به سئو وب خوش آمدید.

تبلیغات

اینـتر وب

 

"چرا وب سایتهایی سئو رایگان  که تقریباً عالی به نظر می رسند ، SEO دارند که مکش می کنند؟"

این سؤالی است که من در جریان Mozinar اخیر من درباره طراحی سئو به آن پاسخ دادم.

 

برای اینکه یک پادشاه واقعی SERP ها باشید ، مطمئناً به چیزی بیش از یک وب سایت با طراحی مناسب و جستجو نیاز دارید. احتمالاً شما به یک تن از ذکرهای اجتماعی ، پیوندهای با کیفیت ، استنادها و نقل قولها و غیره احتیاج دارید. مشکل این عوامل رتبه بندی این است که انجام آنها در حجم دشوار است و به طور کلی برای دستیابی به کار زیادی نیاز دارند. متعاقباً ، اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها آنها را ندارند.

 

با این حال هنوز هم می توانید با طراحی عالی و بهینه سازی در صفحه ، به پیروزیهای بزرگی دست پیدا کنید

 

مشکل چیست؟

مشکل ساده است. وب سایت هایی که به نظر شگفت آور هستند ، معمولاً فرصت کمی را برای بهینه سازی روی صفحه ارائه می دهند و برعکس صفحاتی که بهینه شده اند ، اغلب در طراحی و تجربه کاربر به خطر می افتند.

 

این یک سناریوی مرغ و تخم مرغ ایجاد می کند - داشتن وب سایتی که در صورت یافتن آن عالی به نظر برسد چیست؟ و آیا می توان فهمید که آیا این وب سایت جذاب نیست یا خیر؟

 

چگونه می توانیم سایتهایی تعرفه سئو بسازیم که به نظر شگفت آور و جذاب هستند ، اما هنوز عملکرد SEO را حفظ می کنند؟

 

وارد فونت شوید

صفحات وب از امثال Google ، Font Deck ، Typekit و Fonts.com حدود دو سال است که وجود دارد و روشی عالی برای ارائه سبک وب سایت بدون ایجاد خطر خزنده ارائه می دهد. آنها ساختار اساسی و زیربنای هر سایتی که به خوبی طراحی شده و بهینه شده باشد را تشکیل می دهند.

 

برای افزودن تأثیر بصری ، طراحان عناصر گرافیکی را به وب سایتهایی مانند آگهی ها و تماس های مربوط به فعالیت اضافه می کنند. این عناصر معمولاً به عنوان تصاویر ایجاد می شوند تا طراح بتواند از قلم های زرق و برق دار استفاده کند ، جلوه هایی از نوع مانند سایه های قطره ای ، شیب ها ، و یک مجموعه کامل دیگر از درمان ها را که بخشی از ابزار طراحی طراحان هستند ، اضافه کند. وب سایت ها به این نوع گرافیک ها احتیاج دارند ، زیرا باعث می شوند وب سایت ها درگیر شوند ، UX را بهبود می بخشند و باعث می شوند تا کاربر احتمال کمتری برای گزاف گویی داشته باشد.

 

از نمودارهای زیر استفاده کنید ، به همان اندازه که به نظر می رسد اطلاعات بسیار زیادی نیز در برچسب Alt وجود دارد. همچنین تأکید و اولویت بندی اطلاعات در یک برچسب alt دشوار است زیرا این فقط متن ساده است.

 

با فونت های وب گرافیکی اغوا کننده ایجاد کنید

با استفاده از ترکیبی از فونت های وب ، HTML و CSS می توان زیبایی را حفظ کرد و به سئو خوبی دست یافت و با ایجاد همه عناصر متنی درون این بنر به عنوان "متن زنده".

 

نه تنها بنر متن زنده اکنون کاربرد سئو می تواند عالی به نظر برسد ، بلکه می تواند با H1 ، نوع بدنه ، متن جسورانه و به صورت پویا نیز مشخص شود. موتورهای جستجو فقط این را HTML استاندارد می دانند. از همه بهتر ، این بنرها یا گرافیک ها حتی با استفاده از طرحواره یا میکرودیتا می توانند به عنوان متن غنی مشخص شوند.

 

طراحی برای بهینه سازی

بزرگترین موانع در ساخت وب سایت های بسیار جذاب و دارای ویژگی های سئوی عالی که دارد ، اتحاد این دو رشته است. طراحان روی سایتهایی تمرکز می کنند که بسیار جذاب به نظر می رسند و در عین جذابیت ، تجربه کاربری خوبی را ایجاد می کنند ، در حالی که یک سئو معمولاً سایتی را می خواهد که بسیار خزنده باشد و رتبه خوبی هم داشته باشد.

 

اگر تیم های طراحی و سئو از نیازهای یکدیگر قدردانی کنند ، نتایج می توانند نوآورانه و برجسته باشند. به عنوان مثال زیر مراجعه کنید: این پانل ها برای یک خرده فروش مد است ، یکی در سمت چپ توسط طراح تجسم می شود ، از نظر UX این پنل عالی است ، یک مدل پوشیدن محصول را نشان می دهد ، از طریق استفاده از نوع مناسب و دقیقی توضیح می دهد آنچه کاربر می تواند انتظار داشته باشد با کلیک روی آن را ببیند. مشکل این است که از منظر سئو ، این پنل آن را قطع نمی کند.

 

مشکلات پنل های سنتی

یک سئو به چیزی شبیه به صفحه در سمت راست نیاز دارد. این یک هدر مشخص و مشخص وجود دارد ، احتمالاً <h1> ، و به دنبال آن متن عالی دم بلند است. واضح است که از منظر UX این پنل از علامت کمتری برخوردار است ، پانل سمت چپ با کلیک بیشتری نسبت به پنل سمت راست کلیک می کند.

 

یک راه حل بالقوه برای حل این سئو ارزان  مشکل ، موشواره است. در ابتدا وقتی مشاهده می شود ، پانل همانطور که در سمت چپ می خواهد (مانند طراح آن را می خواهد) به نظر برسد ، اما وقتی کاربر از روی تصویر می چرخد ​​، پانل به آنچه در سمت راست می بینید تغییر می کند (دقیقاً همان چیزی که سئو می خواهد)

 

پانل هایی با استفاده از فونت های وب

زیبایی این راه حل تجربه کاربر است و کلیک از طریق آن حفظ می شود و از آنجا که تمام این متن به صورت زنده است ، برای ربات ها crawlable و بسیار قابل دسترسی است و به موتورهای جستجو می دهد هر آنچه که برای فهرست بندی سایت نیاز دارند.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0


نمایش این کد فقط در ادامه مطلب
بازدید : 41
تاریخ : دوشنبه 08 مهر 1398 زمان : 9:02 | نویسنده : admin | نظرات (0)

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش