google به طور معمول اولین 50-60 کاراکتر یک برچسب عنوان را نشان می دهد. اگر عناوین خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید ، تحقیقات ما نشان می دهد که می توانید حدود 90٪ عناوین خود را به درستی نمایش دهید. حد و اندازه شخصیت دقیق وجود ندارد ، زیرا شخصیت ها می توانند در عرض متفاوت باشند و عناوین نمایشگر گوگل حداکثر (در حال حاضر) با 600 پیکسل افزایش می یابد.

 

چرا تگ های عنوان مهم هستند؟

برچسب های عنوان متا یک عامل اصلی در کمک به موتورهای جستجو است تا بدانند صفحه شما چیست و آنها اولین احساسی هستند که بسیاری از افراد در صفحه شما دارند. برچسب های عنوان در سه مکان اصلی استفاده می شوند: (1) صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ، (2) مرورگر وب و (3) شبکه های اجتماعی.

 

1. صفحات نتیجه موتور جستجو

برچسب عنوان شما (با چند مورد استثناء) عنوان صفحه نمایش خود را در SERP ها تعیین می کند و اولین تجربه بازدید کننده جستجو در سایت شماست. حتی اگر سایت شما رتبه خوبی داشته باشد ، عنوان خوب می تواند عامل ایجاد یا شکست در تعیین اینکه کسی روی پیوند شما کلیک کند یا خیر ، باشد.

 

یادگیری-عنوان-برچسب-4.png؟ mtime = 20170315125739 # دارایی: 3469: url

2. مرورگرهای وب

برچسب عنوان شما نیز در بالای مرورگر وب شما نمایش داده می شود و به عنوان یک مکان نگهدارنده عمل می کند ، به خصوص برای افرادی که برگه های مرورگر زیادی دارند باز است. عناوین منحصر به فرد و به راحتی قابل تشخیص با کلمات کلیدی مهم در نزدیکی جلو کمک می کند تا مردم پیگیری محتوای شما را از دست ندهند.

 

یادگیری-عنوان-برچسب-5.png؟ mtime = 20170315125740 # دارایی: 3467: url

3. شبکه های اجتماعی

برخی از وب سایت های خارجی - به ویژه شبکه های اجتماعی - از برچسب عنوان شما استفاده می کنند تا هنگام اشتراک آن صفحه ، چه چیزی را نمایش دهند. برای مثال در اینجا عکس از فیس بوک آمده است:

 

یادگیری-عنوان-برچسب-6.png؟ mtime = 20170315125741 # دارایی: 3465: url

به خاطر داشته باشید که برخی از شبکه های اجتماعی (از جمله فیس بوک و توییتر) برچسب های متا خود را دارند که به شما امکان می دهد عناوینی را با تگ عنوان اصلی خود متفاوت کنید. این می تواند به شما در بهینه سازی هر شبکه کمک کند ، و عناوین طولانی تری را در زمان / جایی که ممکن است مفید باشد ارائه دهد.

 

چگونه می توانم اهمیت سئو سایت  یک برچسب عنوان خوب بنویسم؟

از آنجا که برچسب های عنوان بخش مهمی از هر دو بهینه سازی موتور جستجو و تجربه کاربر جستجو هستند ، نوشتن آنها به طور مؤثر یک کار SEO بسیار کم کار و با تأثیر بالا است. در اینجا توصیه های مهم برای بهینه سازی برچسب های عنوان برای موتورهای جستجو و اهداف قابلیت استفاده وجود دارد:

 

1. طول عنوان خود را تماشا کنید

اگر عنوان شما خیلی طولانی است ، موتورهای جستجو می توانند با اضافه کردن بیضی ("...") آن را قطع کنند و می توانند کلمات مهم را حذف کنند. در حالی که ما به طور کلی توصیه می کنیم عناوین خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید ، حد دقیق کمی پیچیده تر است و بر اساس یک ظرف 600 پیکسل ساخته شده است.

 

برخی شخصیت ها به طور طبیعی فضای بیشتری را به خود اختصاص می دهند. شخصیتی مانند حروف بزرگ "W" گسترده تر از یک شخصیت کوچک مانند "i" یا "t" است. به مثالهای زیر نگاهی بیندازید:

 

یادگیری-عنوان-برچسب-1.png؟ mtime = 20170315125737 # دارایی: 3475: url

عنوان اول 77 کاراکتر کامل را نشان می دهد زیرا "ittl" در "Littlest" بسیار باریک است ، و عنوان شامل لوله ها ("|") است. عنوان دوم پس از تنها 42 کاراکتر به دلیل حروف بزرگ (مانند "W") کاهش می یابد و این که کلمه بعدی در برچسب عنوان نام وب سایت کامل است.

 

سعی کنید از عناوین CAPS جلوگیری کنید. خواندن بازدید کنندگان از آنها ممکن است دشوار باشد و ممکن است تعداد شخصیتهای Google را به شدت محدود کند.

 

به خاطر داشته باشید که حتی در مدت زمان معقول ، موتورهای جستجو ممکن است عنوان دیگری را نسبت به آنچه در برچسب عنوان خود ارائه می دهید ، نشان دهند. به عنوان مثال ، Google ممکن است نام تجاری شما را به عنوان صفحه نمایش مانند این یک صفحه اضافه کند:

 

یادگیری-عنوان-برچسب-2.png؟ mtime = 20170315125736 # دارایی: 3473: url

در اینجا ، زیرا گوگل قبل از افزودن مارک متن را قطع کرده است (متن قبل از "..." متن اصلی است) ، فقط 35 کاراکتر با عنوان اصلی نمایش داده شد. در مورد چگونگی جلوگیری از بازنویسی برچسبهای عنوانهای شما ، موتورهای جستجو زیر را مشاهده کنید.

به خاطر داشته باشید که عناوین طولانی تر در بعضی موارد ممکن است برای به اشتراک گذاری اجتماعی بهتر عمل کند و برخی از عناوین فقط به طور طبیعی طولانی هستند. خوب است به این نکته توجه داشته باشید که عناوین شما در نتایج جستجو ظاهر می شوند ، اما هیچ مجازاتی برای استفاده از عنوان طولانی وجود ندارد. از قضاوت خود استفاده کنید و مانند بازدید کننده جستجو فکر کنید.

 

2. از کلمات کلیدی SEO بیش از حد خودداری کنید

در حالی که برای عناوین طولانی هیچ جریمه ای در الگوریتم گوگل وجود ندارد ، اگر شروع به پر کردن عنوان خود با کلمات کلیدی به روشی کنید که باعث ایجاد یک تجربه کاربری ناخوشایند می شود ، مانند:

 

ابزارک ، بهترین ابزارک ، ابزارک ارزان ، ابزارک برای فروش را خریداری کنید

 

از عناوینی که فقط لیستی از کلمات کلیدی هستند یا تکرار تغییرات همان کلمه کلیدی بارها و بارها خودداری کنید. این عناوین برای کاربران جستجو بد است و می تواند شما را با موتورهای جستجو روبرو کند. موتورهای جستجو تغییرات کلمات کلیدی را درک می کنند ، و غیره و غیرممکن است که هر نسخه از کلمه کلیدی شما را در یک عنوان قرار دهید.

 

3. به هر صفحه خدمات سئو عنوانی منحصر به فرد اختصاص دهید

عناوین منحصر به فرد به موتورهای جستجو کمک می کند تا درک کنند که محتوای شما بی نظیر و با ارزش است و همچنین نرخ کلیک بالاتر را نیز به همراه دارد. در مقیاس صدها یا هزاران صفحه ، ممکن است ایجاد یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه غیرممکن به نظر برسد ، اما الگوهای CMS مدرن و الگوهای مبتنی بر کد باید به شما امکان دهد حداقل برای هر صفحه مهم عناوین منحصر به فرد مبتنی بر داده را ایجاد کنید. سایت شما. به عنوان مثال ، اگر هزاران صفحه محصول با بانک اطلاعاتی از نام ها و دسته بندی های محصول وجود داشته باشد ، می توانید از این داده ها برای تولید عناوینی مانند:

 

[نام محصول] - [دسته بندی محصولات] | [نام تجاری]

 

به طور کامل از عناوین پیش فرض مانند "صفحه اصلی" یا "صفحه جدید" خودداری کنید - این عناوین ممکن است باعث شود Google فکر کند که شما محتوای تکراری را در سایت خود (یا حتی در سایتهای دیگر در وب) دارید. علاوه بر این ، این عناوین تقریباً همیشه نرخ کلیک را کاهش می دهند. از خود بپرسید: شما چقدر احتمال دارید روی صفحه ای به نام "Untitled" یا "صفحه محصول" کلیک کنید؟

 

4- کلمات کلیدی مهم را ابتدا قرار دهید

طبق آزمایش و تجربه Moz ، کلمات کلیدی نزدیک به ابتدای برچسب عنوان شما ممکن است تأثیر بیشتری در رتبه بندی جستجو داشته باشد. علاوه بر این ، تحقیقات مربوط به تجربه کاربر نشان می دهد که افراد ممکن است معادل دو کلمه اول یک عنوان را اسکن کنند. به همین دلیل ما عناوینی را توصیه می کنیم که در آن ابتدا منحصر به فردترین جنبه صفحه (به عنوان مثال نام محصول) ظاهر شود. از عناوینی مانند:

 

نام تجاری | دسته بندی محصولات عمده - دسته بندی محصولات جزئی - نام محصول

 

عناوینی مانند این مثال ، اطلاعات تکراری بار سنگین را نشان می دهد و در نگاه اول ارزش منحصر به فرد بسیار کمی را ارائه می دهد. علاوه بر این ، اگر موتورهای جستجو عنوانی مانند این را قطع کنند ، بی نظیرترین بخش احتمال ناپدید شدن بیشتر است.

 

5- از برند خود استفاده کنید

اگر یک مارک قوی و شناخته شده دارید ، افزودن آن به عناوین خود ممکن است به افزایش نرخ کلیک کمک کند. ما به طور کلی هنوز هم توصیه می کنیم نام تجاری خود را در انتهای عنوان قرار دهید ، اما مواردی وجود دارد (مانند صفحه اصلی شما یا صفحه در مورد آن) که ممکن است بخواهید بیشتر با محوریت برند باشید. همانطور که قبلاً ذکر شد ، Google همچنین ممکن است نام تجاری شما را به طور خودکار در عناوین صفحه نمایش شما قرار دهد ، بنابراین به نحوه نمایش نتایج جستجو در حال حاضر توجه کنید.

 

6. برای مشتریان شرکت سئو سایت خود بنویسید

در حالی که برچسب های عنوان برای سئو بسیار مهم هستند ، به یاد داشته باشید که اولین کار شما جذب کلیک از بازدیدکنندگان دارای هدفمند است که احتمالاً محتوای شما را با ارزش می دانند. این مهم است که علاوه بر بهینه سازی و استفاده از کلمات کلیدی ، در هنگام ایجاد برچسب های عنوان ، به کل تجربه کاربر فکر کنید. برچسب عنوان اولین تعامل بازدید کننده جدید با نام تجاری شما است که در نتیجه نتیجه جستجو را پیدا می کند - باید پیام مثبت و دقیق ترین ممکن را منتقل کند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 47
تاریخ : دوشنبه 01 مهر 1398 زمان : 12:46 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش